Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
Asi nějaká chyba . Předpokládám že to má ERCH a ten neznám. Ale asi bych ráno normálně jel, jen bych koukal víc na teploměr
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Ľubošu, ôk diky. Ráno ešte preklopim kabínu a kuknem na čidlo na hlave. Pred 3 týždňami som ju odstavil ( jak sme tu spojku robili) bola ôk, dnes otočím kľúčom a hneď to svietilo. Oleja je dosť, z karta nehuli, že by sa pridieral alebo netešil, motor neklepe, ani nehoupe... Tak neviem. Ale mam v garáži malého kocúrika, všade lezie, možno jak skúmal tatru, tak niekde niečo odpojil, alebo prehryzol, uvidím rano, až to zvednut.
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Poruchy a opravy Tater
Mrkni na čidla na hlavách a na přírubě olejového filtru,pokud nic nenajdeš a bude to svítit,měl by jet větrák pořád naplno,klidně můžeš jezdit...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Pavel - ôk diky, ráno na to mrknu keby bolo všetko cajk, a stejne by zo svietilo, čo mám očakávať za poruchu?
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 200
- Registrován: úte led 14, 2020 5:55 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj,
jak to dopadlo ? Vadný čidlo, nebo vypadlej kábl ?
jak to dopadlo ? Vadný čidlo, nebo vypadlej kábl ?
Re: Poruchy a opravy Tater
Neštěstí nechodí po horách ale po Tatrách co po horách jezdí Jak raněná srna pomalu a do některých serpentin i na 3x ale dojel jsem s tím 46km domů na dílnu. Hotovo v pondělí zase do pracovního cyklu
PS: Když se koukám na ty sváry, měl bych si konečně udělat nějaký svářečský kurs, ta vlaštovka je posvařovaná jak když vlaštovka sere.
PS: Když se koukám na ty sváry, měl bych si konečně udělat nějaký svářečský kurs, ta vlaštovka je posvařovaná jak když vlaštovka sere.
-
- Příspěvky: 200
- Registrován: úte led 14, 2020 5:55 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Jak se ti to povedlo (nemyslím svařit) ? Tě tahali, nebo to prasklo jinak ?
mám prosbu, to na fotce jsou čidla pro tlakoměry (budíky na palubce), nebo snímače pro kontrolky tlaku vzduchu ? Levý budík jakštakš pravy po zapnutí klíčku ukazuje 10 pak časem spadne a zase vyleze .... teď už to vypadá, že mu ukazovat 10 k životu stačí .... moc jsem to neřešil, když se nafoukla sedačka věděl jsem, že půjde spojka a brzdy a když si holka oddechla byla cajk celá jenže čtyřcesťák usoudil, že se asi zasekne otevřenej takže mám sedačku spojku a v brzdách ani ťuk časem to v pohodě dofouká, ale je to zrádný.
Takže mimo jiné chci rozchodit ty ukazatele (budíky) tlaku a mám zkusit vyměnit tyhle dvě čidla ? A je to levej budík 1 okruh a pravej 2. s tím, že nad 6at by to měl čtyřcesťák přepustit do pracovního okruhu a měla by se zvednout sedačka a jít spojka ? Nebo to snímá někde jinde ?
mám prosbu, to na fotce jsou čidla pro tlakoměry (budíky na palubce), nebo snímače pro kontrolky tlaku vzduchu ? Levý budík jakštakš pravy po zapnutí klíčku ukazuje 10 pak časem spadne a zase vyleze .... teď už to vypadá, že mu ukazovat 10 k životu stačí .... moc jsem to neřešil, když se nafoukla sedačka věděl jsem, že půjde spojka a brzdy a když si holka oddechla byla cajk celá jenže čtyřcesťák usoudil, že se asi zasekne otevřenej takže mám sedačku spojku a v brzdách ani ťuk časem to v pohodě dofouká, ale je to zrádný.
Takže mimo jiné chci rozchodit ty ukazatele (budíky) tlaku a mám zkusit vyměnit tyhle dvě čidla ? A je to levej budík 1 okruh a pravej 2. s tím, že nad 6at by to měl čtyřcesťák přepustit do pracovního okruhu a měla by se zvednout sedačka a jít spojka ? Nebo to snímá někde jinde ?
-
- Příspěvky: 200
- Registrován: úte led 14, 2020 5:55 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Dík Luboši, vím, že to tak máš a už o tom taky uvažuju.... ale zatím jsem mu dal ještě šanci, protentokrát jsem vyměnil 4cesťák, ale on stejně nejdřív fouká pravý budík a sedačku ..... tak jsem 4cesťák otočil přehodil hadice s tím, že to možná někdo měl otočené přede mnou a ono to zase nejdřív fouká pravý budík ....
... vyměnil jsem čidla, tak teď už vidím jak to leze ... na 6at to začne foukat levou stranu ... no měl jsem za to že 4 cesťák je tam právě proto aby to nejdřív nafouklo brzdy a pak pracovní vzduch a tady to vypadá obráceně ... no ještě si říkám, že to možná je tím že někdo přede mnou překopal trubky od vzduchojemů ... nevím ... u autobusu jsem to míval tak, že když mě zvedla sedačka byl vzduch v brzdách, že šlo jet a začala jít spojka.
... U 148 už si nepamatuju jak to bylo, ale asi se to nafukovalo najednou, když tam 4cesťák nebyl jen moje 148 měla spojku která šla o hodně lehčeji než ta moje 815
ještě jsem chtěl dát sedadlo z bavora ale je široké a je vyšší cca o 10 cm sedák, tak se na to vykašlu
... vyměnil jsem čidla, tak teď už vidím jak to leze ... na 6at to začne foukat levou stranu ... no měl jsem za to že 4 cesťák je tam právě proto aby to nejdřív nafouklo brzdy a pak pracovní vzduch a tady to vypadá obráceně ... no ještě si říkám, že to možná je tím že někdo přede mnou překopal trubky od vzduchojemů ... nevím ... u autobusu jsem to míval tak, že když mě zvedla sedačka byl vzduch v brzdách, že šlo jet a začala jít spojka.
... U 148 už si nepamatuju jak to bylo, ale asi se to nafukovalo najednou, když tam 4cesťák nebyl jen moje 148 měla spojku která šla o hodně lehčeji než ta moje 815
ještě jsem chtěl dát sedadlo z bavora ale je široké a je vyšší cca o 10 cm sedák, tak se na to vykašlu
Re: Poruchy a opravy Tater
Pokud 4cesťák postavíš vstupem nahoru/dolu tak vývody k brzdám jsou ty boční.
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Zdar chalani. Problém s elektrikou vyriešený. Auto muselo do servisu v sokolove, firma Helus, moc šikovný kluci tam sú. Práca na celý deň, nakoniec vo zväzku dratek, ktorý sa zalepil na rám a nabijalo sa celé auto. Normálne by som to nenašiel ani za 1000 rokov. Moc ďakujem za rady a typi,
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Poruchy a opravy Tater
Zdarec chlapy mám problem na 815 T2 s ABS. Včera mi přestala odbržďovat přední náprava. Strašně dlouho trvá než se vypustí vzduch z předních válců zadní choděj jak maj. Když šlápnu na pedál válce se vysunou v pohodě pustím pedál a zůstávají stále pod tlakem i když tomu zkouším pomoct rukou zpět citim že tam je tlak a mají tendenci se vracet zpět do zabržděného stavu. Celý den po tom lezu a na nic jsem nepřišel. Začal jsem ovládacím ventilem na přední nápravu co je hned pod hlavním brzdičem, pak jsem zkoušel brzdič přívěsu potom hlavním brzdičem. Válce chodi krásně lehce vytahnu je rukou a samy se vrátí. Už nevím co. Poradíte mi někdo? Díky Zdeněk
Re: Poruchy a opravy Tater
Mne toto davnejsie robil jeden naves.Po odbrzdeni trvalo par sekund pokial sa odbrzdili brzdy.Bolo to nafigu ked napriklad na semaforoch dostal zelenu a dlho trvalo pokial sa dalo pohnut.Moc sa v abs nevyznam ale mechanik tvrdil vtedy ze bude vadny abs emulator.Taka kocka.Len potom som uz naves predal tak neviem presnu pricinu zavady.
Re: Poruchy a opravy Tater
Někteří kamarádi jsou už na to alergičtí, ale odhaduji to na čtyřcesťák.
Re: Poruchy a opravy Tater
ABSventily,nebo vevnitř rozpadený hadice,stává se taky, že vázne táhlo od pedálu k brzdiči...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 46 hostů