Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
Oleje byly normální asi co tam patřej, nevim nějak se to neřeilo. No a chlazení u motoru co byl v Breslau Tatře a Dakarce byla Terno vrtule a měla zvýšený otáčky. Bylo to i slyšet když zapla, tak to pištělo jak 148. Docela se to ladilo, za začátku furt praskalo to uložení ventilátoru.
Když se přestavovala Breslau na Jamala, tak se tam sehnal od Loprdů novej motor. Nevim co to bylo zač. Někdo řikal, že to byl původní motor pro Tatru LIVA, někdo motor pro závodní Hasičák. Rozhodně to mělo 2 x K36 (dali se Holsety), mezichladič a větší T5 ventilátor. Chladilo to parádně, ventilátor ovládal mechanik vypínačem na palubce podle teploty. Zajímavý bylo, že nebyl vubec slyšet ikdyž byl zapnutej.
Když se přestavovala Breslau na Jamala, tak se tam sehnal od Loprdů novej motor. Nevim co to bylo zač. Někdo řikal, že to byl původní motor pro Tatru LIVA, někdo motor pro závodní Hasičák. Rozhodně to mělo 2 x K36 (dali se Holsety), mezichladič a větší T5 ventilátor. Chladilo to parádně, ventilátor ovládal mechanik vypínačem na palubce podle teploty. Zajímavý bylo, že nebyl vubec slyšet ikdyž byl zapnutej.
Filip Nikl
nevim na kolik se pletu nebo ne, ale takovou tatru jsem bral v bazaru Trebechovice pod Orebem a posilal ji s cisternou na cement do Kazachstanu! Doma v CR mam z te akce fotky!
To jsem ji bral v tom bazaru a cisternu na cement to jelito NCA jsem bral v SSZ Hradek Kralove! To uz bude takovejch 10 let.
To jsem ji bral v tom bazaru a cisternu na cement to jelito NCA jsem bral v SSZ Hradek Kralove! To uz bude takovejch 10 let.
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
Motory které byly původně atmosferické a postupem doby přestavěné na turbo (liaz a další) používaly po modernizaci zpravidla pisty s větším spalovacím prostorem takže kompresní poměr se zvětšil jen nepatrně, bi turbo motory T1+T2 mají spalovací prostor v pístu stejný jako jako atmosféra?????? Orientujete se někdo jak motor dlouhodobě snáší výrazně zvýšené tlaky????
Mám možnost koupit celý kpl, motor za relativně dobrou cenu, čímž předpokládám že se do něj bude muset hodně nasypat Jenže na klapání pod bagrem za studena a na krátkou vzdálenost je ekonomická výhodnost turba mizivá, a doba kdy podvozky 6x6 navážely materiál na velkou vzdálenost je už léta pryč, dnes všechno vozí tahače 6x2 + tříosá vana, a my to vozíme jen na krátko
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů