Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Ja mel kdysi davno T 815 S3 r.v. 85, ta mela na sklapeni korby vleka takovou packu na ty kostce za vzduchojemem, takze v kabine jsem zapnul ventil at bezi cerpadlo a pak jsem vystoupil z kabiny a tou packou jsem sklapel vleka.
A pak trosicku podeji jsem mel jinou novejsi T1-cku to byla r.v. 89 a u te tatry jsem sklapel vleka tak ze take zapnutim cerpadla a korba vleku se sklapela vypinacem na palubni desce to byl druhy nebo treti vypinac od steracu. Uz ted si to presne nepamatuju vzdyt to je rada let, ale vim ze nekterym s tech knofliku jsem sklapel vleka.
Tak jsem se chtel zeptat, to je rozdil v te kostce z leve strany na ramu za vzduchojemem?
At vim jakou kostku si mam dovest a jak to mam vse zapojit at to funguje jak ma!
A pak trosicku podeji jsem mel jinou novejsi T1-cku to byla r.v. 89 a u te tatry jsem sklapel vleka tak ze take zapnutim cerpadla a korba vleku se sklapela vypinacem na palubni desce to byl druhy nebo treti vypinac od steracu. Uz ted si to presne nepamatuju vzdyt to je rada let, ale vim ze nekterym s tech knofliku jsem sklapel vleka.
Tak jsem se chtel zeptat, to je rozdil v te kostce z leve strany na ramu za vzduchojemem?
At vim jakou kostku si mam dovest a jak to mam vse zapojit at to funguje jak ma!
Páčka je k hovnu,každopádně ten novější systém na 3.spínač od dveří,ovládáš tím klasický hydraulický dvoucestný dělič auto/vlek a sklápíš kolečkem stejně obojí.Takže tlaková trubka(hadice)od sklápěcího ventilu jde nejprve na ten dělič a z něj jedna hadice na majler a druhá dozadu na rychlospojku vleku.No a na vzduch rychlospojky,trubky,brzdič vleku...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Když si koupíš zásuvku,většinou je u ní plánek co kam patří,nevím jak to je u těch SVček vzadu pospojovaný,ale není problém to zapojit z rozvodů na zadní světla,jako u S3...plánek rozvodů ja úplně zbytečný...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
To já vím,v tom máš výhodu,že jsou tam na všechno držáky a díry už připravený,myslel jsem rozvod elektriky v zadu,u S3 je to totiž origo přivedený do zásuvky na vlek a z ní je to rozvedený do světel,jenže tu ty tam nemáš...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Je to v prdeli!
U pikapa odesel hlavni brzdovy valec! Pri brzdeni zustava viset brzdovy pedal a take tak brzdy!
Uz je starej, tak se porad neco resi. Vzdyt ma najeto pod 300 tisic km prevazne tady na Ukrajine, po cestach necestach, v lesich a po horach, tak tech "300" tisic km co ma tech chudak na krku, to je jako kdyby najkezdil po Praze 600 tisic km nebo po CR milion!
Nnei tomu davno i kdyz bezna potreba ale dostal nove kotouce a desky, minule zase remen, zacala proklouzavat spojka, ted zase ten brzdovy valec, takze se porad kurva neco resi!
Tady konkurent, ZAZ Tavria pickup jako mobilni kavarna!
Ceny PHM jdou kazdym dnem nahoru kdyz to vemu s pohledu ukrajinske hrivny, ale bavit se o cenach a jejioch rustu je asi zbytecne, protoze ted reknu ze litr nafty stoji 22,20 UAH protoze jsem ted tankoval a mozna uz ted v tu dobu ta cena ani neplati.
Ze vcerejsi ceny nafty 21 UAH je dnesni cena 22,20 UAH.
Takova sit europskych benzinek jak je madarsky WOG to jsou vycurani, vychcani tak ti ani nevystavuji ceny na stojanech.
U pikapa odesel hlavni brzdovy valec! Pri brzdeni zustava viset brzdovy pedal a take tak brzdy!
Uz je starej, tak se porad neco resi. Vzdyt ma najeto pod 300 tisic km prevazne tady na Ukrajine, po cestach necestach, v lesich a po horach, tak tech "300" tisic km co ma tech chudak na krku, to je jako kdyby najkezdil po Praze 600 tisic km nebo po CR milion!
Nnei tomu davno i kdyz bezna potreba ale dostal nove kotouce a desky, minule zase remen, zacala proklouzavat spojka, ted zase ten brzdovy valec, takze se porad kurva neco resi!
Tady konkurent, ZAZ Tavria pickup jako mobilni kavarna!
Ceny PHM jdou kazdym dnem nahoru kdyz to vemu s pohledu ukrajinske hrivny, ale bavit se o cenach a jejioch rustu je asi zbytecne, protoze ted reknu ze litr nafty stoji 22,20 UAH protoze jsem ted tankoval a mozna uz ted v tu dobu ta cena ani neplati.
Ze vcerejsi ceny nafty 21 UAH je dnesni cena 22,20 UAH.
Takova sit europskych benzinek jak je madarsky WOG to jsou vycurani, vychcani tak ti ani nevystavuji ceny na stojanech.
Štolfa V:
Kdy zustane, kde ne, slovem zacina to tak jak kdyz odchazi ten hlavni valec, za studena vsechno slape a pak uz to zacina kdy zustane viset a kdy ne. No nic, se na to podivame, co jineho zbyva, ze jo!
Ale ja si myslim ze to bude ten valec. Kolik jsem mel felicii tak skoro u kazde ta sama skusenost. A zrovna tady u toho pikapa se to resi uz podruhe. Hned jak jsem ho koupil tak jsem tam daval novy valec, a dlouho nevydrzel kdyz uz se to zase sere.
Kdy zustane, kde ne, slovem zacina to tak jak kdyz odchazi ten hlavni valec, za studena vsechno slape a pak uz to zacina kdy zustane viset a kdy ne. No nic, se na to podivame, co jineho zbyva, ze jo!
Ale ja si myslim ze to bude ten valec. Kolik jsem mel felicii tak skoro u kazde ta sama skusenost. A zrovna tady u toho pikapa se to resi uz podruhe. Hned jak jsem ho koupil tak jsem tam daval novy valec, a dlouho nevydrzel kdyz uz se to zase sere.
Píšu to proto, že jsem měl stejný problém.Za studena v poho ale jak se to trochu zahřálo tak zůstával pedál dole, ikdyž taky nepravidelně. Poradili mi ať lehce osmirkuju ten plastový čep a od té doby je po problému. Výměna válce by nic neřešila.
Já samozřejmě nevím jak to je u tebe,je to jen rada která nezabere moc času. Až vyměníš válec a bude problém přetrvávat tak si vzpomeň
Já samozřejmě nevím jak to je u tebe,je to jen rada která nezabere moc času. Až vyměníš válec a bude problém přetrvávat tak si vzpomeň
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů