Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Pánové,do té hádky o tom jestli je lepší žigul a nebo 120 do sněhu vám hodím řešení
Nejlepší auto,co jsem na zatím zimu poznal je Citroen BX,váží to prd,a s pořádnýma gumama to vyjede bez přehánění snad jako gazík,hydraulika si poradí s většinou hrbů,a houpáků,když je hluboký sníh,tak si to prostě zvednu a jedu dál,no problema Minulou zimu ,co jezdím Xantií a BX jsem zapadl dohromady jen 2x a pokaždé jsem se z toho svépomocí dostal (už vidím ty příspěvky že v Praze 3 cm sněhu ),a že to mnohdy byla celkem síla,nejezdím jen v Praze,a hlavně v těch vesničkách kolem,kde ostatní hrabali,já jsem jel,kolikrát na nejvyšší polohu,sníh jsem hrnul nárazníkem,ale bez zastavení furt
BXko jsem nedávno prodal,Xa si nechávám,ale na zimu bylo BX nej,a i s tou Xantií si to užívám,kde Octavie a většina moderních aut hrabe,nebo bezmocně sedí na břiše,tak s úsměvem na rtu ve svém starém pekáči projíždím
P.S:Řetězy jsou pro mně neznámé slovo,jen slušné gumy a dobré auto
Nejlepší auto,co jsem na zatím zimu poznal je Citroen BX,váží to prd,a s pořádnýma gumama to vyjede bez přehánění snad jako gazík,hydraulika si poradí s většinou hrbů,a houpáků,když je hluboký sníh,tak si to prostě zvednu a jedu dál,no problema Minulou zimu ,co jezdím Xantií a BX jsem zapadl dohromady jen 2x a pokaždé jsem se z toho svépomocí dostal (už vidím ty příspěvky že v Praze 3 cm sněhu ),a že to mnohdy byla celkem síla,nejezdím jen v Praze,a hlavně v těch vesničkách kolem,kde ostatní hrabali,já jsem jel,kolikrát na nejvyšší polohu,sníh jsem hrnul nárazníkem,ale bez zastavení furt
BXko jsem nedávno prodal,Xa si nechávám,ale na zimu bylo BX nej,a i s tou Xantií si to užívám,kde Octavie a většina moderních aut hrabe,nebo bezmocně sedí na břiše,tak s úsměvem na rtu ve svém starém pekáči projíždím
P.S:Řetězy jsou pro mně neznámé slovo,jen slušné gumy a dobré auto
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Tak ja na ziguliku si furt na zimu hodil do kufru pytel cementu, a pak ten zigulik jezdil jak trmvaj.
Jednoho casu jsem mnel 24-u volhu, a to ti bylo svezeni! 2,5 tuny to uz je nejaka vaha! Rypak jak u 111-ky, tak to jo! Ja ji mnel peknou, cernou, s cervenym interierem, disky kol bile, to byla parada!
V te dobe, to ja si jezdil do prace jak predseda strany! Az nato ze furt v monterkach, a jezdil jsem tatrou. Ale volha to byla tank.
Jednoho casu jsem mnel 24-u volhu, a to ti bylo svezeni! 2,5 tuny to uz je nejaka vaha! Rypak jak u 111-ky, tak to jo! Ja ji mnel peknou, cernou, s cervenym interierem, disky kol bile, to byla parada!
V te dobe, to ja si jezdil do prace jak predseda strany! Az nato ze furt v monterkach, a jezdil jsem tatrou. Ale volha to byla tank.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Protože jsem měl již asi 36 aut celkem od 15 let tak můžu porovnávat jednotlivé značky a provedení v zimním provozu. Lehká auta jako Škoda 120 s dobrýma gumama nebyla špatá na sněhu. Většinou kam se vyškrábala tam zůstala viset. Jiné je to u aut těžších ty se vyškrábou i dál než lehké auto, ale zase svojí váhou se neudrží ve svahu a klouzají dolů bez kontroly. Zažil jsem docela hrůzostrašný sešup serpentinama v hustém sněžení s Omegou pozádu. Dobře to nakonec dopadlo po cca 600 metrech klouzání podle zrcátek. Nyní jezdím 4x4ky a to je zase jiné, ale musí se myslet dopředu.
Volvo FL 614.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
pavel 815: dneska jsem toho Rendla potkal v Benešově a čuměl jsem na něj tak, že jsem ho ani nestačil vyfotit
Ještě když jsme u toho pochvalovaní českých výrobků (u mě to končilo Zetorama 25, 35 a 50 Super, Škodou Octavia/Felicia, Tatrou 138, 148 a 813) tak nevím, jestli Desta s motorem TAZ r.v. 91 nebo třeba STILL s motorem MERCEDES, ale o rok starší
Ještě když jsme u toho pochvalovaní českých výrobků (u mě to končilo Zetorama 25, 35 a 50 Super, Škodou Octavia/Felicia, Tatrou 138, 148 a 813) tak nevím, jestli Desta s motorem TAZ r.v. 91 nebo třeba STILL s motorem MERCEDES, ale o rok starší
BES - běs
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Pavel Šebek-ten Rencek je tak designově zajímavej,že si ho prostě musíš všimnout kolikrát se divím jak málo lidí tyhle auta zná,přitom to bylo ve své době jedno z mála sem dovážených západních aut a jezdilo jich tady poměrně velké množství,objevily se i v mnoha českých filmech a korát si to člověk neuvědomuje-Jáchyme hoď ho do stroje...apod.v jedné české kriminálce ho dokonce potopili do rybníka,je to tuším ta co se v ní objevuje Škoda RT NT T.I.R.,pak taky Tomáš Holý ve filmu setkání v červenci hlásí při pohledu na Fiat 500,,než sme se rozvedli,měli sme er osmičku,,
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Interkoule,ty si děláš srandu,ale samozřejmě že ta Desta na obrázku se s tím Stillem nedá ani srovnat a s Mercedesem motorem,to už je jiná dimenze
Ovšem nevím co ti imponovalo na tý Fiestě 1,8D,nejede to,a ještě to povětšinou nestartuje
Ovšem nevím co ti imponovalo na tý Fiestě 1,8D,nejede to,a ještě to povětšinou nestartuje
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Po vzletu a zvýšení rychlosti dojde vlivem obtékání vzduchu k zahřátí a "zatažení" křídelních nádrží, dokonce u letounu Concorde to byla přímo nutnost palivo v křídlech, palivo chladilo křídla. Z Concordu taky ukapávalo palivo, ale jsou to minimální kapky a nemůže dojít ke vzniku požáru. Při vzletu jsou tyto strhávány proudem vzduchu.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Jo to se může stát, ale vím z vlastní zkušenosti, že Tatra mi nechytla ani když mi cákala nafta na svody u motoru po dlouhé jízdě, ale zamrazilo mě, to přiznávám. Kouřilo to. ale nechytlo.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů