Stránka 1 z 1

Konec Avie

Napsal: čtv črc 11, 2013 6:21 pm
od Milan Černý
Tak a další firma je v háji. Avia konec v ČR k poslednímu červenci. Co vy na to?

Napsal: čtv črc 11, 2013 7:48 pm
od Aleš 400
:|

Vždyť už se o tom diskutuje několik týdnů v sekci Avia jinde. Včetně nejrůznějších odkazů na články, které o tom pojednávají.

Napsal: čtv črc 11, 2013 10:40 pm
od Globe
....jinak to ani nemohlo skončit, firma, která dlouhodobě nevyvíjí a neinovuje a jen skládá díly, co jí pošlou z všemožných států dneska prostě není schopná konkurovat na trhu.

Napsal: pát črc 12, 2013 11:38 am
od Samer
Meles pi*oviny, Tomasi. Drz se svyho kopyta a nemluv o necem o cem nic nevis. Presne takhle vznikaji bludy, kdyz se k vecem vyjadrujou lidi, kteri si mysli ze vi a pritom vi kulovy.

Neni pravda ze Avia dlouhodobe nevyvijela. Co dvanactituna? Co varianty 4x4? Co jejich vlastni kabina, motor Euro3? Upravy a zastavby novejsich agregatu, aby splnili prubezne se zprisnujici legislativu. To je nic? Je videt, ze auta prodavas, ale o tom jak opravdu vznikaji mas jen mlhavou predstavu.

Neni pravda, ze firma co jen sklada dily ze zahranici neni schopna konkurovat na trhu.

Jak by jinak bylo mozny, aby se prodaval takovej DAF LF? Vzdyt na tom aute neni DAFu pomalu nic...motor Cummins, prevodovka ZF, zadni naprava Meritor, vzducharina Wabco, brzdy Knorr, elektrika Bosch a kdovi co jeste... vzdyt ani ta kabina nebyla jen jejich. V cem je pak rozdil oproti Avii, ktera byla poskladana prakticky z toho samyho? Snad v tom, ze ta kabina byla vylozene Avie a sama si ji vyvinula a vyrabela. A prodava se to? Prodava!

Problem Avie byl nekde uplne jinde. Jestli nekde Avia nemela problem, pak to bylo v zaostalosti jejich techniky.

Napsal: pát črc 12, 2013 8:36 pm
od Aleš 400
:wink:

Souhlas s Honzou. To že se dneska používají komponenty od renomovaných specialistů je samozřejmost. Např. převodovky ZF používá většina "zápaďáků". Já si myslím, že u Avie chybělo širší portfolio, protože ostatní výrobci dělají všechno, když už ne od dodávky, tak od nějaké sedmituny po osmnáctitunu, od malého valníčku nebo podvozku přes tahač návěsů až po vícenápravové varianty. Proto jsem se těšil, jak bude vypadat 15ti-tuna a 18ti-tuna, o které se hodně mluvilo i psalo vloni. Potkal jsem teď v poslední době v Brně celkem dost nových náklaďáků, které Avia nemohla obsadit, protože takové auto neměla. Valník s plachtou a čelem Scania, ramenový kontejner Daf CF, ramenový kontejner Renault Midlum, svoz komunálního odpadu Iveco (6x2) atd. Tohle si myslím, že byl problém u Avie. A když se oproti minulým letům méně dařilo i indickém vlastníkovi, je to tak, jak to je. :(

Napsal: čtv zář 12, 2013 9:20 am
od Luďa
Dal sem to i do Avia jinde, ale sem to patří asik taky

Článek z časopisu Trucker - srpen 2013
Obrázek

a TRUCK Magazín - červenec-srpen 2013
Obrázek Obrázek Obrázek

Šance Avie na oživení mizí, indický vlastník nekomunikuje

Napsal: pon lis 18, 2013 12:31 pm
od danies
Šance Avie na oživení mizí, indický vlastník nekomunikuje

http://hn.ihned.cz/c1-61257100-sance-av ... komunikuje

Napsal: pát pro 06, 2013 9:22 pm
od Aleš 400
:evil:
Ti Indové musí být neuvěřitelní tupci:

http://byznys.ihned.cz/c1-61254960-nade ... komunikuji

To je neskutečné, chápal bych to, kdyby sem chtěli vozit auta od nich, tak si tady nebudou pěstovat konkurenci. Ale vozit z Indie sem nic nechtějí (ani jinam do EU), tak proč neřeknou potenciálnímu zájemci, jak se věci mají !?!
:?:

Proč se vedení továrny neobrátí o pomoc na Ministerstvo průmyslu a obchodu? Ne kvůli znárodnění, ale proto, aby zkusili dokopat Indy k nějakému posunu!

Napsal: pát pro 06, 2013 10:37 pm
od Jirka Novák
Vždyť je to soukromá firma a majitel si může dělat co uzná za vhodný :!: Žádný ministerstvo s tím nic neudělá a stejně Eu zakazuje státní podporu soukromým firmám. Viz doly v Ostravě.