Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Jo ještě k tomu videu Tatra 815-7 6x6 CAS 30, ať si to každý probere jak chce a porovná s videem Tatra Phoenix ...
http://www.youtube.com/watch?v=yqkxjYOZGjM nebo originál je na:
http://www.tatra.cz/o-spolecnosti/videa ... strikacka/
No a Tatra Phoenix:
http://www.youtube.com/watch?v=Tpyk3ZO5q_g
http://www.youtube.com/watch?v=yqkxjYOZGjM nebo originál je na:
http://www.tatra.cz/o-spolecnosti/videa ... strikacka/
No a Tatra Phoenix:
http://www.youtube.com/watch?v=Tpyk3ZO5q_g
Tatra + MAN = Superstroj!
Myslím si, že zamknout se mělo toto vlákno a nově založené mělo zůstat aktivní, kde by se do 1. příspěvku dali všechny základní info + foto. Pěkně by tam od začátku byly zkušenosti s vozem atd. a ne jako tady 82 stránek dohadů
Mimochodem, jaké logo je třeba na volantu? Už se ví jestli se v CZ bude Tatra nabízet jen v dealerstvích Tatra nebo se rozšíří dealerství DAF o značku Tatra?
Mimochodem, jaké logo je třeba na volantu? Už se ví jestli se v CZ bude Tatra nabízet jen v dealerstvích Tatra nebo se rozšíří dealerství DAF o značku Tatra?
Safky musím se Tatry trošku zastat..
Na Fénixe jsem se mrknul ihned po zveřejnění, a ono tebou kritizované video mi vyskočilo jako intro přes celou obrazovku. Jako takové se mi líbilo a je jen velkou škodou, že tam i nezůstalo....
To že tam chybí obdoba videa s hasičkou sedmičkou souhlasím..
p.s.: dnes jsem si všiml, že Tatra používá takřka stejný konfigurátor jako používá i DAF... vliv DAFu tedy začíná být patrný i jinde.
Na Fénixe jsem se mrknul ihned po zveřejnění, a ono tebou kritizované video mi vyskočilo jako intro přes celou obrazovku. Jako takové se mi líbilo a je jen velkou škodou, že tam i nezůstalo....
To že tam chybí obdoba videa s hasičkou sedmičkou souhlasím..
p.s.: dnes jsem si všiml, že Tatra používá takřka stejný konfigurátor jako používá i DAF... vliv DAFu tedy začíná být patrný i jinde.
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
Co se toho Marketingu týče, tak mám pocit, že Tatře dělá marketing nějaký externí dodavatel.
Video je pěkné, a když se člověk podívá na délku okolo půl minuty, tak se jedná spíše o televizní spot. Každopádně, kdyby tam mezi videi bylo i podobné tomu nosorožcovu, určitě by to nebylo na škodu, mohli by klidně použít i to video o cas30, konkrétně pasáže demonstrující výhody tatrováckého podvozku, které jsou stejné, ať je tam bouda taková, nebo maková.
613> Nebyl by pak problém u takto přestavěné 810 s armádními zkouškami, homologacemi, nebo co to musí mít? U civilu by to logiku mělo.
Video je pěkné, a když se člověk podívá na délku okolo půl minuty, tak se jedná spíše o televizní spot. Každopádně, kdyby tam mezi videi bylo i podobné tomu nosorožcovu, určitě by to nebylo na škodu, mohli by klidně použít i to video o cas30, konkrétně pasáže demonstrující výhody tatrováckého podvozku, které jsou stejné, ať je tam bouda taková, nebo maková.
613> Nebyl by pak problém u takto přestavěné 810 s armádními zkouškami, homologacemi, nebo co to musí mít? U civilu by to logiku mělo.
Nemyslím si, že by s tím měl být problém. Jediný problém by se mohl týkat amerického embarga, či bojkotu, na dodávky vojenského materiálu do toho či onoho státu. A zde si nejsem jist jestli jsou motory brány jako vojenský materiál, či ne. A taky jestli by Paccar engines vůbec spadal pod americkou jurisdikci. ááále ... vzhledem k tomu, že rozšíření mimo AČR je 0,0prd, tak je furt lepší pokoušet se vnutit motory Paccar, na které by měla Tatra dostávat slevy, než jednou za rok kupovat "drahé" motory od Renaultu. Ale když je zákazník bude chtít, tak co by ne
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
Mě napadá otázka,když má Tatra motor Paccar a kabinu od Dafu,jestli bude mít auto i stejnou brodivost,jako mělo třeba Terrno.A do arktických mrazů se motor chlazený vodou moc hodit nebude.Vše ukáže čas,jak se 158ka uchytí.Věřím,že přes distribuci Dafu se nová Tatra protlačí i do nových míst ve světě.Pokud by byl model úspěšný,mohl by v budoucnosti zajistit
Tatře finanční zázemí na vývoj opět Tatry,která bude celá česká...
Tatře finanční zázemí na vývoj opět Tatry,která bude celá česká...
Tak dnes jsem jí viděl poprvé na fotkách a mám z toho rozporuplné pocity...
Rozhodně už to není Tatra,je to prostě splácanec,tu masku nijak krásně neudělali,to mohli nechat původní která k tomu sedí lépe a mezi ty žebra by mrskli tatrovácký znak a hotovo
Dál je tam pěknej hnus ten schůdek vyříznutý za madlem dveří řidiče.No a co je ultrahnůj je nádobka na hydrauliku,zakulacená bandaska,kterou vymysleli ještě za dob socáče prostě na nový auto nepatří,z toho mi fakt bylo až zle,když jsem jí na tom autě viděl,humus největší
Jako celek to auto nevypadá špatně,ale tak nějak po shlédnutí toho videa a těch fotek už nejsem zastáncem nového Fénixe,příjde mi to místama hodně odfláknutý a pohříchu ta Renault kabina mi k tatře seděla mnohem líp
Rozhodně už to není Tatra,je to prostě splácanec,tu masku nijak krásně neudělali,to mohli nechat původní která k tomu sedí lépe a mezi ty žebra by mrskli tatrovácký znak a hotovo
Dál je tam pěknej hnus ten schůdek vyříznutý za madlem dveří řidiče.No a co je ultrahnůj je nádobka na hydrauliku,zakulacená bandaska,kterou vymysleli ještě za dob socáče prostě na nový auto nepatří,z toho mi fakt bylo až zle,když jsem jí na tom autě viděl,humus největší
Jako celek to auto nevypadá špatně,ale tak nějak po shlédnutí toho videa a těch fotek už nejsem zastáncem nového Fénixe,příjde mi to místama hodně odfláknutý a pohříchu ta Renault kabina mi k tatře seděla mnohem líp
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Peťan: Taky si myslím, že už není cesty zpět. Umím si ale představit, že pokud bude chtít zákazník Tatru se vším všudy, tak mu ji budou schopni v Tatře postavit na podvozku a s kabinou civilní sedmičky. Mimochodem, slyšel jsem, že i sedmičkový podvozek by se měl předělávat (systém řízení), asi aby byl unifikovaný s tím civilním a byl jednodušší (a maximum komponent mohlo být přímo na rouře a ne na pomocném rámu).
Taky myslím, že kabina Tatra už nebude, jestli bude mít Daf v budoucnu víc procent, proč by investoval do vývoje nové kabiny jen pro offroad trucky. Nicméně v žádné zprávě jsem neviděl, že by za dva roky měla patřit Tatra Dafu celá, jak se tady spekulovalo. No uvidíme, třeba ta dohoda je nakonec jiná, nebo se to jen nezveřejnilo. Taky bude možná legrace, že se dočkáme na Dakaru Dafů s tatrováckým podvozkem
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Pokračování tématu představené Tatry 158 se jménem Phoenix najdete zde: http://www.truck-forum.cz/forum/viewtopic.php?p=342847
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 24 hostů