Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
-
nevim
- Příspěvky: 472
- Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm
Příspěvek
zkontroluj předvstřik taky
může být uvolněná spojka čerpadla
sob kvě 23, 2015 10:27 pm
-
Popíno
- Příspěvky: 504
- Registrován: stř pro 30, 2009 9:56 pm
- Bydliště: chrudim
Příspěvek
Tankujeme od jednoho dopravce cca 10 let a nafta je z rakous.No nádrž se občas dojede na minimum kvůli odstavení a nevykradení.
Ten předvstřik poznám jak?,
Je divný že chytala na půl otočení a teď musela zamotat.S padání nafty nikdy nebyl problém.
úte kvě 26, 2015 6:35 pm
-
nevim
- Příspěvky: 472
- Registrován: úte led 06, 2015 6:17 pm
Příspěvek
mrkni na ty dvě osmičky na spojce čerpadla jestli nejsou povolený
úte kvě 26, 2015 9:25 pm
-
lubossss
- Příspěvky: 4295
- Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am
Příspěvek
A taky jestli není přesuvník na ""sucho""
úte kvě 26, 2015 9:32 pm
-
JiříČapek
- Příspěvky: 233
- Registrován: ned kvě 28, 2006 6:48 am
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Zdravim-do posilovače spojky jde vzduch přes regulátor nebo plnej tlak ze vzd. okruhu?
stř kvě 27, 2015 8:17 am
stř kvě 27, 2015 5:03 pm
-
JiříČapek
- Příspěvky: 233
- Registrován: ned kvě 28, 2006 6:48 am
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
KDYŽ jsem pustil spojku při plným tlaku,zůstala vypnutá tak jsem to řešil vřazením regulátoru s tlakoměrem před posilovač.Pokud jsem do posilovače pustil víc jak 2atm. tak se nerozjedu popř.spojka klouže
stř kvě 27, 2015 5:50 pm
-
lubossss
- Příspěvky: 4295
- Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am
Příspěvek
To je hodně divné, většina posilovačů jde sešlápnout v rozmezí od 3,5 - 4,5 atm některé potřebují ještě větší tlak
to je původní posilovač, nebo teď někdy měněný? To co píšeš ukazuje spíše na prasklou centrální pružinu v přítlačáku
stř kvě 27, 2015 6:17 pm
-
JiříČapek
- Příspěvky: 233
- Registrován: ned kvě 28, 2006 6:48 am
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
Ono to neni na tatře,ale na DĚVÍNU jsem zapoměl dodat,ale posilovač je z 815,takže je možné že to přítlačák nezvládá vrátit resp. přemáčknout...
stř kvě 27, 2015 7:29 pm
stř kvě 27, 2015 9:38 pm
-
JiříČapek
- Příspěvky: 233
- Registrován: ned kvě 28, 2006 6:48 am
-
Kontaktovat uživatele:
stř kvě 27, 2015 9:55 pm
-
lubossss
- Příspěvky: 4295
- Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am
čtv kvě 28, 2015 7:44 pm
-
talaš.m
- Příspěvky: 3597
- Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
Nemáte někdo zkušenost se spojokou na terrnu?
Jde o to že z rána jde celkem tvrdě a pak až se to zahřeje se to zlepší.
Na staré 15ce jsem věděl zhruba co s tím ale nejsem si jistý jak je to tady. Podle posilovače který vypadá stejně bych řekl že ovládání je stejné, nebo se pletu? Jinak je to E3
sob kvě 30, 2015 5:16 pm
-
pavel 815
- Příspěvky: 5001
- Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
- Bydliště: okoli brna
Příspěvek
ovládání je stejné,se mnou se takhle pomalu loučil posilovač...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
sob kvě 30, 2015 9:55 pm
-
talaš.m
- Příspěvky: 3597
- Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
- Bydliště: Zlín
Příspěvek
Díky
aspoň vím kde začít a po čem jít. U mé tatry mi šla spojka hned dobře, hned tvrdě a po výměně několika posilovačů, válečků, táhel, po namazání spojkové hřídele kdy nic nepomohlo se vyměnila vypínací vidlička a byl svatý pokoj. Někdy je to tak skrytá závada že se na ni hned nedojde
ned kvě 31, 2015 10:51 am
Zpět na „TATRA“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů