Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Ten buben se možná rozlítne když se utočí ten zesílený límec.Kdo dnes ještě točí bubny? Vyplatí se to?
Naposledy upravil(a) Karel334 dne pon bře 21, 2016 8:26 pm, celkem upraveno 2 x.
pon bře 21, 2016 8:15 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Hele Michal a vyčepoval jsi válec od páky? Když to bez páky bude chodit tak je problém v kole a opačně ve vzduchu.
pon bře 21, 2016 8:19 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Michal: někdy poškozená hadice vytvoří chlopeň pustí vzduch tam, ale zpět už neeee :roll: :roll:
pon bře 21, 2016 8:24 pm

Luboš 8x8
Příspěvky: 129
Registrován: pon dub 08, 2013 12:08 am
Bydliště: Cyrilov

Příspěvek

Přesně jak to říká lubossss :wink: to samý jsme jednou řešili u osobáku, že se nechtělo odbržďovat kolo a když to zůstalo do druhýho dne tak se to odbrzdilo. Takže jak jsou nad polonápravou ty propojovací gumový hadice tak tam by to mohlo svinit :(
Pane Drtikol sype se vám zrní ...
Nacvakej to tam a jedˇ - slovo nejde neznám!!!
pon bře 21, 2016 10:54 pm

Michal8x8S1
Příspěvky: 89
Registrován: sob zář 17, 2011 9:39 pm
Bydliště: Královéhradecký kraj

Příspěvek

Jo, jo, vyčepoval. No jo chlapi, ty pryžovky mě nenapadli, nemají valnou životnost, zkusíme to. Díky! Jinak, nevím jak ostatní, ale to stáčení. Já to udělal jen 1 x ještě na 148 pár let zpět a už bych to znova nestáčel. Než jsme to zarovnali měl skoro 425 a stejně ovalita jako prase. Nevím, možná se to někomu povedlo, ale za mně si myslim, že to zas taková úspora peněz nebude. A nestojí to za to ryziko že to pak někde lupne...
pon bře 21, 2016 11:11 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Překopej to na polyetylén, mám to od přestavby a je klid :lol: :lol: Když foukneš do hadice třeba z externího kompresoru musí se to svobodně odtlakovat přes zátěžák
pon bře 21, 2016 11:18 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

Michal8x8S1 no dej pak vědět čím to bylo :wink:
pon bře 21, 2016 11:52 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

K tomu přibržďování kola - odfuk hadičku máte průchozí?
úte bře 22, 2016 8:35 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Chlapi...tlak oleja po oprave motora mi nabieha neskoro (okolo 15 s) a vyjde max. na 2 kPa. Na plyn nereaguje. Kľuka vybrúsená, všetky ložiská nové (aj axiálne), oleja dosť, spoje na saní oleja utesnené, obtokový ventil vo filtri pracuje v poriadku (čo asi vplyv nemá), ale mám zadrhnutý obtokový ventil pod chladičom. Čerpadlo aj poistný ventil vyzerajú na pohľad ok. Čo by to mohlo byť?
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
stř bře 23, 2016 11:44 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Co olejové čerpadlo? Před opravou to mazalo jak ?
stř bře 23, 2016 11:47 pm

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Cca rovnako. Po výmene oleja max. 3 studené, zohriate na voľnobeh okolo 0 a v otáčkach necelé 2.
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
stř bře 23, 2016 11:57 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Sám jsi si odpověděl na otázku :roll:
čtv bře 24, 2016 12:13 am

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Čerpadlo som dnes vymenil a nič :roll: . Nejaké tipy, kde by mohla byť chyba?
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
čtv bře 24, 2016 11:55 am

Uživatelský avatar
Mikki
Příspěvky: 809
Registrován: ned říj 21, 2007 2:57 pm
Bydliště: Predajná, Stredné Slovensko

Příspěvek

Viete mi niekto poslať foto, kde je umiestnený dvojstupňový redukčný ventil na olej? Ten som ešte nekontroloval...
Točivý moment náš každodenný daj nám dnes, ako na diaľnici tak aj v teréne...
čtv bře 24, 2016 2:35 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Příspěvek

Podívejte se zepředu na přední prsa pod tělesem ventilátoru, je tam zátka na 19 nebo 22 klíč, pod zátkou je pružina která ráda praská. Když jsme trochu chtěli zvednout tlak tak jsme jí podkládali podložkama.
http://forum.liaz.cz/forum/viewtopic.ph ... ca4722e943
čtv bře 24, 2016 6:13 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů