Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda

Odpovědět
Laďa
Příspěvky: 19
Registrován: pon srp 06, 2007 8:47 am
Bydliště: Brno

Příspěvek

Mr.Muron: Taky sem nad tím mudroval, jenomže se neumím rozhodnout kam šáhnout, respektive podle čeho to diagnostikovat. Zeptám se obecně, zátěžový regulátor akorád reguluje tlak v brzdné soustavě jen na zadní nápravě, ne? By pak nebrzdil jak šlak i předek. Jsem šel v Brně na křižovatkách málem vždycky do smyku. Za tohodle předpokladu bych to viděl tak, že by se blokovaly zadní náprava při brždění, ta je zátěžákem regulovaná.
Pak by to byl špatný ten hliníkový bazmek pod pedálem - dvouokruhový hlavní brzdič, nebo ještě todle....
http://sweb.cz/Ladis01/Avia/Avia_brzdy.pdf
pát dub 18, 2008 9:53 am

Uživatelský avatar
Mr.Muron
Příspěvky: 25
Registrován: sob pro 16, 2006 3:39 pm
Bydliště: Jablonec N.Nisou

Příspěvek

Kdyby jsi měl možnost si ho půčit a zkusit vyměnit na zkoušku. By se to dobře hledalo.A není to moc práce. Se zkusím podívat či se něco neválí v kůlně. Se podívám po obojím. :roll:
pát dub 18, 2008 9:49 pm

Laďa
Příspěvky: 19
Registrován: pon srp 06, 2007 8:47 am
Bydliště: Brno

Příspěvek

Mr.Muron : Jo, to by bylo ideální, jenomže s tím v prodejmě asi nepochodím. Sem se ptal, repasovyný hlavní vrzdič přijde na 1000 což se dá zrealizovat a nebude to taková finanční újma. Kdyby jsi našel, to by bylo perfektní.
Díky Laďa
sob dub 19, 2008 9:59 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11910
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

a máš jen kapalinu nebo přechod kapalina vzduch?
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned dub 20, 2008 1:27 am

Laďa
Příspěvky: 19
Registrován: pon srp 06, 2007 8:47 am
Bydliště: Brno

Příspěvek

martin440: je to už s přechodem vzduch - kapalina.
ned dub 20, 2008 1:09 pm

Laďa
Příspěvky: 19
Registrován: pon srp 06, 2007 8:47 am
Bydliště: Brno

Příspěvek

Tak jsem tam dal repasovaný hlavní brzdič, brzdí to velice ostře, ale už se to dá regulovat a přední náprava nejde do smyku. Takže to pomohlo ...
pon črc 21, 2008 1:51 pm

autotomis
Příspěvky: 2
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Spišská Belá

Re: A31T

Příspěvek

Laďa píše:Tak už se mi podařilo sehnat Dílenskou příručku pro A31T a A21T z r. 1994. Je tam hodně věcí, což jsem uvítal ..

Prosim ťakde si ju zohnal?Pripadne nevieš mi zatial napisať na aky uhol na zotrvačniku sa nastavuje vstrekovacie čerpadlo?Ďakujem
ned říj 05, 2008 9:02 pm

Laďa
Příspěvky: 19
Registrován: pon srp 06, 2007 8:47 am
Bydliště: Brno

Re: A31T

Příspěvek

Autotomis: Sehnal jsem ji v prodejně s dílama na Avie, už jsem ji přvedl do PDF, ale nebylo to zrovna laciý ... Jestli je tam popsáno to vstřikovací čerpadlo, nevím, podívám se do příručky, dám vědět.
pon říj 06, 2008 1:29 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Podle typu čerpadla, turbína na 14°, A30 na 26° a A 31 n 24°. Jsou i vyjímky, na čerpadla je tabulka. Předvstřik je jenom základní, chce to pak doladit podle výkonu a zvuku.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
pon říj 06, 2008 9:53 pm

rami
Příspěvky: 178
Registrován: ned lis 18, 2007 5:16 pm
Bydliště: karvinsko

Re: A31T

Příspěvek

autotomis píše:
Laďa píše:Tak už se mi podařilo sehnat Dílenskou příručku pro A31T a A21T z r. 1994. Je tam hodně věcí, což jsem uvítal ..

Prosim ťakde si ju zohnal?Pripadne nevieš mi zatial napisať na aky uhol na zotrvačniku sa nastavuje vstrekovacie čerpadlo?Ďakujem
Jedno cerpadlo se davalo 13 a druhe 15,akze tam dej 14 a mas klid.
Dej si na setrvacniku ty stupne a kdyz to mas na zacatku steftu,mel bys tam strcit sroubek 8 do te dirky.
A jak pise DRAk,pak to treba doladit,nejlip stroboskopem.
pon říj 06, 2008 9:55 pm

autotomis
Příspěvky: 2
Registrován: ned říj 05, 2008 8:22 pm
Bydliště: Spišská Belá

Re: A31T

Příspěvek

rami píše:
autotomis píše:
Laďa píše:Tak už se mi podařilo sehnat Dílenskou příručku pro A31T a A21T z r. 1994. Je tam hodně věcí, což jsem uvítal ..

Prosim ťakde si ju zohnal?Pripadne nevieš mi zatial napisať na aky uhol na zotrvačniku sa nastavuje vstrekovacie čerpadlo?Ďakujem
Jedno cerpadlo se davalo 13 a druhe 15,akze tam dej 14 a mas klid.
Dej si na setrvacniku ty stupne a kdyz to mas na zacatku steftu,mel bys tam strcit sroubek 8 do te dirky.
A jak pise DRAk,pak to treba doladit,nejlip stroboskopem.

Ďakujem
pon říj 06, 2008 10:03 pm

VirKing
Příspěvky: 7
Registrován: pon říj 06, 2008 10:54 pm
Bydliště: Bánovce nad Bebravou

Příspěvek

Zdravim Vas, vie tu niekto rozmery toho kaslika na bateriu? Neviem aku tam mam kupit :(
Dakujem.
úte říj 07, 2008 1:03 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Rozměr ti z hlavy neřeknu, ale jestli se ti jedná o 12V baterku, tak 100Ah, 125Ah tam ještě vleze, podle typu, některý se liší centimetrem, ale pak je docela problém ju vyndat. A jestli přecházíš u atmosféry z 2x6V na 1x12V, tak si k tomu pořiď ještě reduktor startér, v zimě se ti to s klasickým vymstí.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
úte říj 07, 2008 8:26 pm

Laďa
Příspěvky: 19
Registrován: pon srp 06, 2007 8:47 am
Bydliště: Brno

Příspěvek

Blokování přední nápravy vyřešeno

Tak sem na to máknul, je to kupodivu velká vůle mezi zadním brzdovým obložením a bubnem. Nefungují na obou stranách samoštely na vymezený vůle brzdových paken, zadek reaguje mnohem později, což vepředu už je nadávkováno mnohem více vzduchu a proto jde předek velice razantně do smyku.....


Drak: nemáš náhodou kontakt na někoho kdo by měl startér s reduktorem? Mám A31T, motor 407.01, Díky.
úte úno 24, 2009 10:27 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kup si novej, stojí asi čtyřku a nemusíš na něho dalších pět let šahnout. Starších moc na světě není, lidi se toho nezbavujou.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
stř úno 25, 2009 6:59 am

Odpovědět

Zpět na „AVIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů