Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Osobní Tatry se od určité doby vyvážely jen na východ, na západ snad naposled Tatraplan..
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Smeteno ze stolu na příkaz zhora. Důvodů bylo více. Kdyby Tatra nebyla politicky ovlivňována patřila by mezi přední malosériové výrobce..
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
no nechci tady moc remcat ale na jedno musím reagovat a to jak si myslíte že by se tatra vyráběla i dodnes to myslíte vážně?? kdo by tyto vozy vyrobené na koleně kupoval?? neplet te si to s ferarri?,tatra byl defakto neznámé auto pro okolní svět a pokud by nevyráběly i nějakou tu sériovku tak by se nikdy tento sektor neuživyl podívejte se na rojze i ten má problémy a uznáte tuto automobilku zná celý svět.
děkuji za umožnění zde napsat.
http://www.youtube.com/watch?v=Ec-KNzuOR0Q
tohle už by bylo jiné kafe http://www.youtube.com/watch?v=BV81LoqJjdM&feature=fvw
děkuji za umožnění zde napsat.
http://www.youtube.com/watch?v=Ec-KNzuOR0Q
tohle už by bylo jiné kafe http://www.youtube.com/watch?v=BV81LoqJjdM&feature=fvw
Naposledy upravil(a) roadtrain dne úte led 12, 2010 3:51 pm, celkem upraveno 1 x.
Chlapci chce to trošku ubrat na fantasii. Aby se dodnes vyráběly osobní Tatry tak by musely nastat tyto podmínky:
1. Minimálně od T613-1 by se musely exportovat na Západ. V sedmdesátých a osmdesátých letech nebyl ještě tak trh ovlivňován "image" značky. A Tatra na to výkony a design měla, stačilo dodělat interiér. Proč se tomu tak nedělo je mi záhadou.
2. Pokud by byla dodržena podmínka č.1, musela by Tatra také držet krok s konkurencí. To znamená mít koncem let osmdesátých ABS a Airbagy. Rovněž větší výběr motorů (a automat, ale ten už měla T613K)
3. T625 by musela mít velký prodejní a vývojový potenciál.
4. Tatra by se musela prodat strategickému partnerovi jako Škoda VW. A tento bod by se nikdy nestal bez bodů 1 až 3.
Takže jediné co Tatře zbývá (beru v potaz optimistický vývoj v ní): koupit výrobní linku odcházející modelové řady od zavedeného výrobce (např. Pajero, L200, Navaro, Pathfinder) nebo se domluvit s jiným výrobcem, jehož jméno a země původu budí v zemích EU nedůvěru (Ruské a indické automobilky).
Takže jediná aspoň trošku reálné rozšíření výroby je odkoupení výroby tramvají od DP Ostrava, když je furt chce pan primátor oddělit od DPO a následně je prodat. A zase vidět tramvaje Tatra .. to by šlo, ne?
1. Minimálně od T613-1 by se musely exportovat na Západ. V sedmdesátých a osmdesátých letech nebyl ještě tak trh ovlivňován "image" značky. A Tatra na to výkony a design měla, stačilo dodělat interiér. Proč se tomu tak nedělo je mi záhadou.
2. Pokud by byla dodržena podmínka č.1, musela by Tatra také držet krok s konkurencí. To znamená mít koncem let osmdesátých ABS a Airbagy. Rovněž větší výběr motorů (a automat, ale ten už měla T613K)
3. T625 by musela mít velký prodejní a vývojový potenciál.
4. Tatra by se musela prodat strategickému partnerovi jako Škoda VW. A tento bod by se nikdy nestal bez bodů 1 až 3.
Takže jediné co Tatře zbývá (beru v potaz optimistický vývoj v ní): koupit výrobní linku odcházející modelové řady od zavedeného výrobce (např. Pajero, L200, Navaro, Pathfinder) nebo se domluvit s jiným výrobcem, jehož jméno a země původu budí v zemích EU nedůvěru (Ruské a indické automobilky).
Takže jediná aspoň trošku reálné rozšíření výroby je odkoupení výroby tramvají od DP Ostrava, když je furt chce pan primátor oddělit od DPO a následně je prodat. A zase vidět tramvaje Tatra .. to by šlo, ne?
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
OT ale ty tramvaje škoda jen že DPO na tom podle mě docela dobře vydělává tak to socan prodá no nic.jedeme dál
bod číslo 1 tady začíná problém který tatru trápí dodnes a to je stop vývoje čehokoliv co se nelíbílo Moskvě a to není stupidní žvást tak to bylo a trpěla tím i Škoda díky bohu se hned podařila prodat do VW to se bohužel nepovedlo u Tatry a bylo díky hnoji(lidu) a Klausovi vím je to politika a to sem nepatří ale bohužel je to tak.Klaus vyslyšel bučení hnoje o rozprodeji majetku do německa a tak začal privatizovat svou cestou a jak to dopadlo no škoda mluvit.bohužel je to velice smutné ale je to tak.a Terex který měl zájem jen o těžké pracovní automobily začal s Tatrou něco dělat ale tam to zase skončilo na ČSSD no a tak už ted doufám že Tatra bude mít klid na reorganizaci a snad se rozjede i retro výroba.
bod číslo 1 tady začíná problém který tatru trápí dodnes a to je stop vývoje čehokoliv co se nelíbílo Moskvě a to není stupidní žvást tak to bylo a trpěla tím i Škoda díky bohu se hned podařila prodat do VW to se bohužel nepovedlo u Tatry a bylo díky hnoji(lidu) a Klausovi vím je to politika a to sem nepatří ale bohužel je to tak.Klaus vyslyšel bučení hnoje o rozprodeji majetku do německa a tak začal privatizovat svou cestou a jak to dopadlo no škoda mluvit.bohužel je to velice smutné ale je to tak.a Terex který měl zájem jen o těžké pracovní automobily začal s Tatrou něco dělat ale tam to zase skončilo na ČSSD no a tak už ted doufám že Tatra bude mít klid na reorganizaci a snad se rozjede i retro výroba.
Roadtrain: Dovolím si poopravit názory typu: nemohli sme vyrábět lepší než SSSR.
Někde jsem slyšel (bohužel už nevím kde), že NAOPAK SSSR nabádalo státy východního bloku k tomu, aby sami budovali svůj automobilový průmysl a nepoléhaly na dodávky Žigulíků, které byly i tak omezené. Podle mě v tom měl prsty spíš než Ruský bolševik, ten náš Československý bolševik, který byl papežštější než papež. Tato věta zazněla v pořadu Zašlapané projekty myslím v díle se Škodou 720.
Někde jsem slyšel (bohužel už nevím kde), že NAOPAK SSSR nabádalo státy východního bloku k tomu, aby sami budovali svůj automobilový průmysl a nepoléhaly na dodávky Žigulíků, které byly i tak omezené. Podle mě v tom měl prsty spíš než Ruský bolševik, ten náš Československý bolševik, který byl papežštější než papež. Tato věta zazněla v pořadu Zašlapané projekty myslím v díle se Škodou 720.
TATRA The off-road king!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 55 hostů