Stránka 318 z 341

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: sob pro 08, 2018 11:17 pm
od lubossss
Deset Bludišťáků má Nevím :lol: :lol: Jj od bufíku, Na jednu stranu mě to neštve, to sklo má 20let, a už je problém ho udržet průhledné, na druhou stranu, ta pakárna s nasazováním :evil:

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: sob pro 08, 2018 11:53 pm
od nevim
jo pakárna :lol: to se jeden až diví kolik uderů holou pěstí to sklo pri nasazování vydží :lol:

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: ned pro 09, 2018 2:28 pm
od PtrialM
Jak na tu prasklinu na okně,tak i na to vysejpání jsem myslel,celé videa
jsem zkouknul a stěrače se hejbly až na asfaltu takový kousek od bludištáka :wall:

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: úte pro 11, 2018 2:28 pm
od Mikki
Ahojte. Zmestia sa taktik pneu 15-21 na civilný podvozok 815-ky?

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: úte pro 11, 2018 5:34 pm
od lubossss
Nevím : Jj blbej tvar skla, zbytečně robustní guma, a hlavně ten prolis plechů nahoře nad gumou. Nezkoušel jsi nasadit gumu klínkem dovnitř? Logicky, mělo by to jít snáze ?

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: úte pro 11, 2018 6:32 pm
od nevim
o fintě klínkem dovnitř jsem ani neslyšel :D problém dělaly kabiny po opravách různě deformovaný,taky některý dodávky skel z polska číny a bůhví odkud :lol: jinak líp to šlo s původní gumou než s novou, no hlavně dobře namazat stěrače pryč clona pryč,orig police s tou to šlo,ve dvou třech sehranejch bylo po bitvě za hodku dvě :lol:

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: úte pro 11, 2018 6:37 pm
od nevim
jo a když nebyla po ruce šňůra tak se hodil třeba obyčejnej autokabel :lol:

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: úte pro 11, 2018 6:42 pm
od lubossss
Autokabel používám běžně, nicméně na liaz 110.471 s vysokým kloboukem místo střechy jsem kdysi dávno nasadil čelní sklo sám , opakuji sám za dvě hodiny včetně natlačení klínku, No na mojí boudě na 815 jsme ve třech, zvítězili po osmi hodinách, sedření jak Bulhaři , To mě vůbec neláká :evil: :evil:

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: úte pro 11, 2018 7:25 pm
od nevim
:lol: jednou sem vezl 815ku s čelním oknem na pojistku do určenýho(autorizovanýho) servisu na skla :lol: ti borci tam vůbec nevěděli jak na to :lol: byli tam dva tak jsem furt lítal z boudy ven a do boudy tady drž tady tlač taklhle táhni :lol: když byla guma za hranou a začal jsem bušit do skla aby zapadlo tak se ten vedoucí pomalu sesypal jak ječel že to praskne :lol: :lol: :lol: no to riziko tam je :wink:

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: úte pro 11, 2018 8:42 pm
od lubossss
Riziko je v celém životě, a svět patří těm co se z něj neposerou :lol: :lol: :lol:

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: pát pro 14, 2018 5:49 pm
od lubossss
Přechod z vlakna Ternoo . ""Nevím"" a Filip 90.. a co zrušit zadní uložení torzek? Náboje s vnitřním drážkováním vyřezat z nosníku, na vnějším průměru je osoustružit (Pokud se nůž nechytne tak bruska na kulato) přes nový vnější povrch udělat otočné pouzdro, a to přivařit na původní nosník. Prostě dát měchy až na konec torzek, tam je místa pokokot (Nová slovenská jednotka množství) a předek může zůstat původní, uznávám že Pieroty jsou o několik levelů dál než klasické brzdy, ale na STK vždy nabrzdím bez problému na první dobrou a tolik se mi investovat nechce. :lol: :lol: :lol:

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: pát pro 14, 2018 8:40 pm
od laco tatra
No,myslienka i potreba urcite zaujimava,viem o com hovoris. Ja jazdim Tatry tahace 4X4 vesmes uz 22 rokov a ty rany do zad fakt niekedy stoja za to. Obzvlast u tahacov navesu su este skratene torzky,takze je to dost neprijemne ,ked napr. je nalozene vpredu viac ako ma byt. Vaky vpredu ,asi dobra myslienka,ale velice pracna a navyse prekopavat stary ram s povodnymi prieckami... U zavodaku to nevadi ,ale ty asi jazdis nalozeny,tam bude ta dynamika niekde inde. K tomu vzducharina ,kompresor ,asi knor,ktory umi objem i tlak. Riadenie ,postrk k parohu, a radenie kvaltov minimalne vrchom cez hrazdu. Ja som nad tym uvazoval tiez ,ale keby ,tak by som skusil odpruzenie kabiny vpredu i vzadu. Navyse ,mam to spostredkovane cez dve ruky od lesakov,prej je auto na torzach stabilnejsi na vodivost oproti vzduchu.

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: sob pro 15, 2018 2:59 am
od nevim
a ten měch by jsi dal pod rám? asi bys musel dát na každou torzku dva aby to udrželo naložený,proveditelný to asi bude životnost toho uložení a jízní vlastnosti to bude tak trochu překvápko to ti nikdo nezaručí jestli se to osvědčí,odpružit kabinu jak píše Laco je taky řešení stačilo by vzadu a kvalitní sedačku bych dal

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: ned pro 16, 2018 9:06 pm
od pavel 815
...taky žádná sranda,překopat řazení,spojku,brzdu,plyn...i když asi by šlo použít řešení z Terrna...

Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )

Napsal: ned pro 23, 2018 11:12 pm
od nevim
tak spojku asi ne :D a když odpružíš jen zadní uložení tak to pobere brzda plyn řízení a možná i řazení,teda pokud to bude chodit tak 5-10cm :D ale hodit to celý na polštáře to už by bylo něco jinýho brzdič na kabinu, sloupek řízení s teleskopem,plyn a řazení na lanovody :D ale zase bezkonkurenční limuzína na teréním pdvozku :lol: :lol: :lol: