Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
Všechno jednou končí. Staré řešení musí nahradit ta nová a tak to prostě je. Vzduchem chlazené motory mám rád a ty z Kopřivnice patří mezi nejlepší, ale přeci jen relativně malý počet vyrobených kusů motory TATRA dle mého názoru prodražuje a to samé platí o budkách. Pokud to má Tatře pomoci, dávám za fůzi palec nahoru, ale jestli DAF Tatru potopí, vyhlásíme Holanďanům válku(dakarskou )
Thierry Sabine by to tak nechtěl!!!
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: úte zář 01, 2009 12:03 am
- Bydliště: Beřovice
- Kontaktovat uživatele:
zde jsem našel jeden članek co zde ještě nebyl http://www.auto-motor-und-sport.de/truc ... 62836.html
Safky:
Tak zeby mne trapili terminy dodani se rict neda! Byly momenty kdy byl z me strany posledne zajem o 11 ks Jamal "SK-4" ale vzhledem nato ze ty terminy jsou takove, tak se od toho upustilo!
A tak jsem i usoudil, ze nema vubec smysl se zabyvat novyma vozama zn. Tatra!
U tech generalek je to lepsi, nakolik je to rychlejsi (provedeni GO cca 1 mesic), dale se sesklada auto tak jak to vyzaduje provozovatel (max.jednoduche, usilene, s navysenou korbou a pod.) a da se na tom udelat slusna korunka.
Ted ta krize pribrzdila, prakticky pozastavila docela dost zameru a planu v realizaci, coz je i stiziva situace nejen pro nas v GO, ale i pro Tatru Koprivnice s odbytem novych vozu, ale co se da delat, nejak se to alespon v Rusku proklenulo a svet bezi dal, takze se ten vychodni trh zacina stabilizovat.
Co se tyce te "Dafo-tatry" tak mne osobne se to nelibi, ale to ja si myslim ze je moje vec! A co se tyce Ruska a odbytu na Rusko, tak co se tyce severskych oblasti, tam ma Tatra "cenu" ve vlastni konstrukci (se vzduchem chlazenym motorem). Mozna nekde v Moske se to chytne ale na severu, tak to se mne nejak nechce verit! Uvidime, ale ja rozhodne je preferovat a ze sve strany podporovat, chvalit, nebudu! TERRNo ja si myslim pobezi ve vyrobe dal, alespon po dobu dokdy..... a asi spatny osud ceka Jamal. Skoda ho, nakolik ja zastavam nazor ze je to supr vuz!
Tak zeby mne trapili terminy dodani se rict neda! Byly momenty kdy byl z me strany posledne zajem o 11 ks Jamal "SK-4" ale vzhledem nato ze ty terminy jsou takove, tak se od toho upustilo!
A tak jsem i usoudil, ze nema vubec smysl se zabyvat novyma vozama zn. Tatra!
U tech generalek je to lepsi, nakolik je to rychlejsi (provedeni GO cca 1 mesic), dale se sesklada auto tak jak to vyzaduje provozovatel (max.jednoduche, usilene, s navysenou korbou a pod.) a da se na tom udelat slusna korunka.
Ted ta krize pribrzdila, prakticky pozastavila docela dost zameru a planu v realizaci, coz je i stiziva situace nejen pro nas v GO, ale i pro Tatru Koprivnice s odbytem novych vozu, ale co se da delat, nejak se to alespon v Rusku proklenulo a svet bezi dal, takze se ten vychodni trh zacina stabilizovat.
Co se tyce te "Dafo-tatry" tak mne osobne se to nelibi, ale to ja si myslim ze je moje vec! A co se tyce Ruska a odbytu na Rusko, tak co se tyce severskych oblasti, tam ma Tatra "cenu" ve vlastni konstrukci (se vzduchem chlazenym motorem). Mozna nekde v Moske se to chytne ale na severu, tak to se mne nejak nechce verit! Uvidime, ale ja rozhodne je preferovat a ze sve strany podporovat, chvalit, nebudu! TERRNo ja si myslim pobezi ve vyrobe dal, alespon po dobu dokdy..... a asi spatny osud ceka Jamal. Skoda ho, nakolik ja zastavam nazor ze je to supr vuz!
Dneska jsem tak prolézal inzerce a trkla mě do očí následující věc. Podívejte se Fiat Scudo, Citroen Jumpy a Peugeot Expert...další duo potom Renault Traffic a Opel Vivaro. Zcela identická auta, jen jiný znak na haupně! Tak co je špatné na tom, že se Phoenix bude prodávat v TATŘE jako TATRA a v DAFu jako DAF?
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Nikde jsem se nedozvedel celkem podstatnou vec...pri exkurzi v Tatre mi bylo receno, ze Euro 6ku maji odbrzdenou, hotovou. Neplanuji ji cpat do Phoenixe take, jako jednu z variant? Vodnik Paccar do TerrNa nevejde, opacne (OnAir do Phoenix) by problem byt nemel, ne? Co TerrNo, bude koncit nastupem E6, nebo se pouzije jiz vyvinuty, hotovy motor OnAir?
Ze je clovek drzitelem prislusne skupiny RP neznamena, ze s tim umi jezdit. Tak.
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Taky je vodnik a vodnik, do tatry se hazely, tusim, Cumminsy, ten vejit muze, Paccar mozna ne? Ze to nikdo kombinovat nebude tvrdis ty, nebo mas nejake info z fabriky? Jen se ptam, nerikam, ze meles kraviny, abys to tak nepochopil
jen me proste zajima osud Euro 6ky OnAir. Zeby sel odbrzdeny motor rovnou do muzea s naprostou odevzdanosti mi moc realne neprijde a zeby zustali jen u vyroby T810, 815-7 a Phoenix(158) se mi verit nechce...prece jen nejake objednavky na TerrNo jiste mit budou a E6 klepe na dvere...
jen me proste zajima osud Euro 6ky OnAir. Zeby sel odbrzdeny motor rovnou do muzea s naprostou odevzdanosti mi moc realne neprijde a zeby zustali jen u vyroby T810, 815-7 a Phoenix(158) se mi verit nechce...prece jen nejake objednavky na TerrNo jiste mit budou a E6 klepe na dvere...
Ze je clovek drzitelem prislusne skupiny RP neznamena, ze s tim umi jezdit. Tak.
Tatra Phoenix = představení dealerům asi přelom srpna/září, zákazníkům 2. týden v září. To jsem zvědavý jestli do té doby marketingové oddělení upraví www-stránky Tatry Phoenix (víc fotek a nové video, které by prezentovalo výhody Tatry vůči konkurenci)... No a samozřejmě by mě zajímalo jak to bude s cenou vůči TerrNu (bude stejná)?
Tatra + MAN = Superstroj!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 hostů