Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10887
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Peter: ty píšeš 200 000km na tir, ale já najezdil na Volvu FH 440 na michelinech 440 000km, sice mi to skoro nechce nikdo věřit, ale je to tak :wink:
BES - běs
ned zář 18, 2011 11:07 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11910
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Filip Závada

Příspěvek

Liaz - kolomaz, Barum -bum eee Liaz= Lichaevskij Avtomobilnyj Zavod


:D :D :D
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned zář 18, 2011 11:20 pm

nabocklish
Příspěvky: 41
Registrován: pát říj 15, 2010 10:09 pm
Bydliště: jižní Morava

Příspěvek

Mohu si dovolit dát na T 148 AD 20 protektory? Zde na fóru se zaručeně tvrdilo, že pod tou vahou bouhnou... co myslíte?
ned zář 18, 2011 11:39 pm

Uživatelský avatar
Arktik
Příspěvky: 14060
Registrován: ned kvě 02, 2010 2:26 pm
Bydliště: Uzhgorod

Příspěvek

martin440:

Ne! Ne! A Likinskyj Avtobusnyj Zavod (LIAZ) spada do skupiny GAZ.

Obrázek

Tady ho mas! :lol:
pon zář 19, 2011 6:59 am

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Pavel

Příspěvek

Ja som to chujovo napisal...Ked som u tej firmy jazdil, tak nez som odisiel tak mali 2OO.OOOkm a boli tak z polovice.... Tak myslim ze este nejakych 100.000 hadam vydrzali.... Ale teda 440000km to uz je hodne to sa mne na cisterne nikdy nepodari....
Tie Barumy Tak 10.000km plavali nez si to sadlo...
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
pon zář 19, 2011 7:44 am

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Nabocklish

Příspěvek

Pokial to budu kvalitne protektory tak nebuchnu.... Na predok ale originali.....
Ked nebuchnu na klasickych nakladakoch tak na tatre - zeriave sa kolo baraku nemaju cas ani ohriat....zalezi kolko a kam najazdis...
Ked tak niekto doplni...
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
pon zář 19, 2011 7:48 am

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Kolik to ADéčko váží? Jak psal Peter, tolik zase nenajezdíš a moc velký váhový rozdíl tam oproti naložené Tatře asi taky nebude. Dnes už jsou ty protektory taky na jiné úrovni než dřív kdy f. Obnova namastila protektor na jakoukoliv kostru a pak se člověk nemohl divit že mu to bouchalo pod rukama. Dnes se kostry rentgenujou a dělají se na nich já nevím jaké zkoušky aby se minimalizovalo nebezpečí střelby, změnila se technologie navalování (ať už za tepla či za studena) Věřím že pokud bereš protektor od firmy která má s jejich výrobou zkušenosti tak by to mělo být v pohodě. Bavím se samosebou na zadních nápravách. Apropo, nevíte někdo jak je to s protektorem u ADRky? Třepa Peter by mohl vědět. Někdo mi říkal že pokud má protektorovna certiikát tak lze tyto pneu obout i na ADR (myslím tím cisterny atd, ne obyč ADR).
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
pon zář 19, 2011 3:37 pm

Uživatelský avatar
Matúš Sabo
Zaklinač
Příspěvky: 2428
Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
Bydliště: Bystre n/T

Příspěvek

Tak co vidam cisterny so Slovnaft-transu tak tie protektory nikdy nemali a ani na tahače ich nikdy neobuvali. Dokonca aj čo mali cisternu Tatru 815 tak ta jazdila na Dunlopoch. A aj konkurenčne firmy ako Klacska a Boniffeer jazdia na normalnych a o prepravcovi ktory dal protektory pod bačku som ešte nepočul.
pon zář 19, 2011 5:01 pm

Uživatelský avatar
Matúš Sabo
Zaklinač
Příspěvky: 2428
Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
Bydliště: Bystre n/T

Příspěvek

Ono ešte bezpečnosť u ADR je na prvom mieste nielen u cisterien ale aj u ostatnych. Jedna cisterna so Slovnaftu ma 5 komoru poškodenu a to tym že pomaličky preteka. Neviem či to na nej spravili ale keby mala obute protektory a za jazdy by sa odlepil a začal iskriť alebo by dymil a stej poslednej komory by vtedy kvapkal benzin, tak to by bola šou jak sa patri :D . Ja už videl ako explodovala cisterna v Madarsku na hlavnom tahu od BA ku Slovinskym hraniciam a bola to katastrofa.
pon zář 19, 2011 5:46 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Matus+Tomas

Příspěvek

ADR nesmie mat protektory, preto ste nevidel ze by ich mali auta obute... :wink:
Adr - znamena preprava nebezbecnych veci a je jedno ci je to cisterna alebo plachta,mraziak, sklopka,kontajner... Akonahle sa nalozi ADR a vozidlo je prihlasene v CZ alebo SK tak nesmie mat protektory....
OVSEM keby bolo vozidlo prihlasene v inom state, napr: Est. tak protektory moze mat bo ich zakon to povoluje a tym padom moze u nas nalozit adr.... :wink:
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
pon zář 19, 2011 6:56 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Já jsem se na to ptal proto že jsem viděl stát ADRku soupravu a ta měla protektory. Ty pneu měli (navalené či jinak nalepené) štítky od výrobce protektoru s nějakým číslem (díky tomu jsem si toho taky všimnul). Když jsem se pak na to ptal tak mi někdo říkal že pokud ta pneu má tento certifikát tak to můžou na ADR používat. Tak asi tak. Dík za odpověď :wink:
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
pon zář 19, 2011 7:36 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Tomas

Příspěvek

Mal plachtu alebo cisternu?? U plachty to mozno okeca ale cisterna musi mat originale....
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
pon zář 19, 2011 7:46 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Byla to cisterna na kontajneru. Těžko říct co vezl, já se v těch žabičkách nevyznám. Když by měla ADR havárku tak nečumím po cedulích ale utíkám tam kde ostatní :D
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
pon zář 19, 2011 7:51 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4515
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Tomas

Příspěvek

Tak to by mal mat originali,ziadny vyrobca sa nepodpise pod protektorovane gumy,keby sa nieco stalo.... Ja mal protektory tiez so stitkom... a za 2dni praskli3 gumy, tak sme ich hned prezuli a zatial je klud...
Hlavne utekat co najdalej a proti vetru....
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
pon zář 19, 2011 8:07 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Ahoj ještě bych rád trochu podráždil Toma Bendu a ostatní kolegy kteří jsou ulítlí na balony na měchách ,Loni jsem se podílel na výstavbě lyžařského areálu a protože jsem věděl že po asfaltě toho moc nenajedu koupil jsem si zemědělské pneu od mitasu takže miísto 445/65-22,5 jsem na ráfky nabouchal 500/55-22,5 což jsou pneu velmi podobného průměru avšak celkem slušně širší .Vzhledem k tomu že nejsou určeny pro tatru ale pro návěsy za traktor to byly diágonální chemlony celkem náchylné na průraz a při rychlosti nad 50km/hod měly zvuk nízko letící helikoptéry :D :D :D moc toho nevydržely ale tento terén by byl zřejmě smrt pro každou pneu co však tomuto polotraktorovému vzorku rozhodně nelze upřít je průchodivost terénem ta byla tedy opravdu brutální troufnu si říct extrémně brutální už nemám foto jak vypadaly nové tak aspoň co z nich zbylo :D :D :D
ObrázekObrázek
pon zář 19, 2011 9:02 pm

Odpovědět

Zpět na „TATRA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 61 hostů