Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, cuisine, Chomuťák, mc.cvok, spida, talaš.m
55x3 , 70x80 a to je dnes myslim 70x5 ale koupil bych si i 70x5,5 nebo 70x6 nebo 65x6 nebo 60x6 nebo něco podobnýho pro laboraci, nejednou se mnou tyhle katalogový rozměry vypekly a takhle v neděli potom něco shánět narychlo je problém a gumka navíc se neztratí jo počkej myslim že jsem to uspěšně nahrazoval gumkou z řazení půlek taky bývá problém vymačkaná skříň no co ti budu vykládat vždyť víš
- Matúš Sabo
- Zaklinač
- Příspěvky: 2428
- Registrován: úte úno 22, 2011 3:08 pm
- Bydliště: Bystre n/T
..byla i na prodej v 2013...byl jsem na ni juknout....
..ano diamoil....T2...rok 94....v papírech je schválená jako euro 2 dokonce...díky vstřikovacímu čerpadlu bosch..
...měla i hydrauliku. ..na sklápění..teď ji už nemá....
...motor dali do generálky někdy cca 2002...přímo do kopřivnice a přišel jim n s boschem...
..v TP..je přímo napsáno..sazeno vysokotlakým vstřikovacím zařízením bosch..pak nějaký paragrafy a normy a že díky tomu je to E2...
..startoval jsem ji v zimě a fakt je to jinej stroj než klasika motorpal čerpadlo...zatočilo to pak se uvolnjl pedál plynu a motor krásně šel hned na 12 hrnců..žádný tůrování...
..kabina ano je vyměněná po bouračce...za vojenskou....všade jen plech...vojejový topení nemá..bufík taky ne...jen dodělávaný plynový trumatic...
bouda vybydlená jak hajzl...bordel...všecko vomlátěný....z toho topítka jde přez půl kabiny jen husý krk žádná kultůra....
..ale jezdí...
...
..ano diamoil....T2...rok 94....v papírech je schválená jako euro 2 dokonce...díky vstřikovacímu čerpadlu bosch..
...měla i hydrauliku. ..na sklápění..teď ji už nemá....
...motor dali do generálky někdy cca 2002...přímo do kopřivnice a přišel jim n s boschem...
..v TP..je přímo napsáno..sazeno vysokotlakým vstřikovacím zařízením bosch..pak nějaký paragrafy a normy a že díky tomu je to E2...
..startoval jsem ji v zimě a fakt je to jinej stroj než klasika motorpal čerpadlo...zatočilo to pak se uvolnjl pedál plynu a motor krásně šel hned na 12 hrnců..žádný tůrování...
..kabina ano je vyměněná po bouračce...za vojenskou....všade jen plech...vojejový topení nemá..bufík taky ne...jen dodělávaný plynový trumatic...
bouda vybydlená jak hajzl...bordel...všecko vomlátěný....z toho topítka jde přez půl kabiny jen husý krk žádná kultůra....
..ale jezdí...
...
Ten motor to je rarita jako blázen. Byly to prototipy V12 E2, mělo to mít asi 420 koní nebo tak nějak právě díky čerpadlu Bosch. Nakonec se to nedělalo, zůstaly jen V8. Právě kvůli čerpadlu ten motor musí mít jinej blok, což je vzácnost. To čerpadlo samo o sobě je taky nějaká maloserie. Těch motorů bylo jen pár, asi 2 má Tomeček, jeden je v Kopřivnici a tohle je další. Když jsme ještě měli v závoďáku V12, tak jsme to tam taky chtěli. Sehnal se onen blok ale ukázalo, že čerpadlo by se muselo nechat vyrobit na zakázku a to byla šílená cena. V tý době by se vyplatilo tohle auto koupit celý jen kvůli tomu motoru a čerpadlu. Ale to už je teď jedno...
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 hostů