Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Re: Poruchy a opravy Tater
Peťo to potáhneš třináctkou? Jestli můžu poradit, zkontroluj jestli Ti fouká hubice do vleku, Kup nebo vylov z šuplíku funkční protikus, kup dvě šroubení M22x1,5/M16x1,5 (Oba závity vnější) Tak že půjdou našroubovat jak do hlavice i do vstupu regulátoru. Kup 10m 10mmtrové polyetytelénky a 2 převlečné matky + 2 konusy + vsuvky. Na tahači zdroj vzduchu máš vyřešený lehce, a na tažené 148 odpoj trubku na vstupu do regulátoru, a dej tam to druhé šroubení, ale dej to na vstup, regulátor má totiž zabudovanou svou vlastní zpětnou klapku, hlavně to netáhni na laně ale na tyči. A kup pár zdrhovacích pásek, ať polyetýlénku nešouráš po zemi, a můžeš ji pak znovu použít, na cokoli budeš potřebovat. Řízení neřeš, žádné hadice neodpojuj, na těžkost řízení to má minimální vliv, a furt by z tebe při každém pootočení volantem chcal olej, a benga by si Na Tobě zahojili mindráky. Tata bude do ostrých zatáček najíždět pomalu, a Ty si v nich zlehka přibrzdíš nožní brzdou , to ti pomůže točit volantem, a co neutočíš přibrzdíš víc, a tata Ti potrhne předek smykem
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Poruchy a opravy Tater
Luboš - potahem to 815 tahacom, tam mam koncovky na naves, tak som prave uvazoval vziat vzduch odtial. Prepojit to so vzduchojemom na 148 a hotovo. A kapanie oleja je to posledne , 148 nemá čísla, potahnu to 2km tak snad sa nic nevysere
Honza - nevím jak kola,ale zmenu nadstavby nepovolia
Honza - nevím jak kola,ale zmenu nadstavby nepovolia
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Re: Poruchy a opravy Tater
T148 nepotřebuje při tažení na tyči vzduch,ale pokud na tom trváš,nejjednodušší řešení je lehnout pod předek z pravé strany motoru vede trubka od kompresoru,která je propojená kusem brzdové hadice s trubkou co vede dál k regulátoru,stačí hadici odpojit a na její místo přívést hadici vzduch z červené(plnící)hlavice tažného vozu,případně odpojit trubku přímo od kompresoru a koupit protikus trubky a připojit to přímo tam(později využiješ při plnění vzduchu z dílenského kompresoru apod...)Řízení je v pohodě,148 má velký volant a lehký předek,pokud v tom prvním autě pojede normální člověk,není problém...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Ahoj, už jsem psal o nějaké rady.Jedná se o Tatru 4x4 od SUSky.Je normální že po odbrždění ruční brzdy klesnou ručičky o 1 až 1,5 kPA?? klíče jsou seštelovaný a válce nikde neutíkají.A druhá věc,jestli je normální že měchy se napouštějí při nakládání jen s odbržděným autem.Pokud je ručka zatažená tak se auto rozcapí.Děkuju za každou odpověď.
Re: Poruchy a opravy Tater
Z toho co píšeš, po odbrzdění by Ti měl poklesnou tlak pouze na jednom manometru, auta od susky jsou stavěná z tahačů a někdo kdo skládal vzduchařinu , ji poskládal blbě, no zřejmě to má i výhodu, pokud stojíš a máš zabržděno, neutíká Ti vzduch přes měchy
Re: Poruchy a opravy Tater
No klesají obě.Taky si myslím že je to nějak jinak zapojený,co jsem se ptal kluka na agrovce tak mu to zvedá zabržděný.Proto nechávám při nakládce odbržděno.
Re: Poruchy a opravy Tater
To že klesají obě, dělají zřejmě netěsnící zpětné klapky v čtyřcesťáku, Nebo přesněji ty membránky, mají pustit vzduch tam, a zpět podržet
Re: Poruchy a opravy Tater
Ty jsi Kopřivnický bůh
Re: Poruchy a opravy Tater
Nešil, vzduchařinu si Kopřivnice nedělá, kupuje ji hotovou, To auto je Tvoje, nebo jsi zaměstnanec?
Re: Poruchy a opravy Tater
Jestli je to z tahače,nemá to ruční brzdu aji na přední nápravě? Jinak jak říká Lubosss 4cesťák v řiti,zvlášť jestli to nějakou dobu stálo...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Poloviční majitel a zároveň zaměstnanec
Ano ručka je i na předek.No nic,musí jezdit,tak jak se odstaví tak se pořeší nějak ten vzduch.
Přijde mi stejně málo 3 vzduchojemy na auto s měchy, určitě se nic nestane když by se jeden přidal (místo na něj je)nebo záměna za větší a potom musí být po problému.Děkuji za rychlé odpovědi.
Ano ručka je i na předek.No nic,musí jezdit,tak jak se odstaví tak se pořeší nějak ten vzduch.
Přijde mi stejně málo 3 vzduchojemy na auto s měchy, určitě se nic nestane když by se jeden přidal (místo na něj je)nebo záměna za větší a potom musí být po problému.Děkuji za rychlé odpovědi.
Re: Poruchy a opravy Tater
Tím pádem by mělo být normální že se pohnou ručičky obou okruhů při odbrzdění...Každopádně přidat vzduchojem,Lubosss s tím má svoje zkušenosti...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Re: Poruchy a opravy Tater
Ked je už reč o ručnej brzde ja mam problém s odbrzdenim. Po odbrzdeni ručnej brzy by mala odfuknut a hned uvolnit lenže mne neodfukne len postupne odfukava a trva to cca 10 sek pokial sa uvolnia valce. Teraz co vymenit ako prvé ovládaci ventil rucnej brzdy alebo páku ručky ?
Re: Poruchy a opravy Tater
odfukuje při zabrždění,pří odbrždění plní válce
Re: Poruchy a opravy Tater
koukni pod horní zátku ovládacího ventilu na stav pružinky a nečistoty pod sedlem ventilku
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů