Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
schody vzadu mi nikdy nevadily,schody vepředu mi nikdy nevadily akorát mi přišly logičtější.
co mi ovšem vadilo na starších 815 se schodami vzadu byl zvyk že jsem z té tatry defakto vyskočil,do doby než jsem se zadrhnul o ruční brzdu a plácl ksichtem o zem,docela chutovka.od té doby jsem přestal vyskakovat z kabiny.
co mi ovšem vadilo na starších 815 se schodami vzadu byl zvyk že jsem z té tatry defakto vyskočil,do doby než jsem se zadrhnul o ruční brzdu a plácl ksichtem o zem,docela chutovka.od té doby jsem přestal vyskakovat z kabiny.
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
Já jsem si tak kdysi málem roztrhnul pytel... sem vyskočil ven a jak sem zavadil kraťasama o ruční brzdu málem to bylo....oliskal sem se o kabinu a urval všechny vzduchové hadice od páky...
To samé na 148 na páce sklápění, ta byla ovšem daleko pevnější než ruční brzda 815 a tak jsem na ní kdysi zůstal i viset.
Zlatá T2
To samé na 148 na páce sklápění, ta byla ovšem daleko pevnější než ruční brzda 815 a tak jsem na ní kdysi zůstal i viset.
Zlatá T2
Mám podobnou zkušenost s Liazem. (První stupačka byla uchycená na nárazníku, Liaz 4X4, takže stupačka dost vysoko) Přistavil jsem tehdy auto do dílny k přípravě na STK a odmontovali jsme nárazník, že ho pod lisem vyrovnáme, (provoz v lese a mladý řidič ). Když nastal čas svačiny, vyšplhal jsem do kabiny, vzal sváču, a zapomněl, že spodní stupačka chybí. (Tehdy jsem ještě vystupoval hubou napřed). Levou rokou jsem se přidržoval nějakého madla v rámu dveří, pravou taky něčeho,a když jsem šlápl doprázdna, tak jsem se vší silou držel, a málem si vykloubil ramena jak Kristus na kříži. To samé jsem zopakoval při odchodu z práce, a pak ještě druhý den, když nechanici potřebovali dofouknout vzduch. Podle hromadného smíchu jsem poznal, že mne tam poslali schválně, a čekali jestli si protáhnu šlachy i do třetice. Pak už jsem zavelel,a okamžitě jsme namontovali nárazník z5.
Lesu zmar!
Mně se tohle stalo na Meďáku,tam je sice jen jeden schůdek a rovnou podlaha,zato ale vychází přesně výškou na brňavku...Byl leden,venku sníh,mně ho zůstalo trošku na botě,šlápl jsem na stupačku a jak jsem se už držel madel,tak mi noha sjela dolů,a podjela pod auto,a přesně křáp do brňavky
Já okamžitě vystřídal několik barev jako semafor,nohy se mi na tom sněhu rozjely,zůstal jsem viset na madlech z kabiny jako utržená loutka,a třeštil jsem oči a kňučel jak spráskanej pes
No,asi půl hodiny jsem to rozcházel po placemnež jsem se zas odvážil za volant,a na noze bylo fialový jelito,který bolelo ještě 2 měsíce potom
Já okamžitě vystřídal několik barev jako semafor,nohy se mi na tom sněhu rozjely,zůstal jsem viset na madlech z kabiny jako utržená loutka,a třeštil jsem oči a kňučel jak spráskanej pes
No,asi půl hodiny jsem to rozcházel po placemnež jsem se zas odvážil za volant,a na noze bylo fialový jelito,který bolelo ještě 2 měsíce potom
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Cavte.tak po dlhej dobe som si nasiel opät trochu casu na citanie tych vasich zazitkov a tak sa aj ja podelim. Z tatry som takisto zletel asi trikrat.Viete ako to chodi striedanie aut niekolkokrat denne.Niekedy som takisto z tatry vyskakoval.Raz ked som prisiel na namestie a doniesol som tam nejaky material.Boli tam vsetky stredne skoly z nasho okresu a samozrejme aj strasne vela mladych dievcat. Odstavil som otvoril dvere vyskocil a ako sa mi tricko zavadilo o rucnu brzdu tak sa mi roztrhlo presne tak ako vo filmoch a ja som tam ostal stat z odhalenym telom.To uz sa zacalo smiat cele namestie a ja ceveny zeleny a neviem aky som sa nasackoval naspet do tatry po monterky.A jeden "letecky" zazitok mam aj z tohto tyzdna. teraz uz dva roky jazdim s magnumom a spadol som z neho iba raz.ale v pondelok som bol na dielni lebo som ho daval trochu dokopi a ako som si isiel po desiatu do kabiny tak sa mi posmykla ruka a ja som zletel zo sameho vrchu az na zem a rovno na zadok. este dnes sa mi sedi dost "nepohodlne".
Přesně.....
jen připomenu jak tu vzpomínala Marcy s tím rohlíkem....
Dělali jsme na stavbě kde bylo potřeba se postavit bokem aby mohly jezdit auta a autobusy.
Couvnul jsem tedy mimo cestu kde byla skládka kamení. Tehdy se tam navážely velké záhozové kameny na regulaci potoka.
Jednu fůru jsem měl hned vedle auta......
Vezmu si do ruky flašku s pitím a rohlík mezi dva prsty a jak frajer lezu ven, otočím se zádama ven, jednu nohu na madle druhou šlapu na jeden ten veliký balvan s tím že si ulehčím tu výšku.
