Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Jestli chceš se vice dozvědět o T4 tak na http://www.transporterclub.cz/forum/7-transporter-t4
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Jak se tak divam, tak dneska ve svete se dobre auta ani nedelaji, vse jenom po demokraticku, co nejvic vydelat a jeste porad zdimat az do konce! To je tak asi vsude a ze vsim! No stejne si myslim ze z toho vseho odpadu se da najit i neco vice mene rozumneho.
Ja mel kdysi MB Vito minibus 2,2 CDi r.v. 2000 a ja byl s nim nad miru spokojen.
Ja mel kdysi MB Vito minibus 2,2 CDi r.v. 2000 a ja byl s nim nad miru spokojen.
- pt_55
- Příspěvky: 268
- Registrován: sob pro 27, 2008 1:14 pm
- Bydliště: Cassovia
- Kontaktovat uživatele:
Tak 2,5ku neviem ale taka "obyčjana" T4 s klasickou 1,9kou TD alebo D je nesmrtelna. Kamarat jednu ma, kupil ju z nemecka už vtedy mala nalietanych aspoň 500 000 ma ju minimalne 6 rokov na robotu, jazdi s ňou skoro každy deň a okrem spotrebnych veci ako brzdy na nej nič nemenil. Rotačky 1,9 su nesmrtelne motory. PD už menej ale tiež dosť vydržia to by človek neveril.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Pavel Sebek:
Spise takovy Ford Transit co ma na rozvodech retez! To IVECO cikanske vyroby zrovna nemusim!
U pikapa mam motor VW je to 1,9D a ja jsem s nim maximalne spokojen, je to takovy traktor.
Zase je pravda ze jsem mel oktavii s motorem 1,9 TDi 66kW a ten byl dobry do 150.000 km a pak se radci oktavie zbavit.
A mne se ta dodavaka VW Transporter T4 s tim motorem 1,9 TD pozdava asi nejvic. Zrovna dneska mame tady poradu, a jak jsem kolegovi predhodil co mam vzit, tak hned rekl ze tu T4-ku.
Pikap ten uz dosluhuje, tak ten zustane tady kolem komina na zajisteni provozu v tezbe, bude jezdit za dilama, pak servis na motorove pily, brouseni retezu, vozit gumy na pneuservis a dalsi potrebne prace tady po okoli. Takze kdyz se neco na nem vysere tak se jednoduse odtahne nekam na dilnu, se to opravi a jezdi dal. Uz to neni auto na daleke jizdy.
Tak se resi stav tatry, a vypada to tak, ze ta moje tatra s nejvetsi pravdepodobnosti bohuzel, ale pujde z baraku! skoda ji, je to velice dobra tatra, ale stoji neni na ni prace, a tak bude muset jit do sveta, a misti ni bude jina.
Spise takovy Ford Transit co ma na rozvodech retez! To IVECO cikanske vyroby zrovna nemusim!
U pikapa mam motor VW je to 1,9D a ja jsem s nim maximalne spokojen, je to takovy traktor.
Zase je pravda ze jsem mel oktavii s motorem 1,9 TDi 66kW a ten byl dobry do 150.000 km a pak se radci oktavie zbavit.
A mne se ta dodavaka VW Transporter T4 s tim motorem 1,9 TD pozdava asi nejvic. Zrovna dneska mame tady poradu, a jak jsem kolegovi predhodil co mam vzit, tak hned rekl ze tu T4-ku.
Pikap ten uz dosluhuje, tak ten zustane tady kolem komina na zajisteni provozu v tezbe, bude jezdit za dilama, pak servis na motorove pily, brouseni retezu, vozit gumy na pneuservis a dalsi potrebne prace tady po okoli. Takze kdyz se neco na nem vysere tak se jednoduse odtahne nekam na dilnu, se to opravi a jezdi dal. Uz to neni auto na daleke jizdy.
Tak se resi stav tatry, a vypada to tak, ze ta moje tatra s nejvetsi pravdepodobnosti bohuzel, ale pujde z baraku! skoda ji, je to velice dobra tatra, ale stoji neni na ni prace, a tak bude muset jit do sveta, a misti ni bude jina.
- pt_55
- Příspěvky: 268
- Registrován: sob pro 27, 2008 1:14 pm
- Bydliště: Cassovia
- Kontaktovat uživatele:
Hadat sa tu o spolahlivosti nebudem nema to vyznam Za všetko hovori to kolko tych motorov a s akymi kilometrami ešte jazdi po cestach. Všetko je to o udržbe a zaobchadzani s danym autom, neviem o tom aby mali "rotačky" 1,9ky nejake vyrobne vady tak ako napr. PD 77kW v octavii kde sa lamali ojnice.
Ono ak to človek berie štylom "olej sa ma menit každych 15 000 ale ja menim každych 30 000 veď je to VOLKSVAGEN" tak jasne, že tie motory idu "do kytek".... toto som počul od nejedneho človeka na vlastne uši.
Ja mam 66kW 1.9TDi golf r.v. 97 kolko ma kilometrov nevie ani pan boh no okrem oleja a žhavičov nič nemenim.
Ono ak to človek berie štylom "olej sa ma menit každych 15 000 ale ja menim každych 30 000 veď je to VOLKSVAGEN" tak jasne, že tie motory idu "do kytek".... toto som počul od nejedneho človeka na vlastne uši.
Ja mam 66kW 1.9TDi golf r.v. 97 kolko ma kilometrov nevie ani pan boh no okrem oleja a žhavičov nič nemenim.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
pt_55:
Dobreeee! Co som kupil oktaviu tak tu uz som pred casom tu jej historiu pisal, tak to nebudem opakovat!
A tak zeby som sa o auta ja nestaral, zato oktavia pojebala matku, sa neda povedat!
Posla tak posla, ja som vtedy povedal ze uz v zivote ziadnu oktaviu nechcem, nezoberem a nekupim! Tym som s takym autom skoncil.
Pri tom s oktaviou sa nelietalo a jazdilo sa normalne, co napriklad si zoberem pikap ten je motoricky slaby, to je taky ako ja mu hovorim traktor, ale ten chodi furt a bez problemov, pritom s tym pikapom sa jazdi vsade. Ked ho porovnam s oktaviou tak oktavia by uz davno v tej prevadzke co jazdi ten moj pikap by proste zdechla!
A ten VW Transporter T4 sa mne vidi ze to bude asi na tej urovni ako ten moj traktor, este ta kvalitna robota.
Dobreeee! Co som kupil oktaviu tak tu uz som pred casom tu jej historiu pisal, tak to nebudem opakovat!
A tak zeby som sa o auta ja nestaral, zato oktavia pojebala matku, sa neda povedat!
Posla tak posla, ja som vtedy povedal ze uz v zivote ziadnu oktaviu nechcem, nezoberem a nekupim! Tym som s takym autom skoncil.
Pri tom s oktaviou sa nelietalo a jazdilo sa normalne, co napriklad si zoberem pikap ten je motoricky slaby, to je taky ako ja mu hovorim traktor, ale ten chodi furt a bez problemov, pritom s tym pikapom sa jazdi vsade. Ked ho porovnam s oktaviou tak oktavia by uz davno v tej prevadzke co jazdi ten moj pikap by proste zdechla!
A ten VW Transporter T4 sa mne vidi ze to bude asi na tej urovni ako ten moj traktor, este ta kvalitna robota.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Ivan Hofman:
Ted jsem se vratil ze "schodky" z kolegou kde jsem v minulem roce jezdil s tatrou na pile! Resila se prace!
A tak se podle prace resi i technika.
To znamena ohledne dodavky se vec ma asi tak.
Potrebuju resit dopravu z CZ na UA a to pneumatiky, pak krovinorezy, motorove pily, elektrocentraly.
Tatra.
Mam resit Tatra 815 UDS 114 1ks. dale Tatra 815 VVN 6x6 1-2 ks. Tatra 815 stepkovaci stroj 1 ks. Tatra 815 JNK s velkym kontejnerem 1 ks.
Odkurnovaci stroj 1 ks. Tatra 815 lesovuz s HR kombinovany dlouhe kratke drevo.
Svoji sklapecku bych mel kdyz chci nadale tady pokracovat v praci, tak bych ji mel vymenit za nektere z aut v soupisu.
Z toho Tatra 815 JNK neomezene, a Tatra 815 lesovuz mam smlouvu na praci ihned minimalne na 2 roky.
Ted jsem se vratil ze "schodky" z kolegou kde jsem v minulem roce jezdil s tatrou na pile! Resila se prace!
A tak se podle prace resi i technika.
To znamena ohledne dodavky se vec ma asi tak.
Potrebuju resit dopravu z CZ na UA a to pneumatiky, pak krovinorezy, motorove pily, elektrocentraly.
Tatra.
Mam resit Tatra 815 UDS 114 1ks. dale Tatra 815 VVN 6x6 1-2 ks. Tatra 815 stepkovaci stroj 1 ks. Tatra 815 JNK s velkym kontejnerem 1 ks.
Odkurnovaci stroj 1 ks. Tatra 815 lesovuz s HR kombinovany dlouhe kratke drevo.
Svoji sklapecku bych mel kdyz chci nadale tady pokracovat v praci, tak bych ji mel vymenit za nektere z aut v soupisu.
Z toho Tatra 815 JNK neomezene, a Tatra 815 lesovuz mam smlouvu na praci ihned minimalne na 2 roky.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů