Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Alfa a jiní, běžte si cintat na Novinky.cz o hovadinách. Myslím, že tohle tu nikdo číst nechce.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Alfa-teraz to nevozi nikto, odviezol som tam par vzorkov produktu,zacne sa naplno az v 11 mesiaci.
Selsky rozum... Tak si to zratame-Nova tatra s dlhou kabinou 2,600,000 + 465,000 retarder + cca80 az 100,000 pony nadstavba s 2 postelami za sedackami. takze to je cca.3,165,000KC Za vysoku kabinu a plnohodnotny pohon. Spotreba sa pohybuje medzi 30 a 40 l/100km zaleziacej na trase. Myslite ze inde dostanem za tu samu cenu vozidlo v tej samej vybave a kvalite... Ano dostanem nejake oplastovane vozidko, ktore ked pride do prudsieho styku s prvym snehom tak sa trafena cast vozidla veselo odporuca do .... Alebo budem mat auto,ktore nieco vydrzi....Co je jednoduchsie aby prevodovka tocila 3 kardany alebo 1????
Peniaze - hovori vam nieco leasing?? Kto ma v terajsej dobe taketo peniaze stranou??
Myslite si ze by som sa len tak rano zobudil a povedal si ze si kupim tatru 6x6 za 3 mega len tak na paradu??
Roade - nehovoril si nahodou ze ak bysi zacal podnikat tak pojdes do tatry????
Preco by som mal cakat tyzden na nahr.diely?? A co tak dorucovatelska firma do 24 hod.??? To same cakam aj teraz ked som v servise a potrebujem nieco vymenit....
Selsky rozum... Tak si to zratame-Nova tatra s dlhou kabinou 2,600,000 + 465,000 retarder + cca80 az 100,000 pony nadstavba s 2 postelami za sedackami. takze to je cca.3,165,000KC Za vysoku kabinu a plnohodnotny pohon. Spotreba sa pohybuje medzi 30 a 40 l/100km zaleziacej na trase. Myslite ze inde dostanem za tu samu cenu vozidlo v tej samej vybave a kvalite... Ano dostanem nejake oplastovane vozidko, ktore ked pride do prudsieho styku s prvym snehom tak sa trafena cast vozidla veselo odporuca do .... Alebo budem mat auto,ktore nieco vydrzi....Co je jednoduchsie aby prevodovka tocila 3 kardany alebo 1????
Peniaze - hovori vam nieco leasing?? Kto ma v terajsej dobe taketo peniaze stranou??
Myslite si ze by som sa len tak rano zobudil a povedal si ze si kupim tatru 6x6 za 3 mega len tak na paradu??
Roade - nehovoril si nahodou ze ak bysi zacal podnikat tak pojdes do tatry????
Preco by som mal cakat tyzden na nahr.diely?? A co tak dorucovatelska firma do 24 hod.??? To same cakam aj teraz ked som v servise a potrebujem nieco vymenit....
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
neútočím proti Tatře, ale vždyť na severu je přece značná převaha značek VOLVO, SCANIA a SISU, ne? Tatrováci vždy napíší, že ten kdo má Tatru, ví proč, nebude to to samé s těmi seveřany? Kdyby s tím měli problém, udělají to přece jinak, nebo ne?Ano dostanem nejake oplastovane vozidko, ktore ked pride do prudsieho styku s prvym snehom tak sa trafena cast vozidla veselo odporuca do .... Alebo budem mat auto,ktore nieco vydrzi....
BES - běs
Já si myslím, že Peter to napsal jasně . Ví co chce , chce Tatru , to řeší . Proč by měl chtít SISU , VOLVO nebo IVECO ?? Jasně napsal co chce . Jdete se napít vody když máte chuť na pivo ??? Jestli si myslíte , že je blázen , Ok , ale je to jeho volba , s tím se budete muset smířit.
Zabijte je všechny.....Bůh si ty svý pozná .
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Pavel Sebek
Mas pravdu, ze tam je prevazne volvo a scania ale je to preto ze su to cenovo najlacnejsie auta a hlavne 90% mkd na severe ma pohon 6x4, myslim ze alesak to potvrdi. A Tiez tam k tej fabrike sa jazdi stabilka tak viem ake su tam cesty, v lete to tam je o hubu a v zime tam nechce nikto jazdit preto by som chcel tatru a preto bol pozidavok na 6x6.
Až to auto s návěsovou cisternou dostaneš do smyku tak bude jedno jestli to máš z plastu nebo plechu.
A taky chci vidět tu leazingovou společnost až ji řekneš ,že to chceš přihlásit někde v tramtárii.To vozidlo je totiž jejich majetkem.
Taky bych chtěl vidět tu rafinérii kterou postavili někde na konci světa a nevedou k ní silnice.
A taky chci vidět tu leazingovou společnost až ji řekneš ,že to chceš přihlásit někde v tramtárii.To vozidlo je totiž jejich majetkem.
Taky bych chtěl vidět tu rafinérii kterou postavili někde na konci světa a nevedou k ní silnice.
-
- Příspěvky: 406
- Registrován: úte říj 06, 2009 11:59 am
- Bydliště: Morava
Peter g. - nedalo mne to a nechal jsem si u kamaráda v Renaultu nacenit tahač 6x6 v následující variantě.
Renault Kerax 460.35 T 6x6 EURO5, převodovka ZF 16S 2230TO, kabina dlouhá, vysoká 2 x lůžko, lednice, nezávislé topení, klimatizace, el. paket ( el. okna + zrcátka, vyhřívání zrcátek), sluneční clona,autoradio ,hydraulický retardér ZF, pneu předek 385/65 R 22,5 vzadu 315/80 R 22,5, tahač je dělán na celkovou tonáž 50T v soupravě. ADR provedení třídy FL. (obsahu, hasičáky, tachograf, ADR, úpravu topení, úpravu elektroinstalace, cedule dle předpisů atd. Přední nárazník je ocelový, žadný plast.
A teď to nejlepší na závěr cena vozidla v tomto provedení je 112 000,-EUR - což při kurzu eura cca 26,-Kč je nějakých 2 912 000,-Kč + DPH. Jedna věc je na tomto auto aspoň podle mne mínus a to je pružení zadních náprav, poloeliptickými listovými pery, což asi nebude u tahače to pravé ořechové.
Je to jen pro srovnání toho co jsi tady napsal ty, navíc si osobně myslím, že ta cena určitě nebude konečná a je tu prostor k jednání.
Renault Kerax 460.35 T 6x6 EURO5, převodovka ZF 16S 2230TO, kabina dlouhá, vysoká 2 x lůžko, lednice, nezávislé topení, klimatizace, el. paket ( el. okna + zrcátka, vyhřívání zrcátek), sluneční clona,autoradio ,hydraulický retardér ZF, pneu předek 385/65 R 22,5 vzadu 315/80 R 22,5, tahač je dělán na celkovou tonáž 50T v soupravě. ADR provedení třídy FL. (obsahu, hasičáky, tachograf, ADR, úpravu topení, úpravu elektroinstalace, cedule dle předpisů atd. Přední nárazník je ocelový, žadný plast.
A teď to nejlepší na závěr cena vozidla v tomto provedení je 112 000,-EUR - což při kurzu eura cca 26,-Kč je nějakých 2 912 000,-Kč + DPH. Jedna věc je na tomto auto aspoň podle mne mínus a to je pružení zadních náprav, poloeliptickými listovými pery, což asi nebude u tahače to pravé ořechové.
Je to jen pro srovnání toho co jsi tady napsal ty, navíc si osobně myslím, že ta cena určitě nebude konečná a je tu prostor k jednání.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] a 20 hostů