Nepočítal jsem ale s tím že se ten šutrák převalí, já se v té chvíli pustím madla a letím do neznáma. Nebyl to moc příjemný pocit když jsem dopadl na záda rovnou na další špičatý balvan......jen jsem stačil zvednout hlavu, zmáčknout tu PETku a prstama přestříhnout rohlík....
Naproti byla buňka kde zrovna stáli chlapi a jeden co zrovna kouřil a viděl mě spodkem auta jak jsem zajel mezi ty kameny málem zhltnul vajgl jak se lekl jestli jsem se nezabil.
Záda mě bolely ještě pěkně dlouho.
Takových historek je ale hromadu a pokaždé jsou u nich nějací diváci
jen připomenu jak tu vzpomínala Marcy s tím rohlíkem....
Dělali jsme na stavbě kde bylo potřeba se postavit bokem aby mohly jezdit auta a autobusy.
Couvnul jsem tedy mimo cestu kde byla skládka kamení. Tehdy se tam navážely velké záhozové kameny na regulaci potoka.
Jednu fůru jsem měl hned vedle auta......
Vezmu si do ruky flašku s pitím a rohlík mezi dva prsty a jak frajer lezu ven, otočím se zádama ven, jednu nohu na madle druhou šlapu na jeden ten veliký balvan s tím že si ulehčím tu výšku.
Nepočítal jsem ale s tím že se ten šutrák převalí, já se v té chvíli pustím madla a letím do neznáma. Nebyl to moc příjemný pocit když jsem dopadl na záda rovnou na další špičatý balvan......jen jsem stačil zvednout hlavu, zmáčknout tu PETku a prstama přestříhnout rohlík....
Naproti byla buňka kde zrovna stáli chlapi a jeden co zrovna kouřil a viděl mě spodkem auta jak jsem zajel mezi ty kameny málem zhltnul vajgl jak se lekl jestli jsem se nezabil.
Záda mě bolely ještě pěkně dlouho.
Takových historek je ale hromadu a pokaždé jsou u nich nějací diváci
Já jednou takhle jel Na Slovensko s Magnumem.Byl pomalovanej airbrushem a za ním chromovaná cisterna prostě nádhera a byla to 500 kobyla.Lapač na holky a policajty ,kam jsem přijel tam všichni čuměli . Já pěkně na hranicích přijel dal si záležet aby mě všichni viděli a pak jsem vypadl ven jak pytel h.ven. No dobrý zrychtoval jsem papíry přišel z5 a lezu nahoru,v tom mi uklouzla paprča a já sjel holení po druhým schodě ,no dělal jsem že nic a že to nebolí, ale bolelo to moc,bylo po machrování no z tatry jsem byl zvyklej lézt jinak tak jsem se tam pěkně předvedl.
Na lesáku Liaz jsem neměl spodní stupačky ,už se mě nedožili. Byli tam jen řetězy který se bimbali na všechny strany,a nešlo po nich lézt. Já se to naučil tak že jsem lezl na náboj pak na pneu a do boudy. Vtipný bylo koukat na někoho neznalího poměrů jak lezl přez ten řetěz,naládoval do něj nohu pak se odrazil a řetěz se zhoupl pod boudu a zákonitě došlo k zedření holeně o tu zbylou stupačku. Pak říkám bolelo co? Nééé dobrý mám holínky ty to trochu zachránili,ale bylo vidět jak kouše ret a slzí.
Na lesáku Liaz jsem neměl spodní stupačky ,už se mě nedožili. Byli tam jen řetězy který se bimbali na všechny strany,a nešlo po nich lézt. Já se to naučil tak že jsem lezl na náboj pak na pneu a do boudy. Vtipný bylo koukat na někoho neznalího poměrů jak lezl přez ten řetěz,naládoval do něj nohu pak se odrazil a řetěz se zhoupl pod boudu a zákonitě došlo k zedření holeně o tu zbylou stupačku. Pak říkám bolelo co? Nééé dobrý mám holínky ty to trochu zachránili,ale bylo vidět jak kouše ret a slzí.
-
- Příspěvky: 2877
- Registrován: ned říj 18, 2009 8:04 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Jaj, Marcy, to ani nevim??? Já se do kolena praštil o tu hranu mockrát, ale nyní už nespěchám.. Tak když sme u těch pádů - já když začínal na mixu tak sem to ještě moc neznal. No, a takhle jednou na podzim, vylezu na ten žebřík až nahoru a.. on se nahoře ve svaru ulomil z násypky.. naštestí byl dole poctivě navařenej, takže se celkem "mírně" začal řítit i se mnou dolu - do výplachové jámy a skoro ve vodorovné poloze ruply oba dolní svary a já se i se žebříkem vykoupal ve vodě - do smíchu mi moc nebylo, venku bylo 5°C :mad: Bejt to na beton tak sem si rozbil hubu jak nikdo, takhle mi byla jen zima. No a druhej držkopád byl když sem vylezl na pomocný rám a pumpoval naftu u Zetora, no a pozadu sem chtěl skočit tak jako vždy dolu.. No a majíc boty se vzorkem a stojíc na L profilu, tak se přesně ten vzorek zasekl na tom elku a já letěl z metru a půl po prdeli rovnou na asfalt.. Na kostrč.. Kluci jen čekali jestli vůbec vstanu.. Vstal sem hned, ale bolelo to tak že byla klika že sem byl zrovna předtím na hajzlu, jinak to bylo v kalhotách všechno..
www.zafibeton.cz
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Slovo "nejde" neznám. A kdo říká, že něco nejde, tak je to tím, že to neumí!!
Světu mír! .. tam, kde lži a peníze vítězí nad pravdou a láskou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 66 hostů