Stránka 318 z 341
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: sob pro 08, 2018 11:17 pm
od lubossss
Deset Bludišťáků má Nevím
Jj od bufíku, Na jednu stranu mě to neštve, to sklo má 20let, a už je problém ho udržet průhledné, na druhou stranu, ta pakárna s nasazováním
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: sob pro 08, 2018 11:53 pm
od nevim
jo pakárna
to se jeden až diví kolik uderů holou pěstí to sklo pri nasazování vydží
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: ned pro 09, 2018 2:28 pm
od PtrialM
Jak na tu prasklinu na okně,tak i na to vysejpání jsem myslel,celé videa
jsem zkouknul a stěrače se hejbly až na asfaltu takový kousek od bludištáka
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte pro 11, 2018 2:28 pm
od Mikki
Ahojte. Zmestia sa taktik pneu 15-21 na civilný podvozok 815-ky?
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte pro 11, 2018 5:34 pm
od lubossss
Nevím : Jj blbej tvar skla, zbytečně robustní guma, a hlavně ten prolis plechů nahoře nad gumou. Nezkoušel jsi nasadit gumu klínkem dovnitř? Logicky, mělo by to jít snáze ?
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte pro 11, 2018 6:32 pm
od nevim
o fintě klínkem dovnitř jsem ani neslyšel
problém dělaly kabiny po opravách různě deformovaný,taky některý dodávky skel z polska číny a bůhví odkud
jinak líp to šlo s původní gumou než s novou, no hlavně dobře namazat stěrače pryč clona pryč,orig police s tou to šlo,ve dvou třech sehranejch bylo po bitvě za hodku dvě
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte pro 11, 2018 6:37 pm
od nevim
jo a když nebyla po ruce šňůra tak se hodil třeba obyčejnej autokabel
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte pro 11, 2018 6:42 pm
od lubossss
Autokabel používám běžně, nicméně na liaz 110.471 s vysokým kloboukem místo střechy jsem kdysi dávno nasadil čelní sklo sám , opakuji sám za dvě hodiny včetně natlačení klínku, No na mojí boudě na 815 jsme ve třech, zvítězili po osmi hodinách, sedření jak Bulhaři , To mě vůbec neláká
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte pro 11, 2018 7:25 pm
od nevim
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: úte pro 11, 2018 8:42 pm
od lubossss
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: pát pro 14, 2018 5:49 pm
od lubossss
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: pát pro 14, 2018 8:40 pm
od laco tatra
No,myslienka i potreba urcite zaujimava,viem o com hovoris. Ja jazdim Tatry tahace 4X4 vesmes uz 22 rokov a ty rany do zad fakt niekedy stoja za to. Obzvlast u tahacov navesu su este skratene torzky,takze je to dost neprijemne ,ked napr. je nalozene vpredu viac ako ma byt. Vaky vpredu ,asi dobra myslienka,ale velice pracna a navyse prekopavat stary ram s povodnymi prieckami... U zavodaku to nevadi ,ale ty asi jazdis nalozeny,tam bude ta dynamika niekde inde. K tomu vzducharina ,kompresor ,asi knor,ktory umi objem i tlak. Riadenie ,postrk k parohu, a radenie kvaltov minimalne vrchom cez hrazdu. Ja som nad tym uvazoval tiez ,ale keby ,tak by som skusil odpruzenie kabiny vpredu i vzadu. Navyse ,mam to spostredkovane cez dve ruky od lesakov,prej je auto na torzach stabilnejsi na vodivost oproti vzduchu.
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: sob pro 15, 2018 2:59 am
od nevim
a ten měch by jsi dal pod rám? asi bys musel dát na každou torzku dva aby to udrželo naložený,proveditelný to asi bude životnost toho uložení a jízní vlastnosti to bude tak trochu překvápko to ti nikdo nezaručí jestli se to osvědčí,odpružit kabinu jak píše Laco je taky řešení stačilo by vzadu a kvalitní sedačku bych dal
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: ned pro 16, 2018 9:06 pm
od pavel 815
...taky žádná sranda,překopat řazení,spojku,brzdu,plyn...i když asi by šlo použít řešení z Terrna...
Re: T-815,815-2 ( 2. část sekce )
Napsal: ned pro 23, 2018 11:12 pm
od nevim
tak spojku asi ne
a když odpružíš jen zadní uložení tak to pobere brzda plyn řízení a možná i řazení,teda pokud to bude chodit tak 5-10cm
ale hodit to celý na polštáře to už by bylo něco jinýho brzdič na kabinu, sloupek řízení s teleskopem,plyn a řazení na lanovody
ale zase bezkonkurenční limuzína na teréním pdvozku