Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomáš Matyska
Příspěvky: 1897
Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
Bydliště: Plzeň-sever

Příspěvek

Všechno jednou končí. Staré řešení musí nahradit ta nová a tak to prostě je. Vzduchem chlazené motory mám rád a ty z Kopřivnice patří mezi nejlepší, ale přeci jen relativně malý počet vyrobených kusů motory TATRA dle mého názoru prodražuje a to samé platí o budkách. Pokud to má Tatře pomoci, dávám za fůzi palec nahoru, ale jestli DAF Tatru potopí, vyhlásíme Holanďanům válku(dakarskou :D )
Thierry Sabine by to tak nechtěl!!!
úte srp 09, 2011 5:51 pm

škubanek
Příspěvky: 310
Registrován: úte zář 01, 2009 12:03 am
Bydliště: Beřovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

zde jsem našel jeden članek co zde ještě nebyl http://www.auto-motor-und-sport.de/truc ... 62836.html
úte srp 09, 2011 9:37 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

Safky:

Tak zeby mne trapili terminy dodani se rict neda! Byly momenty kdy byl z me strany posledne zajem o 11 ks Jamal "SK-4" ale vzhledem nato ze ty terminy jsou takove, tak se od toho upustilo!
A tak jsem i usoudil, ze nema vubec smysl se zabyvat novyma vozama zn. Tatra!
U tech generalek je to lepsi, nakolik je to rychlejsi (provedeni GO cca 1 mesic), dale se sesklada auto tak jak to vyzaduje provozovatel (max.jednoduche, usilene, s navysenou korbou a pod.) a da se na tom udelat slusna korunka.
Ted ta krize pribrzdila, prakticky pozastavila docela dost zameru a planu v realizaci, coz je i stiziva situace nejen pro nas v GO, ale i pro Tatru Koprivnice s odbytem novych vozu, ale co se da delat, nejak se to alespon v Rusku proklenulo a svet bezi dal, takze se ten vychodni trh zacina stabilizovat.
Co se tyce te "Dafo-tatry" tak mne osobne se to nelibi, ale to ja si myslim ze je moje vec! A co se tyce Ruska a odbytu na Rusko, tak co se tyce severskych oblasti, tam ma Tatra "cenu" ve vlastni konstrukci (se vzduchem chlazenym motorem). Mozna nekde v Moske se to chytne ale na severu, tak to se mne nejak nechce verit! Uvidime, ale ja rozhodne je preferovat a ze sve strany podporovat, chvalit, nebudu! TERRNo ja si myslim pobezi ve vyrobe dal, alespon po dobu dokdy..... a asi spatny osud ceka Jamal. Skoda ho, nakolik ja zastavam nazor ze je to supr vuz!
úte srp 09, 2011 9:40 pm

mc.cvok
Příspěvky: 2178
Registrován: úte říj 17, 2006 10:18 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Vše co není k tématu jsem smazal.
Zabijte je všechny.....Bůh si ty svý pozná .
stř srp 10, 2011 8:31 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Dneska jsem tak prolézal inzerce a trkla mě do očí následující věc. Podívejte se Fiat Scudo, Citroen Jumpy a Peugeot Expert...další duo potom Renault Traffic a Opel Vivaro. Zcela identická auta, jen jiný znak na haupně! Tak co je špatné na tom, že se Phoenix bude prodávat v TATŘE jako TATRA a v DAFu jako DAF?
stř srp 10, 2011 9:42 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

To je dnes normální a skoro u všech automobilek. Ta Tatra Phoenix se může klidně servisovat u Dafu protože ten podvozek zvládnou taky Dafáci. Protože elektronika, motor, převodovka a další je Daf tak jiné ekonomické řešení nevidím.
Volvo FL 614.
stř srp 10, 2011 9:53 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

No jedno se musí uznat, 3 roky nebo 300.000km záruka na hnací trakt ještě Tatra neměla....
stř srp 10, 2011 9:58 pm

Uživatelský avatar
wr42
Příspěvky: 98
Registrován: pát led 30, 2009 2:25 am
Bydliště: Ostrava!!!

Příspěvek

Nikde jsem se nedozvedel celkem podstatnou vec...pri exkurzi v Tatre mi bylo receno, ze Euro 6ku maji odbrzdenou, hotovou. Neplanuji ji cpat do Phoenixe take, jako jednu z variant? Vodnik Paccar do TerrNa nevejde, opacne (OnAir do Phoenix) by problem byt nemel, ne? Co TerrNo, bude koncit nastupem E6, nebo se pouzije jiz vyvinuty, hotovy motor OnAir?
Ze je clovek drzitelem prislusne skupiny RP neznamena, ze s tim umi jezdit. Tak.
stř srp 10, 2011 9:59 pm

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Vodník by do Terrna vešel, tunel je stavěn tak aby pod něj vešly vodníky, problém by byl s elektronikou a jejím zabudováním do kabiny - přístrojovky... A vzducháč pod kabinu DAF by problém mohl být větší, než se zdá.... a hlavně to nikdo kombinovat takhle nebude.
stř srp 10, 2011 10:25 pm

Uživatelský avatar
wr42
Příspěvky: 98
Registrován: pát led 30, 2009 2:25 am
Bydliště: Ostrava!!!

Příspěvek

Taky je vodnik a vodnik, do tatry se hazely, tusim, Cumminsy, ten vejit muze, Paccar mozna ne? Ze to nikdo kombinovat nebude tvrdis ty, nebo mas nejake info z fabriky? Jen se ptam, nerikam, ze meles kraviny, abys to tak nepochopil :-)

jen me proste zajima osud Euro 6ky OnAir. Zeby sel odbrzdeny motor rovnou do muzea s naprostou odevzdanosti mi moc realne neprijde a zeby zustali jen u vyroby T810, 815-7 a Phoenix(158) se mi verit nechce...prece jen nejake objednavky na TerrNo jiste mit budou a E6 klepe na dvere...
Ze je clovek drzitelem prislusne skupiny RP neznamena, ze s tim umi jezdit. Tak.
stř srp 10, 2011 10:43 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

wr42: Staví se druhý motor E VI, takže muzeum asi ne, ale do Phoenixe nepůjde, údajně se nevejde na šířku do tunelu. Řekl bych asi do sedmičky, ale to už je můj osobní tip.
stř srp 10, 2011 11:01 pm

ML.šak
Příspěvky: 212
Registrován: úte čer 07, 2011 12:17 pm
Bydliště: Nemšova

Příspěvek

tatra jamal je ešte furt vo výrobnej ponuke ???
stř srp 10, 2011 11:12 pm

bazilisak
Příspěvky: 2454
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:45 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Určitě by našel ten motor za pár let v Indii . Tam se Tatry budou vyrábět , takže tam má budoucnost . Navíc z Indie by mohly být Tatry exportovány třeba někam do civilizovaného světa . To je můj tip :wink:
stř srp 10, 2011 11:13 pm

SmallT
Příspěvky: 573
Registrován: ned pro 19, 2010 8:58 pm
Bydliště: Štramberk

Příspěvek

Hmm, nechápu proč vyrábět v Indii, to byl trend v 70. a 80. letech..

Ať hledají partnery v Číně, sice budou kvůli jednoho šroubku muset mít milion schůzek nejméně půl roku, ale pak to půjde...
čtv srp 11, 2011 6:14 pm

Safky
Příspěvky: 3310
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tatra Phoenix = představení dealerům asi přelom srpna/září, zákazníkům 2. týden v září. To jsem zvědavý jestli do té doby marketingové oddělení upraví www-stránky Tatry Phoenix (víc fotek a nové video, které by prezentovalo výhody Tatry vůči konkurenci)... No a samozřejmě by mě zajímalo jak to bude s cenou vůči TerrNu (bude stejná)?
Tatra + MAN = Superstroj!
čtv srp 11, 2011 8:46 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 hostů