Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
zdenek54: jako laik jsem rád chodil na Tatra vlákno a četl si něco o tatrách, ale nějak mě to přestalo bavit, když to začal TATRA8X8 poněkud tapetovat odkazy. Až jsem ho chvíli podezříval, že není z masa a kostí, ale vyhledávací robot Doufám, že si to nevezme osobně, nehaním ani neříkám, co má nedělat. Prostě jen popisuji svůj stav. Občas se tam podívám a občas něco zaujme. To každopádně.
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Řídící jednotka chlazení motoru-ERCH
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Dakujem za info
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Pavel 815 zabezpečuje chladenie motoroveho oleja?
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Jak oleje,tak hlav,válců a vůbec celého motoru. V podstatě do té jednotky jdou signály z čidel teploty hlav a teploty oleje a na základě toho se zapíná ventilátor a u T2 10V ještě přepíná klapka sání vzduchu do motoru mezi ohřátým vzduchem od motoru a studeným z kobry na střeše(pokud funguje,tak při zapnutí klíčku slyšíš bouchnutí klapky v sání za kabinou).Olej se chladí v chladiči oleje a od řady T2 je ještě jeho teplota regulovaná mechanicky termostatem(omezuje průtok oleje do chladiče).Výborná vlastnost systému ERCH (pro někoho těžko pochopitelná)spočívá v ,,obráceném zapojení,, takže potřebuje elektriku k tomu aby se motor ohříval a při dosažení nastavené teploty se v podstatě ,,vypne,, a tím se aktivuje ventilátor(cívka v sepnutém režimu omezuje průtok oleje do turbíny ventilátoru) takže při jakémkoli problému-poruše v systému ERCH jede ventilátor stále a auto je pořád pojízdné. Nadruhou stranu díky tomu znám spoustu aut řidičů ,,bordelářů,, která jezdí spoustu let se stále pištícím ventilátorem,přitom mají kolikrát jen upadený konektor z čidla v hlavě,nebo ukostření na motoru. Ještě malá rada pokud bys chtěl vyvařovat levou podlahu nebo práh v kabině,je třeba svazek od ERCHu přecvaknout a vytáhnout z prahu abys ho nepropálil,po vyvaření ho spojíš např. čokoládkou...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
dik za info, už tomu rozumiem
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Danco - euro 1 mala intecoler, toto je klasika v8 s turbom,nieco ako v10 s turbom. Ziadna euro norma
I ked tatraba jazdil s V10 klasikou a papierovo to bolo euro 1ci2 , takze papierovo je mozne secko
I ked tatraba jazdil s V10 klasikou a papierovo to bolo euro 1ci2 , takze papierovo je mozne secko
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
a neni to nejaka prerabka?
Však turbo mali len euro od roku 1995 okren 12v,či?
Však turbo mali len euro od roku 1995 okren 12v,či?
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
Peter,
bola to T2 10 V a papierovo euro 1.
bola to T2 10 V a papierovo euro 1.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
je ten vrch motora original ?
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
tak nikto nič?
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: HOSPODA U TATRY - perte se a žerte se (díl 2.)
TatraBA - no sak pisem v10 a e1 ci e2. Takze e1,ale klasika motor.
Danco - ak na tom neni vyrazene logo Deutz, tak je to klasika V8, akurat na to niekto frknul turbo,naT1 nikdy euro norma nebola. Euro normy az s prvymi motormy s intercoolerom, rok tak 92-94 a vyssie.
Danco - ak na tom neni vyrazene logo Deutz, tak je to klasika V8, akurat na to niekto frknul turbo,naT1 nikdy euro norma nebola. Euro normy az s prvymi motormy s intercoolerom, rok tak 92-94 a vyssie.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 hostů