Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
Od poslechu drží všechny, jenom teď se mi jeden začal zasekávat,ale pouze na nožní brzdu na ruční se povolí. Připeklo se mi brutálně obložení. Ale nejspíš to vypadá že každá součástka udělala kousek a to se pak nascitalo( kompresor repas, odkalovač, ctyřcestný a ruční ventil. Dnes sem namontoval kompresor 4301 tak budu testovat jestli to byla správná volba.
Re: Poruchy a opravy Tater
...jasně,protože na ruční to brzdí jen pružina...přečti si co jsem ti psal,jak to máš vyzkoušet...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Jakky - koľko váži ta Tatra samotna a s kontikom? Môžeš dat nejaké rady a tipy? Chcel by som niečo také kúpiť
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Poruchy a opravy Tater
Prázdná mi váží 13 a s kontejnerem 15 tun. Auto perfektní jenom tam chci namontovat V8 turbo. Když budes kupovat porid si teleskop nástavbu na táhne a vydrží skoro všechno. Jenom teď budu dodělávat opěrný válec protože řidič mi teď v kopci natahoval plný kont. a Tatra se postavila na zadní urvaly se brzdy a jel dolů kopce i s nákladem.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Jaky 256 - ok, diky za info. Co povieš na nadstavbu slusovice? Nechcem euro motor, ideal V12 s turba mi, nebo aj bez, ale iba V12. Potrebujem to k demolici a na prevoz bagru.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Poruchy a opravy Tater
Zkušenost s nástavbou Slušovice nemám, ale když jsem postavil teleskop Hyva a Slušovice vedle sebe tak teleskop je masivní, jednoduchý a hlavně síla kterou natahuje je neuvěřitelná takže u mě byla volba jasná. Na 12 v turbo jsem taky koukal nemusí to být špatný motor rozhodně lepší jak 10v bez
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Jaky - kukal som na toto https://auto.bazos.cz/inzerat/136576832 ... ejneru.php
Je to 89, vyššia silnicka, ale bude to jazdiť pol roku a pak to pôjde zase do sveta. Mam možnosť ešte Iveco eurotech cursor, 6x2, Stará chrchla, cena 2 kila. Tak som na vazkach. S obojim ako autami som jazdil, mam strach ze Iveta bude kasicka na prachy, tu tatru si poladim sám, mam na ňu diely v ponku.
Je to 89, vyššia silnicka, ale bude to jazdiť pol roku a pak to pôjde zase do sveta. Mam možnosť ešte Iveco eurotech cursor, 6x2, Stará chrchla, cena 2 kila. Tak som na vazkach. S obojim ako autami som jazdil, mam strach ze Iveta bude kasicka na prachy, tu tatru si poladim sám, mam na ňu diely v ponku.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
Stejné auto jsem 5 roků řídil po Praze a středočeském kraji. Nástavba ok, je nutno používat válec, jinak to praskalo za nádrží. Natahovalo to i 17 tun, tedy o 10 více, než směla legálně vozit. Při sklápění bylo nutné dotáhnout kontejner za kabinu, aby drželo zajištění, protože nosníky kontejneru zpevňovaly celou délku ramen při sklápění. Před sklápěním kabiny se musely odpojit táhla k hydraulickému rozvaděči, jinak si je ohnul a utrhal. Byla super na převoz strojů, 2x Bobcat, JCB 3cx, kloubové nakladače....Trochu problém bylo, když měla nad 24 celkovou, v blátě si myslela, že je tramvaj-nezatáčela. Prodali jsme ji z důvodu malé legislativní nosnosti. Pokud máš dotazy, napiš sz
Re: Poruchy a opravy Tater
Nevím do kterého vlákna to napsat, ale tohle je asi nejvhodnější. Jelikož obzvlášť po loňské sezóně je má korba po cca 80 - 120 fůr velmi kamenitého materiálu denně totálně probroušená, Nechal jsem si ještě loni nacenit ""železo"" na novou. Bylo to cca 35 000. Hmmmmm letos mě jen plechy na podlahu vyjdou na 30. Že já debil to nenakoupil už loni.
Re: Poruchy a opravy Tater
Ano je to tak.Jsme všichni v Pr.A bude hůř,i jekly kulatiny a pod,tragedie,a kdo by chtěl opravy provádět ze dřeva tak taky narazí.Možná to patří do hospody,ale sem to píšu proto,protože všem držím palce ať nás to zasáhne co nejméně a hlavně při opravách které jsou nutné.
Re: Poruchy a opravy Tater
Jaká je tloušťka těch plechů ?
Re: Poruchy a opravy Tater
Awech:
2500 x 1250 x 6 2Ks
2500x 1250 x 4 1ks,
Buď některý z hardoxů, ale raději materiál pružinových vlastnosti ale jen do hranice vařitelnosti. Obtížná vařitelnost nevadí, ale nesmí to být nevařitelné.
2500 x 1250 x 6 2Ks
2500x 1250 x 4 1ks,
Buď některý z hardoxů, ale raději materiál pružinových vlastnosti ale jen do hranice vařitelnosti. Obtížná vařitelnost nevadí, ale nesmí to být nevařitelné.
Re: Poruchy a opravy Tater
Tak to ti bohužel nepomůžu . Mám jen obyč. 3 mm a asi 5 mm
-
- Příspěvky: 331
- Registrován: pon čer 15, 2009 8:20 pm
- Bydliště: Honolulu
Re: Poruchy a opravy Tater
dobrý den
jak se v domácích podmínkách dá testovat / změřit turbo na Tatře E2 8V? jsem jezdil měsíc po stavbě a teď jsem jel po silnici a tatra ztratila výkon .. kopec který jsem vyšel prazdny na malou 5, nyní malou 4, z opačné strany kopce naložený jsem to normalne vyšel na malou 5, teď jsem to musel podřadit na malou 3 ... nevím chová se to jako kdyby to turbo netlačilo, při + - 1500 otáčkách to začalo nějak piskat jako kdyby to mělo regulační ventil ..pritom turbo nove stare asi půl roku najazdene max 10000km, zkoušel jsem hledat netěsnosti, ale vse vypadalo byt ok, při volnoběhu motoru jsem ho dokázal rukou ucpat, při přidání otáček uz ne ... diky za reakci
jak se v domácích podmínkách dá testovat / změřit turbo na Tatře E2 8V? jsem jezdil měsíc po stavbě a teď jsem jel po silnici a tatra ztratila výkon .. kopec který jsem vyšel prazdny na malou 5, nyní malou 4, z opačné strany kopce naložený jsem to normalne vyšel na malou 5, teď jsem to musel podřadit na malou 3 ... nevím chová se to jako kdyby to turbo netlačilo, při + - 1500 otáčkách to začalo nějak piskat jako kdyby to mělo regulační ventil ..pritom turbo nove stare asi půl roku najazdene max 10000km, zkoušel jsem hledat netěsnosti, ale vse vypadalo byt ok, při volnoběhu motoru jsem ho dokázal rukou ucpat, při přidání otáček uz ne ... diky za reakci
-
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte črc 01, 2014 8:57 am
- Bydliště: praha
Re: Poruchy a opravy Tater
Pokud myslíš ucpat vstup do turba a nezdechlo to, hledej netěsnost. Jinak co jsem slyšel v motorárně Tatry, pokud se turbo točí a nemá vůli v hřídelce, je OK. Když to nejede, koukni na filtr a těsnost potrubí. Pokud bude vše v pohodě, šel bych po naftě. Koukni, zda v kopci kouří.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot], Semrush [Bot] a 7 hostů