Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Pavel Šebek-jo toje on!!!! krasavec :wink: a ten modrej Gordini,kua to bych bral mít ho v garáži :woot: :woot: :woot: Ten náš byl tmavě zelený,model 69,1100 kubíků motor,kulatý budíky...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
čtv zář 22, 2011 8:09 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Pánové,do té hádky o tom jestli je lepší žigul a nebo 120 do sněhu vám hodím řešení :wink:
Nejlepší auto,co jsem na zatím zimu poznal je Citroen BX,váží to prd,a s pořádnýma gumama to vyjede bez přehánění snad jako gazík,hydraulika si poradí s většinou hrbů,a houpáků,když je hluboký sníh,tak si to prostě zvednu a jedu dál,no problema :D Minulou zimu ,co jezdím Xantií a BX jsem zapadl dohromady jen 2x a pokaždé jsem se z toho svépomocí dostal (už vidím ty příspěvky že v Praze 3 cm sněhu :lol: ),a že to mnohdy byla celkem síla,nejezdím jen v Praze,a hlavně v těch vesničkách kolem,kde ostatní hrabali,já jsem jel,kolikrát na nejvyšší polohu,sníh jsem hrnul nárazníkem,ale bez zastavení furt :!:

BXko jsem nedávno prodal,Xa si nechávám,ale na zimu bylo BX nej,a i s tou Xantií si to užívám,kde Octavie a většina moderních aut hrabe,nebo bezmocně sedí na břiše,tak s úsměvem na rtu ve svém starém pekáči projíždím :D

P.S:Řetězy jsou pro mně neznámé slovo,jen slušné gumy a dobré auto :D
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
čtv zář 22, 2011 11:07 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Tak ja na ziguliku si furt na zimu hodil do kufru pytel cementu, a pak ten zigulik jezdil jak trmvaj.
Jednoho casu jsem mnel 24-u volhu, a to ti bylo svezeni! :lol: 2,5 tuny to uz je nejaka vaha! Rypak jak u 111-ky, tak to jo! Ja ji mnel peknou, cernou, s cervenym interierem, disky kol bile, to byla parada!
V te dobe, to ja si jezdil do prace jak predseda strany! Az nato ze furt v monterkach, a jezdil jsem tatrou. Ale volha to byla tank.
pát zář 23, 2011 7:32 am

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

JiRaY: mě v zimě nejvíc uchvátila stará Fiesta s litinovým 1.8 Debilem.
BES - běs
pát zář 23, 2011 9:17 am

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Protože jsem měl již asi 36 aut celkem od 15 let tak můžu porovnávat jednotlivé značky a provedení v zimním provozu. Lehká auta jako Škoda 120 s dobrýma gumama nebyla špatá na sněhu. Většinou kam se vyškrábala tam zůstala viset. Jiné je to u aut těžších ty se vyškrábou i dál než lehké auto, ale zase svojí váhou se neudrží ve svahu a klouzají dolů bez kontroly. Zažil jsem docela hrůzostrašný sešup serpentinama v hustém sněžení s Omegou pozádu. Dobře to nakonec dopadlo po cca 600 metrech klouzání podle zrcátek. Nyní jezdím 4x4ky a to je zase jiné, ale musí se myslet dopředu.
Volvo FL 614.
pát zář 23, 2011 12:17 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

pavel 815: dneska jsem toho Rendla potkal v Benešově a čuměl jsem na něj tak, že jsem ho ani nestačil vyfotit :cry:

Ještě když jsme u toho pochvalovaní českých výrobků (u mě to končilo Zetorama 25, 35 a 50 Super, Škodou Octavia/Felicia, Tatrou 138, 148 a 813) tak nevím, jestli Desta s motorem TAZ r.v. 91 nebo třeba STILL s motorem MERCEDES, ale o rok starší :?:


Obrázek Obrázek
BES - běs
pát zář 23, 2011 7:07 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Já mám Balkancar s čtyřválcovým Perkinsem o výkonu 80 koní a to je dobrý dělník. Rok výroby 1989 a stále slouží bez odmlouvání. Je bez elektroniky a tím pádem naprosto spolehlivý.
Volvo FL 614.
pát zář 23, 2011 8:52 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Jirko, Balkán je dobrej, protože to bulhaři nevymejšleli, ale rovnou okopírovali, narozdíl od Desty.
BES - běs
pát zář 23, 2011 9:03 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Pavel Šebek-ten Rencek je tak designově zajímavej,že si ho prostě musíš všimnout :lol: :lol: kolikrát se divím jak málo lidí tyhle auta zná,přitom to bylo ve své době jedno z mála sem dovážených západních aut a jezdilo jich tady poměrně velké množství,objevily se i v mnoha českých filmech a korát si to člověk neuvědomuje-Jáchyme hoď ho do stroje...apod.v jedné české kriminálce ho dokonce potopili do rybníka,je to tuším ta co se v ní objevuje Škoda RT NT T.I.R.,pak taky Tomáš Holý ve filmu setkání v červenci hlásí při pohledu na Fiat 500,,než sme se rozvedli,měli sme er osmičku,, :lol: :lol: :lol:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pát zář 23, 2011 9:33 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Interkoule,ty si děláš srandu,ale samozřejmě že ta Desta na obrázku se s tím Stillem nedá ani srovnat a s Mercedesem motorem,to už je jiná dimenze :D

Ovšem nevím co ti imponovalo na tý Fiestě 1,8D,nejede to,a ještě to povětšinou nestartuje :lol:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pát zář 23, 2011 10:12 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

JiRaY: ono v Destě ještě do dnešních dní nevymysleli ještěrku, která by se dala rovnat třeba s tohle Stillkou :)

S tou Fiestou máš pravdu, ale já měl na mysli to, jak se prodírá sněhem, to jsem ještě u jiného auta neviděl.
BES - běs
pát zář 23, 2011 10:21 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Po vzletu a zvýšení rychlosti dojde vlivem obtékání vzduchu k zahřátí a "zatažení" křídelních nádrží, dokonce u letounu Concorde to byla přímo nutnost palivo v křídlech, palivo chladilo křídla. Z Concordu taky ukapávalo palivo, ale jsou to minimální kapky a nemůže dojít ke vzniku požáru. Při vzletu jsou tyto strhávány proudem vzduchu.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
sob zář 24, 2011 11:07 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Jestli to správně chápu komu na tatře kape nádrž může vzlítnout??? :D :D :D
sob zář 24, 2011 11:10 pm

Filip Závada
Příspěvky: 2877
Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo to se může stát, ale vím z vlastní zkušenosti, že Tatra mi nechytla ani když mi cákala nafta na svody u motoru po dlouhé jízdě, ale zamrazilo mě, to přiznávám. Kouřilo to. ale nechytlo.
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
sob zář 24, 2011 11:14 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Když si motor udržuješ v čistotě ani nafta na něm nechytne kámoš marodil a zastupoveč týden nevyčistil senáž ta dokonale dík teplotě vyschla a agrovka už není :( :( :(
sob zář 24, 2011 11:19 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů