Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Zamčeno
Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

To neni auto z mestkeho provozu ze to jenom radis, a porad mackas brzdu, spojku! :lol: To je kinder kamion, z dalkove dopravy! :lol:
Tak se to vymeni! :lol:
Jeste jednou dekuju za radu!
sob úno 28, 2015 1:18 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Obrázek Obrázek
sob úno 28, 2015 11:27 pm

ned bře 01, 2015 8:45 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Ono na těch forech o transporterech je většinou víc chváli, než si zaslouží. Jednu servisuju, T4 2.5TDi a během pěti v opravách tak 150 000kč.
BES - běs
ned bře 01, 2015 10:47 am

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Jak se tak divam, tak dneska ve svete se dobre auta ani nedelaji, vse jenom po demokraticku, co nejvic vydelat a jeste porad zdimat az do konce! To je tak asi vsude a ze vsim! No stejne si myslim ze z toho vseho odpadu se da najit i neco vice mene rozumneho.
Ja mel kdysi MB Vito minibus 2,2 CDi r.v. 2000 a ja byl s nim nad miru spokojen.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
ned bře 01, 2015 11:03 am

Uživatelský avatar
pt_55
Příspěvky: 268
Registrován: sob pro 27, 2008 1:14 pm
Bydliště: Cassovia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak 2,5ku neviem ale taka "obyčjana" T4 s klasickou 1,9kou TD alebo D je nesmrtelna. Kamarat jednu ma, kupil ju z nemecka už vtedy mala nalietanych aspoň 500 000 ma ju minimalne 6 rokov na robotu, jazdi s ňou skoro každy deň a okrem spotrebnych veci ako brzdy na nej nič nemenil. Rotačky 1,9 su nesmrtelne motory. PD už menej ale tiež dosť vydržia to by človek neveril.
ned bře 01, 2015 12:56 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Kdyby byly nesmrtelný, tak jich tu nemám pár po smrti...

U mě byl taky dřív VW číslo jedna, ale naštěstí jsem časem dostal rozum.

Teď to mám takhle:


Obrázek
BES - běs
ned bře 01, 2015 2:03 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Pavel Sebek:

Spise takovy Ford Transit co ma na rozvodech retez! :lol: To IVECO cikanske vyroby zrovna nemusim!
U pikapa mam motor VW je to 1,9D a ja jsem s nim maximalne spokojen, je to takovy traktor.
Zase je pravda ze jsem mel oktavii s motorem 1,9 TDi 66kW a ten byl dobry do 150.000 km a pak se radci oktavie zbavit.

A mne se ta dodavaka VW Transporter T4 s tim motorem 1,9 TD pozdava asi nejvic. Zrovna dneska mame tady poradu, a jak jsem kolegovi predhodil co mam vzit, tak hned rekl ze tu T4-ku.
Pikap ten uz dosluhuje, tak ten zustane tady kolem komina na zajisteni provozu v tezbe, bude jezdit za dilama, pak servis na motorove pily, brouseni retezu, vozit gumy na pneuservis a dalsi potrebne prace tady po okoli. Takze kdyz se neco na nem vysere tak se jednoduse odtahne nekam na dilnu, se to opravi a jezdi dal. Uz to neni auto na daleke jizdy.

Tak se resi stav tatry, a vypada to tak, ze ta moje tatra s nejvetsi pravdepodobnosti bohuzel, ale pujde z baraku! :( skoda ji, je to velice dobra tatra, ale stoji neni na ni prace, a tak bude muset jit do sveta, a misti ni bude jina.
ned bře 01, 2015 2:17 pm

Uživatelský avatar
pt_55
Příspěvky: 268
Registrován: sob pro 27, 2008 1:14 pm
Bydliště: Cassovia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Hadat sa tu o spolahlivosti nebudem nema to vyznam :) Za všetko hovori to kolko tych motorov a s akymi kilometrami ešte jazdi po cestach. Všetko je to o udržbe a zaobchadzani s danym autom, neviem o tom aby mali "rotačky" 1,9ky nejake vyrobne vady tak ako napr. PD 77kW v octavii kde sa lamali ojnice.

Ono ak to človek berie štylom "olej sa ma menit každych 15 000 ale ja menim každych 30 000 veď je to VOLKSVAGEN" tak jasne, že tie motory idu "do kytek".... toto som počul od nejedneho človeka na vlastne uši.

Ja mam 66kW 1.9TDi golf r.v. 97 kolko ma kilometrov nevie ani pan boh no okrem oleja a žhavičov nič nemenim.
ned bře 01, 2015 3:37 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

pt_55: no jo, ale děláš, jako by jiný auta z roku 97 už dávno nejezdily.

Arktik: Transita prodávám, kdyby jsi chtěl, jo a ten řetěz, vodítka a napínáky jsou už měněný.


Obrázek
BES - běs
ned bře 01, 2015 4:48 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

pt_55:

Dobreeee! :lol: Co som kupil oktaviu tak tu uz som pred casom tu jej historiu pisal, tak to nebudem opakovat!
A tak zeby som sa o auta ja nestaral, zato oktavia pojebala matku, sa neda povedat!
Posla tak posla, ja som vtedy povedal ze uz v zivote ziadnu oktaviu nechcem, nezoberem a nekupim! Tym som s takym autom skoncil.
Pri tom s oktaviou sa nelietalo a jazdilo sa normalne, co napriklad si zoberem pikap ten je motoricky slaby, to je taky ako ja mu hovorim traktor, ale ten chodi furt a bez problemov, pritom s tym pikapom sa jazdi vsade. Ked ho porovnam s oktaviou tak oktavia by uz davno v tej prevadzke co jazdi ten moj pikap by proste zdechla!
A ten VW Transporter T4 sa mne vidi ze to bude asi na tej urovni ako ten moj traktor, este ta kvalitna robota.
ned bře 01, 2015 6:28 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Arktiku vem Forda , Pavel ti dá záruku a slevu!
ned bře 01, 2015 6:31 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Ivan Hofman:

Tak je to ten stredni, ten by se hodil, hlavne na gumy. Kolik do nej vleze 11-ek nebo 12-ek gum na tatru? :lol: Mne do pikapa vleze 5 gum. Tady pocitam takovych 15 by mohlo vejit! :lol:
Ja potrebuju vozit 11-ky, pak 12-ky a 14-ku gumy. :lol:
ned bře 01, 2015 6:39 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Ivan Hofman:

Ted jsem se vratil ze "schodky" z kolegou kde jsem v minulem roce jezdil s tatrou na pile! Resila se prace!
A tak se podle prace resi i technika.
To znamena ohledne dodavky se vec ma asi tak.
Potrebuju resit dopravu z CZ na UA a to pneumatiky, pak krovinorezy, motorove pily, elektrocentraly.
Tatra.
Mam resit Tatra 815 UDS 114 1ks. dale Tatra 815 VVN 6x6 1-2 ks. Tatra 815 stepkovaci stroj 1 ks. Tatra 815 JNK s velkym kontejnerem 1 ks.
Odkurnovaci stroj 1 ks. Tatra 815 lesovuz s HR kombinovany dlouhe kratke drevo.
Svoji sklapecku bych mel kdyz chci nadale tady pokracovat v praci, tak bych ji mel vymenit za nektere z aut v soupisu.
Z toho Tatra 815 JNK neomezene, a Tatra 815 lesovuz mam smlouvu na praci ihned minimalne na 2 roky.
ned bře 01, 2015 6:47 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Kdepak, je to ten nejkratší, střední je jen výška.
BES - běs
ned bře 01, 2015 6:55 pm

Zamčeno

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů