Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
fero17
Příspěvky: 60
Registrován: pon kvě 16, 2016 12:13 pm
Bydliště: Prešov

Příspěvek

Feex a progranite prosím vás máte to prihlásené ako obytný automobil alebo nie? Viem, to s tou legislatívou a oficiálnou prestavbou je asi pravda ale aj svojpomocná prestavba by mala byť možná.
Nebudem meniť hmotnosť ani vonkajšie rozmery.
čtv kvě 26, 2016 10:11 am

progranit
Příspěvky: 359
Registrován: ned led 26, 2014 4:47 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Já zatím ne ,ale mám souhlas Tatry se změnou a až bude nástavba hotová proběhne přetypování vozu.
čtv kvě 26, 2016 11:36 am

Sam Adam
Příspěvky: 191
Registrován: pát kvě 16, 2014 5:49 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Pro Progranita
Zdravím Vás a držím palce, nahlížím jen občas jako pozorovatel, tak se omlouvám jestli mé dotazy už tady zazněly.
1. Přední horní rohy nástavby dost vyčnívají do prostoru, spolu s velkou výškou = potenciální problém pro větve stromů
Bude nějaký ochranný rám?
2. Ta záď i s motorkou už je protažená celkem dost = otázka zvyku při couvání,
kde budou zadní světla, budou zdvojená i na sklopné plošině, určitě bude muset být zadní nárazník i jako zábrana proti podjetí zezadu, i z hlediska legislativy?
3. Jak to financujete, to jste vyhrál v loterii? :-) Jen rozpočet na auto, nástavbu a vybavení dává určitě pár milionů?
Díky
Nějaký ten základ z techniky by tady byl ze SŠ, VŠ a hlavně ze života. Většinou však stačí selský rozum.
www.nakladace.prodej.net
čtv kvě 26, 2016 12:59 pm

progranit
Příspěvky: 359
Registrován: ned led 26, 2014 4:47 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Rám na kabině bude. Bude chránit i tyto rohy..

Couvat musíš umět a bude tam kamera..ano ta plošina je dost protažená, ale je celkem snadno demontovatelná a uvažuji o její případné demontáži když nebude potřeba,ale uvidíme...vyměnila by se za jinou jen na rezervy...

Pár mega to je :-)
čtv kvě 26, 2016 1:55 pm

progranit
Příspěvky: 359
Registrován: ned led 26, 2014 4:47 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tak takhle to vypadá s plošinou....
Obrázek Obrázek
pon kvě 30, 2016 2:40 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

tak přesun z TP sem :wink: myslím peter g. že by to expediční TP jelo 100km/hod tak na 1100 až 1300 otáček :lol:
pon čer 20, 2016 6:36 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

No tak by velkou pětku nechával pouze odvalovat při jízdě z kopce. a jinak by jel na malou . Jen stále nechápu proč to musí být z TPčka, vcelku mě u auta na tento účel děsí dvě natáčecí nápravy, a listové péra na předku, a pak TP má hodně krátký rám pod uvažovanou nástavbu. Nemůžu si pomoct, ale zkusit Gonzálese a jiné kluky co se točí kolem přestaveb, nástaveb a podobně, a přestavět dlouhou agrovku, co má ve předu jednu nápravu a torzky. Jestli jsem pochopil správně, chce tím jet velké dálky, a to by je všechny stálo těžké zdravotní problémy s páteří.
pon čer 20, 2016 7:56 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Mě to taky připadne jako absolutní šílenost předělávat TPéčko, když už víc míst? Tak třeba koupit nějaký TATRABUS a zbytek zadní skříně upravit k expedici, vyhodit péra, dát měchy a jedem. :?
https://www.google.cz/search?q=tatra+bu ... odules.php
%25253Fname%2525253Da
rticle%25252526sid%2525253D2922&source=iu&pf=m&fir=-yMyEhxyu2dvJM%253A%252CR6TjSAidpLcJxM%252C_&usg=__UT59KxhvUnRniqoZibY_cEj6C_s%3D&
ved=0ahUKEwj2sJvUnbfNAhWJNpoKHSPsDT8QyjcIUg&ei=gzVoV7bjAont6ASj2Lf4Aw#imgrc=gCsMjzUvj4I3CM%3A

Prosím všechny aby si odkaz poskládali v okně prohlížeče, roztahuje to stránku, nějak se to neumí formátovat. Admin
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
pon čer 20, 2016 8:26 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Tatrabusy (aspoň ten co jsem si prohlédl z blízka na vlastní oči) měly ve předu torzky, a vzadu měchy + balony. Je to řešení, nechat nezbytný počet sedaček, ze zbytku skříně obytná část, je to dostatečně dlouhé odpadají veškeré problémy s papírovými čerty, ale má to jednu podstatnou chybu, neseženeš to
pon čer 20, 2016 8:38 pm

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

já jsem právě kdysi viděl fotku s tuplákama tak jsem myslel, že jsou všechny na pérech až když jsem hledal obrázek tak jsem našel na balonech s měchama:-)
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
pon čer 20, 2016 8:41 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Nevim - nooo to by pak mohla byt na dalnici pekna raketa, clovek si to jede svych 140 a najednou ho predjizi tatra :D Mna to zaujalo hlavne zo zvedavosti, na expedicku by som pouzil bud diamoilku a potunil prevodovku at to tolko netoci, nebo agrovku. Jo spi bych sa obzeral po diamoilke, na to vysoku e2 kabinu,na ram klasiku nejaky kontik a do toho na predku a do kabiny na zadku vyrezal otvor,prulez. V predu ja zo zenou vzadu deti at sedia u okna. Fero nez to da do kopy,tak myslim ze to uz budu deti vacsie tak by mohli uz same sediet. Takze v predu by pak 2 miesta stacit mohli. Zalezi aky dlhy casovy horizon to bude.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
pon čer 20, 2016 8:53 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Tatrabusy se vyráběly na dvou typech podvozků - PR3 (listová pera + dvojmontáže) a PR4 (měchy + balony). Někde na busportálu je o tom článek včetně kompletního výpisu dodaných vozidel.
pon čer 20, 2016 9:00 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Jesti můžu doporučit tak jí cestou auta 30 let a více starýho a to dát na V čísla a tím se vše zjednoduší. Zrovna to kolegové v Německu řeší jak je to v různých státech s mýtem a jednoznačně vítězí V čísla která jsou na dálnicích bez mýta. Tedy Tatrabus by byl řešení, nebo nějaká skříňová verze Tatry, aby to zvládlo testaci. Pak je cestování nenákladný a pojistka za hubičku.
Volvo FL 614.
pon čer 20, 2016 10:32 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Příspěvek

Jirka - myslim ze V cisla su dobre na zapad,ale fero chce nekam na vychod tak to asi nebude mat vyznam. Ako jo u nas pltenie poistky a myta bude stat dost,ale vo finale to bude jen kapka vo finacnom mori. Alebo ist v niecom novsom co by na myte tolik nestalo,ale zase tie novsie motory nepoberu vselijaku naftu a ked sa niekde v tramtarii pokazi bosch cerpadlo,neviem zda to tam da niekto do kopy, nebo si biest pre istotu este jedno nahradne...
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
pon čer 20, 2016 11:31 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Moderní auto je sice prima, ale drahý na servis a taky neopravitelný v dáli běžnýma prostředky. Osobně bych moc východ nedoporučoval, situace se dost změnila a když tak to vzít hodně severně. Protože se mezinárodní situace rychle mění tak než postaví auto tak může být vše jinak. Osobně se držím jen Eu a severu Evropy a proto mě zajímají ty V čísla. Když se dá cestovat bez ohledu na ekozony a mnoho dalších omezení tak je to atraktivnější.
Volvo FL 614.
pon čer 20, 2016 11:44 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 53 hostů