Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
hoj lubossss z tehle fotky se nedá nic poznat ale technicky vzato proč ne je to jenom výměna kus za kus bez uprav
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
TATRA-BA proč chceš měnit typ motoru?
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
No zaujíma ma, či to je možné, kedže agrovky sú tiež na balónoch a majú tam 10 valce motory. UDS na balónoch je iba 8 valec. či je možná výmena tých motorov, predsa ten 8 valec je pod uds slabý.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Jen hledám dílek do budoucí stavebnice
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Tatraba, jak to opapíruješ? Najezdíš tak moc, aby se ti to vyplatilo? Myslím si že 10V tam dostanež úplně v pohodě, a 8V turbo, budeš muset upravit tunel v kabině .
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
desítka pod kabinu vleze pokud máš ted kardan 50cm tak by to šlo posunout zadní držáky upravit sání atd. EURO má mín otáček možná to bude líp šplhat do kopce ale pojede dám příklad třeba jen 75km/h taky nevleze pod kabinu jiná olejová vana atd. jinak si ale myslím že ta stará osmička i když není žádnej kopcodravec má kultůrní chod
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Lubossss, len som tak nad tým uvažoval, či by to šlo realizovať.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Pokud máš flexu, a svářečku , tak mechanicky lze realizovat úplně cokoli, jde o to jestli výsledek vyrovná práci s přestavbou. Chápu že přejezdy jsou nuda, ale kolik toho najezdíš?
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
možná by stačilo ho oturbovat a dát mu vrtuli a rozváděcí kolo z dvanáctky
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
To je pravda, na 8V stačí turbo z jakéhokoli dvanácti litru (Liaz man daf cokoli ) , a chlazení bych se nebál, jestli je tam arch, je to přechlazené
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
U té UDS nejde o jízdu po silnici,tam když už se ten starý V8 rozchrochtá tak je to v pohodě,problém je popojíždění na stavbě,na těch balonech a s tím výkonem se to věčně tahá přes spojku,páč se to dusí,určo tam dát klasiku 10tku nemůže být velký problém,teda kromě slovenské legislativy...Běžně platilo celá 90tá a+ léta,že se starší UDS na tuplákách s 10V prodávaly za stejné nebo vyšší částky,než novější balonovky s 8V,to taky vymyslel nějakej magor na to dát jako na ,,úspormou,, variantu UDS...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
tak to by mu stačilo vyměnit sestup za agrovkovej to by se motoru ulevilo jo mrkl jsem na pár fotek a vlezla by tam i dvanáctka to už by bylo brko
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Poznám 2 strojníkov od balónovej UDS a ani jeden nato nenadáva a tiež žiadne problémy so spojkou, žeby ju menili častejšie ako na 10 valci. Vravia, že je natom menšia spotreba.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Aj Pán Jamal často dával foto balónovej UDS, pri ktorej často pracoval s tatrou, môže sa aj on vajadriť k balónovej UDS. Či mal strojník nejaké problémy stým 8 valcom, každý kto niečo vie otom, nech sa vyjadrí, najlepšie taký čo sňou pracovali,alebo počuli niečo od strojníkov.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Já znám 5 strojníků,kteří na to nadávali...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů