Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: T-158 Phoenix
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Tatarstan ...
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
TATRA Trucks New Caledonia.
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Tatarstan ...
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Самосвал Tatra
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix
Dostal jsi Jirko novou káru s natáčením posl. nápravy?
Re: T-158 Phoenix
Re: T-158 Phoenix
Potkal jsem to náhodou v Rožnově. Nevím jestli to má nátáčení. (Podle fotky spíš ne.)
Má to zvedačku, je to 6x4.
Má to zvedačku, je to 6x4.
Lesu zmar!
Re: T-158 Phoenix
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: T-158 Phoenix
Zdravím, měl bych dotaz na někoho kdo jezdí se Phoenixem s motorem MX 13, 410 koní,
po najetí 12 tis. jsme začali tahat stabilně vlek a začal být problém s teplotou motoru, rafiku teploty v tomhle počasí neudržíme na 80ti stupňích, pořád se pohybujeme na pravo od kolmé polohy,i po prázdnu, naložený se pohybujeme v půlce políčka na pravo od 80tky, a to j 95 stupňů, a to se teprve zapně viskospojka ventilátoru, a po dochlazení zas na 95 stupňů vypíná.
co jsem se ptal na 410 koňové phoenixy v okolí tak jim teplota vyleze maximálně o sílu rafiky doprava při plné zátěži.
V servisu diagnostika nenahlásila žádnou chybu, prý je vše jak má být.
Soustavný provoz na 95 stupních mi přijde už moc, nevím o jiném motoru který by se držel takhle vysoko, jakou máte zkušenost, kdy se spíná ventilátor natvrdo?
Chladič i vzduchový filtr jsou pravidelně foukány a řemen ventilátoru je napnutý.
po najetí 12 tis. jsme začali tahat stabilně vlek a začal být problém s teplotou motoru, rafiku teploty v tomhle počasí neudržíme na 80ti stupňích, pořád se pohybujeme na pravo od kolmé polohy,i po prázdnu, naložený se pohybujeme v půlce políčka na pravo od 80tky, a to j 95 stupňů, a to se teprve zapně viskospojka ventilátoru, a po dochlazení zas na 95 stupňů vypíná.
co jsem se ptal na 410 koňové phoenixy v okolí tak jim teplota vyleze maximálně o sílu rafiky doprava při plné zátěži.
V servisu diagnostika nenahlásila žádnou chybu, prý je vše jak má být.
Soustavný provoz na 95 stupních mi přijde už moc, nevím o jiném motoru který by se držel takhle vysoko, jakou máte zkušenost, kdy se spíná ventilátor natvrdo?
Chladič i vzduchový filtr jsou pravidelně foukány a řemen ventilátoru je napnutý.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů