Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
karel slezák
Příspěvky: 2349
Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
Bydliště: Brünn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

čerpadlo a to druhý sem si vzpoměl na výtah transporta to vodící kolo :D co bylo v přízemí
http://www.youtube.com/user/kajaslezak
**všude musí být uklizeno, řekla babička a kopla hovno pod postel**
čtv bře 17, 2016 6:48 pm

Vejr
Příspěvky: 286
Registrován: ned říj 24, 2010 11:06 pm
Bydliště: Kladno

Příspěvek

přesuvník
pát bře 18, 2016 3:16 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

lubossss co to je zase za fórek :D děláš stabilák nebo co? na kolik stupňů jsi to nastavil?
pát bře 18, 2016 10:28 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Dám zkusmo cca 24" a pak už doladit na ucho, a porovnávat vlastnosti, :lol: :lol: Štvalo mě že je to poslední místo úniku oleje na motoru , navíc se čím dál víc zasekával v startovací poloze, a posunul až ve větších otáčkách :evil:
sob bře 19, 2016 7:22 am

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

udělat z toho comonrail s řídící jednotkou to by se ladilo :lol:
ned bře 20, 2016 12:32 am

tomike840
Příspěvky: 167
Registrován: čtv led 05, 2012 5:30 pm
Bydliště: Rimavská Sobota

Příspěvek

https://youtu.be/Ooo62oyeFXQ
Co si o tom myslite ??? Triska bola premerana a aj valec bol rozobraty a prekruzkovany ...
ned bře 20, 2016 7:05 am

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Nevím : to by šlo u 12V by se daly použít dvě řídící jednotky z nějakých 6V sobsahem okolo 10l :P :P :P
    ned bře 20, 2016 8:04 am

    peter gasparovic
    Příspěvky: 4515
    Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

    Příspěvek

    Tomike - netlaci tam viac nafty na ten valec? :think: :think: Vstrik je priamo na V10?
    Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
    ned bře 20, 2016 5:40 pm

    Karel334
    Příspěvky: 1602
    Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

    Příspěvek

    hlava podpálený sedlo ventilu.Sundej ještě sání a koukni zda to nečudí i tam.Ten válec nemá tlak, malý píst nebo kroužky.Patří ten komlet vůbec k sobě? Píst jsi našel pod ponkem a válec už byl rezavej v kůlně.
    ned bře 20, 2016 7:21 pm

    tomike840
    Příspěvky: 167
    Registrován: čtv led 05, 2012 5:30 pm
    Bydliště: Rimavská Sobota

    Příspěvek

    Vlani bolo cerpadlo spolu s triskami v odbornom servise a nastavene podla tov nastavenia podla vin cisla cerpadla ... Piest a kruzky boli cisto nove , nepouzivane , skusim este to sanie pozriet ako ste pisali ;)
    ned bře 20, 2016 8:57 pm

    Karel334
    Příspěvky: 1602
    Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

    Příspěvek

    Je taky možné že při montáži se poškodil stírací kroužek možná i ty další.Takto to čudí když je to upečený.
    ned bře 20, 2016 9:27 pm

    Michal8x8S1
    Příspěvky: 89
    Registrován: sob zář 17, 2011 9:39 pm
    Bydliště: Královéhradecký kraj

    provozní brzda - přibržďuje

    Příspěvek

    Zdravím, nesetkal jste se někdo na T1 s problémem, kdy jedno kolo neodbržďuje při použití provozní brzdy? Myslel jsem na tuty že to dělá válec. Řidič dal jiný, problém zůstal. Přehodili jsme tedy brzdový klíč z jiné poloosy, potíž trvá, brzdy jako takové jsou ok. Při použití ručky to odbrzdí hned, ale na pedál to pak přibržďuje vždy. Kdyby byla závada ve vzduchu, dělal by to přeci jeden okruh a ne jedna poloosa, ne? Měnili jsme i hlavní pedálový brzdič v souvislosti s jinou závadou a jedno kolo prostě pořád přibržďuje.. :roll:
    pon bře 21, 2016 4:42 pm

    nevim
    Příspěvky: 472
    Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

    Příspěvek

    lubossss to by byl koncert 12V comonrail chlazený písty,E2hlavy,mezichladič s el vrtulema za kabinou a holseta hx60w :lol: :lol: :lol:
    pon bře 21, 2016 7:39 pm

    nevim
    Příspěvky: 472
    Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

    Příspěvek

    Michal8x8S1 zkuste přelíznout na soustruhu buben
    pon bře 21, 2016 7:42 pm

    TeSi
    Příspěvky: 2150
    Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
    Bydliště: Vysočina

    Příspěvek

    Chlapi, dají se sjetý bubny z E2 stáhnout na soustruhu na 420 a použít na T1? Známý o tom mluvil, přijde mi to i vcelku reálné, až na to, že T1 má šířku obložení 160 mm a eurovka 180 mm. Takže jedině ještě zúžit buben o dva cenťáky. Máte někdo zkušenost?
    pon bře 21, 2016 8:10 pm

    Odpovědět

    Zpět na „TATRA“

    Kdo je online

    Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 hostů