Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Zamčeno
Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo ještě k tomu videu Tatra 815-7 6x6 CAS 30, ať si to každý probere jak chce a porovná s videem Tatra Phoenix ...
http://www.youtube.com/watch?v=yqkxjYOZGjM nebo originál je na:
http://www.tatra.cz/o-spolecnosti/videa ... strikacka/

No a Tatra Phoenix:
http://www.youtube.com/watch?v=Tpyk3ZO5q_g
Tatra + MAN = Superstroj!
pon srp 08, 2011 12:53 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ten Phoenix asi překlad do angličtiny "bájný pták Fénix" vstanul z popela, tu legendu tu někdo dával. Je to asi myšleno, že Tatra vstává z popela (ze srače.).
Tatra + MAN = Superstroj!
pon srp 08, 2011 12:56 pm

pavel14
Příspěvky: 58
Registrován: čtv čer 25, 2009 11:38 am
Bydliště: vysočina

Příspěvek

Myslím si, že zamknout se mělo toto vlákno a nově založené mělo zůstat aktivní, kde by se do 1. příspěvku dali všechny základní info + foto. Pěkně by tam od začátku byly zkušenosti s vozem atd. a ne jako tady 82 stránek dohadů :roll:

Mimochodem, jaké logo je třeba na volantu? Už se ví jestli se v CZ bude Tatra nabízet jen v dealerstvích Tatra nebo se rozšíří dealerství DAF o značku Tatra?
pon srp 08, 2011 1:01 pm

Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 993
Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Safky musím se Tatry trošku zastat..
Na Fénixe jsem se mrknul ihned po zveřejnění, a ono tebou kritizované video mi vyskočilo jako intro přes celou obrazovku. Jako takové se mi líbilo a je jen velkou škodou, že tam i nezůstalo....
To že tam chybí obdoba videa s hasičkou sedmičkou souhlasím..

p.s.: dnes jsem si všiml, že Tatra používá takřka stejný konfigurátor jako používá i DAF... vliv DAFu tedy začíná být patrný i jinde.
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
pon srp 08, 2011 1:23 pm

Mirous
Příspěvky: 377
Registrován: sob bře 17, 2007 3:05 pm

Příspěvek

Mě by zajímalo jak to bude s dosavadní nabídkou. Zůstanou dosavadně nabízená vozidla stále ve výrobě? tzn. Terrno nebo civilní 810 spolu s moroty Tatra?
pon srp 08, 2011 1:26 pm

Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 993
Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tipnul bych si, že T810 čeká v brzké době lehká "modernizace", kdy motory Renault nahradí motory Paccar. Jiný postup by postrádal logiku
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
pon srp 08, 2011 2:03 pm

SmallT
Příspěvky: 573
Registrován: ned pro 19, 2010 8:58 pm
Bydliště: Štramberk

Příspěvek

Co se toho Marketingu týče, tak mám pocit, že Tatře dělá marketing nějaký externí dodavatel.

Video je pěkné, a když se člověk podívá na délku okolo půl minuty, tak se jedná spíše o televizní spot. Každopádně, kdyby tam mezi videi bylo i podobné tomu nosorožcovu, určitě by to nebylo na škodu, mohli by klidně použít i to video o cas30, konkrétně pasáže demonstrující výhody tatrováckého podvozku, které jsou stejné, ať je tam bouda taková, nebo maková. ;)

613> Nebyl by pak problém u takto přestavěné 810 s armádními zkouškami, homologacemi, nebo co to musí mít? U civilu by to logiku mělo. ;)
pon srp 08, 2011 2:11 pm

Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 993
Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Nemyslím si, že by s tím měl být problém. Jediný problém by se mohl týkat amerického embarga, či bojkotu, na dodávky vojenského materiálu do toho či onoho státu. A zde si nejsem jist jestli jsou motory brány jako vojenský materiál, či ne. A taky jestli by Paccar engines vůbec spadal pod americkou jurisdikci. ááále ... vzhledem k tomu, že rozšíření mimo AČR je 0,0prd, tak je furt lepší pokoušet se vnutit motory Paccar, na které by měla Tatra dostávat slevy, než jednou za rok kupovat "drahé" motory od Renaultu. Ale když je zákazník bude chtít, tak co by ne
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
pon srp 08, 2011 2:35 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jediný co mi na tom vadí je ta dafácká mřížka v nárazníku, chtělo by to tam něco jinýho aby to navazovalo na Tatra masku. Ale jinak to vypadá skvěle hlavně ta 8x8 to je prostě mašina :clap:
Filip Nikl
pon srp 08, 2011 2:48 pm

