Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

zkontroluj předvstřik taky :wink: může být uvolněná spojka čerpadla :wink:
sob kvě 23, 2015 10:27 pm

Popíno
Příspěvky: 504
Registrován: stř pro 30, 2009 9:56 pm
Bydliště: chrudim

Příspěvek

Tankujeme od jednoho dopravce cca 10 let a nafta je z rakous.No nádrž se občas dojede na minimum kvůli odstavení a nevykradení.
Ten předvstřik poznám jak?,
Je divný že chytala na půl otočení a teď musela zamotat.S padání nafty nikdy nebyl problém.
Caterpillar-Man-Tatra-Takeuchi

http://honzapos.rajce.idnes.cz/ www.auta-bagry.cz
úte kvě 26, 2015 6:35 pm

nevim
Příspěvky: 472
Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm

Příspěvek

mrkni na ty dvě osmičky na spojce čerpadla jestli nejsou povolený :D
úte kvě 26, 2015 9:25 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

A taky jestli není přesuvník na ""sucho""
úte kvě 26, 2015 9:32 pm

JiříČapek
Příspěvky: 233
Registrován: ned kvě 28, 2006 6:48 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Zdravim-do posilovače spojky jde vzduch přes regulátor nebo plnej tlak ze vzd. okruhu?
stř kvě 27, 2015 8:17 am

Karel334
Příspěvky: 1601
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

plný tlak co je na budíku
stř kvě 27, 2015 5:03 pm

JiříČapek
Příspěvky: 233
Registrován: ned kvě 28, 2006 6:48 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

KDYŽ jsem pustil spojku při plným tlaku,zůstala vypnutá tak jsem to řešil vřazením regulátoru s tlakoměrem před posilovač.Pokud jsem do posilovače pustil víc jak 2atm. tak se nerozjedu popř.spojka klouže
stř kvě 27, 2015 5:50 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

To je hodně divné, většina posilovačů jde sešlápnout v rozmezí od 3,5 - 4,5 atm některé potřebují ještě větší tlak :roll: :roll: to je původní posilovač, nebo teď někdy měněný? To co píšeš ukazuje spíše na prasklou centrální pružinu v přítlačáku
stř kvě 27, 2015 6:17 pm

JiříČapek
Příspěvky: 233
Registrován: ned kvě 28, 2006 6:48 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ono to neni na tatře,ale na DĚVÍNU jsem zapoměl dodat,ale posilovač je z 815,takže je možné že to přítlačák nezvládá vrátit resp. přemáčknout...
stř kvě 27, 2015 7:29 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Co je v tom za motor?
stř kvě 27, 2015 9:38 pm

JiříČapek
Příspěvky: 233
Registrován: ned kvě 28, 2006 6:48 am
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

160 zetor
stř kvě 27, 2015 9:55 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Zetor 16045 měl mechanickou spojku,Zetor 16145 měl papalinovou bez posilovače, a až Zetor 16245 měl kapalinovou s posilovačem zetorácké konstrukce, de facto to je jednoduché řešení, jakmile se dotkneš spojkového pedálu o pár mm, sepne elektrický vypínač elektropneumatický ventil který pustí tlak do relativně malého vzduchového válečku, ten sice nemá na to aby spojku zmáčkl, ale výrazně ti pomůže, ale ty ovládáš pedál bez zkreslení pohybu ventilků jako je to v tatrováckém posilovači :lol: :lol: mimochodem ten je shodný i s liazem a většinou evropských náklaďáků vyvinutých okolo roku 1980, cpalo se to do všeho :lol: :lol:
čtv kvě 28, 2015 7:44 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Nemáte někdo zkušenost se spojokou na terrnu?
Jde o to že z rána jde celkem tvrdě a pak až se to zahřeje se to zlepší.
Na staré 15ce jsem věděl zhruba co s tím ale nejsem si jistý jak je to tady. Podle posilovače který vypadá stejně bych řekl že ovládání je stejné, nebo se pletu? Jinak je to E3
sob kvě 30, 2015 5:16 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

ovládání je stejné,se mnou se takhle pomalu loučil posilovač...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob kvě 30, 2015 9:55 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Díky :wink: aspoň vím kde začít a po čem jít. U mé tatry mi šla spojka hned dobře, hned tvrdě a po výměně několika posilovačů, válečků, táhel, po namazání spojkové hřídele kdy nic nepomohlo se vyměnila vypínací vidlička a byl svatý pokoj. Někdy je to tak skrytá závada že se na ni hned nedojde
ned kvě 31, 2015 10:51 am

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů