Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
karel slezák
- Příspěvky: 2349
- Registrován: úte srp 24, 2010 9:27 pm
- Bydliště: Brünn
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
čerpadlo a to druhý sem si vzpoměl na výtah transporta to vodící kolo
co bylo v přízemí
čtv bře 17, 2016 6:48 pm
-
Vejr
- Příspěvky: 286
- Registrován: ned říj 24, 2010 11:06 pm
- Bydliště: Kladno
pát bře 18, 2016 3:16 pm
-
nevim
- Příspěvky: 472
- Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm
Příspěvek
lubossss co to je zase za fórek
děláš stabilák nebo co? na kolik stupňů jsi to nastavil?
pát bře 18, 2016 10:28 pm
-
lubossss
- Příspěvky: 4295
- Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am
Příspěvek
Dám zkusmo cca 24" a pak už doladit na ucho, a porovnávat vlastnosti,
Štvalo mě že je to poslední místo úniku oleje na motoru , navíc se čím dál víc zasekával v startovací poloze, a posunul až ve větších otáčkách
sob bře 19, 2016 7:22 am
-
nevim
- Příspěvky: 472
- Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm
Příspěvek
udělat z toho comonrail s řídící jednotkou to by se ladilo
ned bře 20, 2016 12:32 am
ned bře 20, 2016 7:05 am
-
lubossss
- Příspěvky: 4295
- Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am
ned bře 20, 2016 8:04 am
-
peter gasparovic
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Příspěvek
Tomike - netlaci tam viac nafty na ten valec?
Vstrik je priamo na V10?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
ned bře 20, 2016 5:40 pm
-
Karel334
- Příspěvky: 1602
- Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm
Příspěvek
hlava podpálený sedlo ventilu.Sundej ještě sání a koukni zda to nečudí i tam.Ten válec nemá tlak, malý píst nebo kroužky.Patří ten komlet vůbec k sobě? Píst jsi našel pod ponkem a válec už byl rezavej v kůlně.
ned bře 20, 2016 7:21 pm
-
tomike840
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv led 05, 2012 5:30 pm
- Bydliště: Rimavská Sobota
Příspěvek
Vlani bolo cerpadlo spolu s triskami v odbornom servise a nastavene podla tov nastavenia podla vin cisla cerpadla ... Piest a kruzky boli cisto nove , nepouzivane , skusim este to sanie pozriet ako ste pisali
ned bře 20, 2016 8:57 pm
-
Karel334
- Příspěvky: 1602
- Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm
Příspěvek
Je taky možné že při montáži se poškodil stírací kroužek možná i ty další.Takto to čudí když je to upečený.
ned bře 20, 2016 9:27 pm
-
Michal8x8S1
- Příspěvky: 89
- Registrován: sob zář 17, 2011 9:39 pm
- Bydliště: Královéhradecký kraj
Příspěvek
Zdravím, nesetkal jste se někdo na T1 s problémem, kdy jedno kolo neodbržďuje při použití provozní brzdy? Myslel jsem na tuty že to dělá válec. Řidič dal jiný, problém zůstal. Přehodili jsme tedy brzdový klíč z jiné poloosy, potíž trvá, brzdy jako takové jsou ok. Při použití ručky to odbrzdí hned, ale na pedál to pak přibržďuje vždy. Kdyby byla závada ve vzduchu, dělal by to přeci jeden okruh a ne jedna poloosa, ne? Měnili jsme i hlavní pedálový brzdič v souvislosti s jinou závadou a jedno kolo prostě pořád přibržďuje..
pon bře 21, 2016 4:42 pm
-
nevim
- Příspěvky: 472
- Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm
pon bře 21, 2016 7:39 pm
-
nevim
- Příspěvky: 472
- Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm
Příspěvek
Michal8x8S1 zkuste přelíznout na soustruhu buben
pon bře 21, 2016 7:42 pm
-
TeSi
- Příspěvky: 2150
- Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
- Bydliště: Vysočina
Příspěvek
Chlapi, dají se sjetý bubny z E2 stáhnout na soustruhu na 420 a použít na T1? Známý o tom mluvil, přijde mi to i vcelku reálné, až na to, že T1 má šířku obložení 160 mm a eurovka 180 mm. Takže jedině ještě zúžit buben o dva cenťáky. Máte někdo zkušenost?
pon bře 21, 2016 8:10 pm
Zpět na „TATRA“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 hostů