Peťan
Příspěvky: 16
Registrován: pát kvě 21, 2010 2:16 pm
Bydliště: Boskovice

Příspěvek

Mě napadá otázka,když má Tatra motor Paccar a kabinu od Dafu,jestli bude mít auto i stejnou brodivost,jako mělo třeba Terrno.A do arktických mrazů se motor chlazený vodou moc hodit nebude.Vše ukáže čas,jak se 158ka uchytí.Věřím,že přes distribuci Dafu se nová Tatra protlačí i do nových míst ve světě.Pokud by byl model úspěšný,mohl by v budoucnosti zajistit
Tatře finanční zázemí na vývoj opět Tatry,která bude celá česká...
pon srp 08, 2011 3:41 pm

pavel14
Příspěvky: 58
Registrován: čtv čer 25, 2009 11:38 am
Bydliště: vysočina

Příspěvek

Tak to už se nikdy nestane aby v Kopřivnici zkonstruovali a vyráběli komplet svoje auto :wink: Maximálně to u příštího modelu vidím na větší odlišení kabiny, pokud se tedy "fénix" na trhu ujme a bude vydělávat, což bych si moc přál. Hlavně ať mají kopřivničtí práci!
pon srp 08, 2011 3:56 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tak dnes jsem jí viděl poprvé na fotkách a mám z toho rozporuplné pocity...
Rozhodně už to není Tatra,je to prostě splácanec,tu masku nijak krásně neudělali,to mohli nechat původní která k tomu sedí lépe a mezi ty žebra by mrskli tatrovácký znak a hotovo :wink:
Dál je tam pěknej hnus ten schůdek vyříznutý za madlem dveří řidiče.No a co je ultrahnůj je nádobka na hydrauliku,zakulacená bandaska,kterou vymysleli ještě za dob socáče prostě na nový auto nepatří,z toho mi fakt bylo až zle,když jsem jí na tom autě viděl,humus největší :!:

Jako celek to auto nevypadá špatně,ale tak nějak po shlédnutí toho videa a těch fotek už nejsem zastáncem nového Fénixe,příjde mi to místama hodně odfláknutý a pohříchu ta Renault kabina mi k tatře seděla mnohem líp :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pon srp 08, 2011 4:04 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Peťan: Taky si myslím, že už není cesty zpět. Umím si ale představit, že pokud bude chtít zákazník Tatru se vším všudy, tak mu ji budou schopni v Tatře postavit na podvozku a s kabinou civilní sedmičky. Mimochodem, slyšel jsem, že i sedmičkový podvozek by se měl předělávat (systém řízení), asi aby byl unifikovaný s tím civilním a byl jednodušší (a maximum komponent mohlo být přímo na rouře a ne na pomocném rámu).
pon srp 08, 2011 4:11 pm

Pitris
Příspěvky: 694
Registrován: pát kvě 16, 2008 9:17 pm

Příspěvek

Taky myslím, že kabina Tatra už nebude, jestli bude mít Daf v budoucnu víc procent, proč by investoval do vývoje nové kabiny jen pro offroad trucky. Nicméně v žádné zprávě jsem neviděl, že by za dva roky měla patřit Tatra Dafu celá, jak se tady spekulovalo. No uvidíme, třeba ta dohoda je nakonec jiná, nebo se to jen nezveřejnilo. Taky bude možná legrace, že se dočkáme na Dakaru Dafů s tatrováckým podvozkem :)
pon srp 08, 2011 4:32 pm

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Pokračování tématu představené Tatry 158 se jménem Phoenix najdete zde: http://www.truck-forum.cz/forum/viewtopic.php?p=342847
pon srp 08, 2011 5:20 pm

Zamčeno

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 24 hostů