Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Zamčeno
Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Ja mel kdysi davno T 815 S3 r.v. 85, ta mela na sklapeni korby vleka takovou packu na ty kostce za vzduchojemem, takze v kabine jsem zapnul ventil at bezi cerpadlo a pak jsem vystoupil z kabiny a tou packou jsem sklapel vleka.
A pak trosicku podeji jsem mel jinou novejsi T1-cku to byla r.v. 89 a u te tatry jsem sklapel vleka tak ze take zapnutim cerpadla a korba vleku se sklapela vypinacem na palubni desce to byl druhy nebo treti vypinac od steracu. Uz ted si to presne nepamatuju vzdyt to je rada let, ale vim ze nekterym s tech knofliku jsem sklapel vleka.
Tak jsem se chtel zeptat, to je rozdil v te kostce z leve strany na ramu za vzduchojemem?
At vim jakou kostku si mam dovest a jak to mam vse zapojit at to funguje jak ma! :lol:
čtv úno 19, 2015 2:35 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
čtv úno 19, 2015 8:37 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Páčka je k hovnu,každopádně ten novější systém na 3.spínač od dveří,ovládáš tím klasický hydraulický dvoucestný dělič auto/vlek a sklápíš kolečkem stejně obojí.Takže tlaková trubka(hadice)od sklápěcího ventilu jde nejprve na ten dělič a z něj jedna hadice na majler a druhá dozadu na rychlospojku vleku.No a na vzduch rychlospojky,trubky,brzdič vleku...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv úno 19, 2015 10:18 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Pavle diky.

Ja to tak nejak vim, jenom do elektriky jsem blbej a tak bych potreboval schema rozvodu at si to vim zapojit.
čtv úno 19, 2015 10:33 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Když si koupíš zásuvku,většinou je u ní plánek co kam patří,nevím jak to je u těch SVček vzadu pospojovaný,ale není problém to zapojit z rozvodů na zadní světla,jako u S3...plánek rozvodů ja úplně zbytečný...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv úno 19, 2015 10:39 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Tak SV3 je to to same jak S1 tam je rozdil akorat ta korba jinak ty auta jsou stejny co S1 tak i SV1 a SV3.

Obrázek
čtv úno 19, 2015 10:42 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

To já vím,v tom máš výhodu,že jsou tam na všechno držáky a díry už připravený,myslel jsem rozvod elektriky v zadu,u S3 je to totiž origo přivedený do zásuvky na vlek a z ní je to rozvedený do světel,jenže tu ty tam nemáš...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv úno 19, 2015 10:46 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Proto bych to chtel nejak natahat.
čtv úno 19, 2015 10:56 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

vzadu to střihni,hoď tam vodotěsnou el.krabicu a je to gut...vem si příklad z česana,ten se s tím nese.e a jde do toho prsama... :wink:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv úno 19, 2015 11:02 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Pockej pockej! Ja nejsem cesan, a moje tatra to je TATRA! :lol:

Obrázek

a do elektriky jsem stejne blbej! Ja si jednou udelal bufik a malem mne shorela tatra, od te doby ja do elektriky neseru. Tak maximalne vymenit remen na alternatoru, pripadne nekde vymenit zarovku.
čtv úno 19, 2015 11:09 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Pavle,

Kolik nehledam ale foto z ramu svoji tatry mam akorat tady toto.

Obrázek Obrázek

Takze jak vidis s cesanem mame spolecne akorat to chlastani a couzeni!

Obrázek Obrázek
čtv úno 19, 2015 11:55 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Je to v prdeli!
U pikapa odesel hlavni brzdovy valec! Pri brzdeni zustava viset brzdovy pedal a take tak brzdy!
Uz je starej, tak se porad neco resi. Vzdyt ma najeto pod 300 tisic km prevazne tady na Ukrajine, po cestach necestach, v lesich a po horach, tak tech "300" tisic km co ma tech chudak na krku, to je jako kdyby najkezdil po Praze 600 tisic km nebo po CR milion!
Nnei tomu davno i kdyz bezna potreba ale dostal nove kotouce a desky, minule zase remen, zacala proklouzavat spojka, ted zase ten brzdovy valec, takze se porad kurva neco resi!

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Tady konkurent, ZAZ Tavria pickup jako mobilni kavarna! :lol:
Ceny PHM jdou kazdym dnem nahoru kdyz to vemu s pohledu ukrajinske hrivny, ale bavit se o cenach a jejioch rustu je asi zbytecne, protoze ted reknu ze litr nafty stoji 22,20 UAH protoze jsem ted tankoval a mozna uz ted v tu dobu ta cena ani neplati.
Ze vcerejsi ceny nafty 21 UAH je dnesni cena 22,20 UAH.
Takova sit europskych benzinek jak je madarsky WOG to jsou vycurani, vychcani tak ti ani nevystavuji ceny na stojanech. :lol:
pát úno 20, 2015 12:02 pm

Štolfa V.
Příspěvky: 574
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Arktik: že zůstane viset brzdový pedal může způsobit i plastový čep v pedálové skupině.
pát úno 20, 2015 4:21 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Štolfa V:

Kdy zustane, kde ne, slovem zacina to tak jak kdyz odchazi ten hlavni valec, za studena vsechno slape a pak uz to zacina kdy zustane viset a kdy ne. No nic, se na to podivame, co jineho zbyva, ze jo!
Ale ja si myslim ze to bude ten valec. Kolik jsem mel felicii tak skoro u kazde ta sama skusenost. A zrovna tady u toho pikapa se to resi uz podruhe. Hned jak jsem ho koupil tak jsem tam daval novy valec, a dlouho nevydrzel kdyz uz se to zase sere.
pát úno 20, 2015 7:24 pm

Štolfa V.
Příspěvky: 574
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Píšu to proto, že jsem měl stejný problém.Za studena v poho ale jak se to trochu zahřálo tak zůstával pedál dole, ikdyž taky nepravidelně. Poradili mi ať lehce osmirkuju ten plastový čep a od té doby je po problému. Výměna válce by nic neřešila.
Já samozřejmě nevím jak to je u tebe,je to jen rada která nezabere moc času. Až vyměníš válec a bude problém přetrvávat tak si vzpomeň :lol:
pát úno 20, 2015 7:49 pm

Zamčeno

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 17 hostů