Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
Mechoz.Jj.Vsimam si,i kdyz jsou tu i vyjimky.
Kazdopadne diky vsem za rady.Dnes po odpoledni s 10kg palici,vymlaceno.Tak jeste jeden a muzu to davat dohromady.Ale reknu vam,pri prvnich cca 50ranach kdy sla palice proste na tvrdo,jsem to chtel vzdat.Ale nevzdal,jako nikdy nic a vyplatilo se.Ted uz jen sehnat loziska.
Kazdopadne diky vsem za rady.Dnes po odpoledni s 10kg palici,vymlaceno.Tak jeste jeden a muzu to davat dohromady.Ale reknu vam,pri prvnich cca 50ranach kdy sla palice proste na tvrdo,jsem to chtel vzdat.Ale nevzdal,jako nikdy nic a vyplatilo se.Ted uz jen sehnat loziska.
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
Re: Poruchy a opravy Tater
Zdravím tatrováky,jsem tu nový.
Rozhodl jsem se že si u T815 udělám vzduchovou přípojku na pneumatický utahovák,abych se při defektu v terénu nemusel tak dřít a také aby se zrychlila výměna kola.
Marně hledám na internetu na toto téma nějaké info.
Odtržení nebo finální dotažení šroubů budu dělat klíčem,ostatní utahovákem.
Je mně jasné že utahovák by měl mít dostatečný výkon a současně malou spotřebu vzduchu...
Do kterého místa přípojku umístit,aby měl utahovák dostatek vzduchu?
Nemá někdo info,foto šroubení,nebo odkaz k této problebmatice?
Rozhodl jsem se že si u T815 udělám vzduchovou přípojku na pneumatický utahovák,abych se při defektu v terénu nemusel tak dřít a také aby se zrychlila výměna kola.
Marně hledám na internetu na toto téma nějaké info.
Odtržení nebo finální dotažení šroubů budu dělat klíčem,ostatní utahovákem.
Je mně jasné že utahovák by měl mít dostatečný výkon a současně malou spotřebu vzduchu...
Do kterého místa přípojku umístit,aby měl utahovák dostatek vzduchu?
Nemá někdo info,foto šroubení,nebo odkaz k této problebmatice?
Re: Poruchy a opravy Tater
Kdysi sme to měli udělané ještě u 148ček na přípojku k vleku,normal spirálovou hadici s tou hliníkovou hlavicí na konci.
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Dík moc
Tak na tu koncovku do které se připojuje hadice brzděného vleku jsem taky myslel.
Brzděný vlek jsem připojoval za tatru jen jednou v životě tak před deseti lety...ta hadice je tedy neustále pod tlakem,nejen když se šlápne na brzdu..?
To hlavicové šroubení vypadá asi takto..
To šroubení (na vleku) které se zacvakává do šroubení 815 je stejné,nebo jde o "samce a samici..?
Tak na tu koncovku do které se připojuje hadice brzděného vleku jsem taky myslel.
Brzděný vlek jsem připojoval za tatru jen jednou v životě tak před deseti lety...ta hadice je tedy neustále pod tlakem,nejen když se šlápne na brzdu..?
To hlavicové šroubení vypadá asi takto..
To šroubení (na vleku) které se zacvakává do šroubení 815 je stejné,nebo jde o "samce a samici..?
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
pupu
ano koncovka na foto je správná,
na 815 jé to obvykle ta napravo, (má 2 vstupy vid foto) je nonstop napájeným vzduchem z brzdiču přívěsu,, ale pokud si ji dlouho nepoužíval neznámo zda bude fungovat, obvykle po připojeni ,, vleku,, začne propouštět ....
ano koncovka na foto je správná,
na 815 jé to obvykle ta napravo, (má 2 vstupy vid foto) je nonstop napájeným vzduchem z brzdiču přívěsu,, ale pokud si ji dlouho nepoužíval neznámo zda bude fungovat, obvykle po připojeni ,, vleku,, začne propouštět ....
Re: Poruchy a opravy Tater
Jestli to máš na 815 6x6,je trošičku problém,že ta červená koncovka při připojení zároveň zapíná brzdič vleku,tím pádem při zabrzděné ruční brzdě(nebo sešlápnuté provozní) ti bude unikat vzduch ze žluté koncovky,musíš do ní buď nasadit zablendovanou protihlavici,zablendovat její přívod a nebo koncovku na autě vyměnit za provedení s uzavírací membránou místo gumičky, jako mají 8mikoly.U 148 byly u hlavc kohouty,takže s tím nebyl problém...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
nebude lepší ten utahovák napojit na provozní vzduchojem? červená hlavice je plněná ze čtyřcestáku a jěště má přiškrcenej průtok
Re: Poruchy a opravy Tater
od čtyřcestáku?To nejde přes vzduchojemy?
Mám sice v 815 dvoupístový kopresor,ale i tak by to asi nešlapalo.
Kdysi jsem viděl přípojku přes tu zadní přípojku,ale to bylo u 8mikoly.
Od vzduchojemů by to bylo určitě lepší.
Utahovák se silou 1100-1700Nm si vezme tak 140l/min,dvopísták udělá přes 300l/min,ale na volnoběh nebo jen s mírně přidaným plynem podstatně mín.
Vím ale,že to chlapi vzácně mívají a že by to mělo šlapat.
Je to pomocník,zvlášt když dojde k defektu na předku na nevhodným místě,třeba v tunelu
Už se mně to jednou stalo a nic moc zážitek..
Mám sice v 815 dvoupístový kopresor,ale i tak by to asi nešlapalo.
Kdysi jsem viděl přípojku přes tu zadní přípojku,ale to bylo u 8mikoly.
Od vzduchojemů by to bylo určitě lepší.
Utahovák se silou 1100-1700Nm si vezme tak 140l/min,dvopísták udělá přes 300l/min,ale na volnoběh nebo jen s mírně přidaným plynem podstatně mín.
Vím ale,že to chlapi vzácně mívají a že by to mělo šlapat.
Je to pomocník,zvlášt když dojde k defektu na předku na nevhodným místě,třeba v tunelu
Už se mně to jednou stalo a nic moc zážitek..
Re: Poruchy a opravy Tater
napíchl bych to na přívod do provozního vzduchojemu to je vlastně první za regulátorem
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
Pokud dojíždím pneu, vezmu si z firmy akumulátorový utahovák a je to znatelné urychlení. Aku nabíjím přes měnič v kabině, při výměně kola povolím matice trubkou, potom utahovákem. Podívej se, co stojí aku a máš po problému.
Zadni naboje T 148
Zdravim chlapi.Tak jsem opet zde se svymi dotazy.Snad vas potesi ,ze vasimi radami pomahate zachranovat a udrzovat tyto uzasne stroje.
Chci se zeptat co obnasi vymenit simerinky na naboji zadni napravy.Sundal jsem buben a byl plny oleje.Tak bych je chtel udelat vsechny.Bohuzel nemuzu pracovat ve vybavene hale,ale na place u deponie.Diky za vsechny rady a figle.
Chci se zeptat co obnasi vymenit simerinky na naboji zadni napravy.Sundal jsem buben a byl plny oleje.Tak bych je chtel udelat vsechny.Bohuzel nemuzu pracovat ve vybavene hale,ale na place u deponie.Diky za vsechny rady a figle.
Co neodfoukne klakson to pobere nárazník.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Poruchy a opravy Tater
z tvýho jeřábu?
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Nooo z jerabu to je,ale z akeho?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Poruchy a opravy Tater
T138
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 hostů