Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
nedá,musíš vytahat ojnice tj komplet válcovky a vana musí být zdemontovaná, klika samotná se tahá myslím směrem k setrváku
Re: Poruchy a opravy Tater
Přesně, tohle není LIAZ kde sundáš prsa, odšroubuješ ojnice a klika jde ven.
Navic nechápu proč se s tím srat když motor máš za dvě hodiny venku
Navic nechápu proč se s tím srat když motor máš za dvě hodiny venku
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Re: Poruchy a opravy Tater
Dakujeme za rady , nemame techniku na vyberanie motora , ani most. zeriav ani ine prostriedky ,musime cakat kymnsa uvolni nakladac na druzstve
A bolo tak ako ste pisali , ibaze kluka isla smerom dopredu ...
Ale dakujeme ..
A bolo tak ako ste pisali , ibaze kluka isla smerom dopredu ...
Ale dakujeme ..
Re: Poruchy a opravy Tater
tomike: co se přihodilo,klepe to na klice,nebo to nemaže?
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Dva valce boli chytene a aj kluku chytilo, kluku sme uz zobrali do servisu aj s ojnicami a hivoril opravar ze dve ojnice su v cudu, tal uvidime co povedia dalej...
Motor sa ani nehrial, iba na prevadzkovu teplotu a mali sme ho aj v suprave, len strasne fajcil z kartu...
Ale mozno bola chyba na nasej strane, kedze sa asi raz dal iny olej ako ma a ten pustil karbon a zapchal kanaliky a prestalo to mazat...
Prosím prostuduj pravidla vkládání obrázků, kdo to má pořád opravovat. Admin
Motor sa ani nehrial, iba na prevadzkovu teplotu a mali sme ho aj v suprave, len strasne fajcil z kartu...
Ale mozno bola chyba na nasej strane, kedze sa asi raz dal iny olej ako ma a ten pustil karbon a zapchal kanaliky a prestalo to mazat...
Prosím prostuduj pravidla vkládání obrázků, kdo to má pořád opravovat. Admin
Re: Poruchy a opravy Tater
...radost až na kost...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Zdravím pánové, měl bych prosbu, mám na 815 T2 vzadu prasklý jeden list pera na každé straně, jsou to 13 listy. Takže mě čeká rozdělat obě strany. Potřeboval bych, ale radu, zda se dá nějakým stylem docílit toho, aby nebyla tak podkoplá. Jezdí jenom po půlce venkovních pneu, takže ty jdou značně do kopru. Děkuji za rady.
Re: Poruchy a opravy Tater
druhý list od vrchu dej uplně dolu
Re: Poruchy a opravy Tater
A nebo jsem myslel že bych to vyměnil za 12 listové.
Re: Poruchy a opravy Tater
to nevim nedokažu si z hlavy vybavit všechny rozdíly mezi třmenem T1 a T2 přehodit list byl ofiko postup
Naposledy upravil(a) nevim dne úte zář 01, 2020 6:19 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Poruchy a opravy Tater
Takže druhý nejkratší z vrchu dát pod nejdelší list a mělo by to být OK. A proč ne ten nejkratší? O kolik to klesne dolu je to znát?
Re: Poruchy a opravy Tater
ten nejkratší má zkosení aby zapadl do třmenu proto až ten druhý
Re: Poruchy a opravy Tater
Jo jasně díky
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Chlapi dotaz, či skôr pruser. Potrebujem jazdiť zajtra a po naštartovaní sa my hneď rozsvieti červený znak oleja s vysokou teplotou, viz foto. Oleja je dosť, tak čo tomu je? kam hrabnut? Diky Peter
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Tak čo chlapci, nikdo? Fakt to dosť hori
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 hostů