Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda

Odpovědět
Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tak to ste ma moc nepotešili ale aj tak ďakujem za odpoveď

ešte mi prezraďte ake ma čerpadlo A 31 T 65-kw euro1 :-) a budem spokojný :lol:
úte dub 26, 2011 7:18 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4853
Registrován: sob pro 15, 2007 10:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

avia A31T 76KW může mít oba typy řadové a rotační rozhodující je rok výroby a nebo označení motoru.76KW dělali E1 a i E2 nechá se to poznat i podle masky nebo vejfucku.od roku 1997 je to vše E2
A31T 65kw je jen řadové čerpadlo
2x Nissan atleon 210
úte dub 26, 2011 7:41 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tak napr. tato by mohla mať potom rádove čerpadlo ?

http://avia-a31t-l.autobazar.eu/36-td-id2037940.html

chcem na tom jazdiť na iné sračky ako nafta :-) no a rotačné vraj na AVII prt vydrží tak preto sa informujem inak som chcel A 75 len to čerpadlo ma odrádza

Ak porovnáš A 75 s A 31T je to veľký rozdiel ?
ako sú natom spoľahlivostne je to na jedno kopyto alebo 60 ,75,80 sú natom lepšie ako A 31 T 76-kw

možno že si už niekedy menil vstrek. čerpadlo je to problém na ceste vymeniť a pripadne nastaviť ?
Naposledy upravil(a) Lubo dne úte dub 26, 2011 8:07 pm, celkem upraveno 1 x.
úte dub 26, 2011 8:03 pm

rami
Příspěvky: 176
Registrován: ned lis 18, 2007 6:16 pm
Bydliště: karvinsko

Příspěvek

Omlouvam se .
Tomik ma pravdu. :!:
Pozna se to i podle sani,kdyz je hranate uz je tam rotacka - ted doufam ze zas nekecam.

Lubo,ja bych rekl ze tam bude asi radovka.
Naposledy upravil(a) rami dne úte dub 26, 2011 8:19 pm, celkem upraveno 1 x.
úte dub 26, 2011 8:05 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

rami nechodíš ty náhodou aj na dieselpower fórum tak isto pod nickom rami ??
úte dub 26, 2011 8:10 pm

rami
Příspěvky: 176
Registrován: ned lis 18, 2007 6:16 pm
Bydliště: karvinsko

Příspěvek

jj,chodim :D
úte dub 26, 2011 8:20 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4853
Registrován: sob pro 15, 2007 10:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

to lubo: :D taky tam chodím :D a chodíme i jinam :D
ano podle sání se to taky pozná,hranatý je E2 a takovej ten rádoby kulatej válec s paznechtama E1
jinak na těch fotkách se to tváří jako euro 1 jen si nejsem jistej stím že tam udáva 76kw,není tam zvýšená podlaha pro intercooler a když tam nebude tak by měla výkon jen 65kw a za ty prachy a tolik najeto,docela drahý
2x Nissan atleon 210
úte dub 26, 2011 9:26 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

no ja tam momentálne dosť často chodím až mi to nedá spať :-) tak ešte na forum.renaultclub.cz a club-fiat.com

no ona tam aj dosť dlho stoji ale momentálne není zatiaľ nič lepšie na nete :? no ale za tu cenu čo ju predava ju určite nevezmem ak by dal tak za 1200-1300 eur tak ano teda ak je v dobrom stave

586 000 - km je veľa na Aviu A 31 T ?
no tak potom asi radšej zabudnem na A 75 ktorá mi vrta v hlave čo ma 774 000-km http://auto.bazos.sk/inzerat/7614864/Av ... oo-A75.php


ja si tie km ani nejak moc nevšímam no ale načo sa mam zamerať pred kúpou Avii :?:
úte dub 26, 2011 10:44 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4853
Registrován: sob pro 15, 2007 10:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

no ale ty motory E1 prej jsou nejlepší. jinak zase rozdíl mezi A31 a A75 bych přirovnal rozdílu škoda 120 a octávia
u řady A je bezkonkurenční přístup k motoru,lepší brzdy
jinak dávat bacha na kabinu podlaha pod nohama a sedačkou hnije a ty prdelky nad zástěrkama.
no motor čistej olej nemyslím novej ale bez špon a emulze,olejový víčko,voda v chladícím systému bez oleje
rám u starších typů bejvá prohnilej příčnej kus za zadní nápravou,nebo může bejt prasklej z boku mezi nápravama,to jsem viděl jednou na kontejneru jinak nikdy,popřípadě na pohled jestli není třeba do vrtule
na štítech kol nesmí bejt mastnota od úniku brzdové kapaliny
stav brzdového potrubí na rámu ale to se dá opravit za pár korun
jinak aby to za jízdy nějak nevibrovalo a nehučelo
vůle v řízení a čepy ale to bych stějně po koupi hodil nový
jinak ještě zkontroluj listy na zadních pérech zda neni některej plát prasklej,a předek jestli neleží na zemi.
2x Nissan atleon 210
stř dub 27, 2011 8:00 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

ďakujem za rady
pát dub 29, 2011 1:41 am

Pišta 205
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 16, 2011 4:24 pm
Bydliště: Kosice Okolie

Příspěvek

Ahoj Aviaci,
Mám záujem o kúpu Avie. Zatial mám vyhliadnutú Avia a31t euro1 a Avia a31t euro2, obidve valník. Chcem sa opýtať skúsených ktorú z týchto dvoch typov by ste my odporúčali. Aviu by som využíval pre vlastnú potrebu, sem tam na nejaký ten zárobok(popri zamestnani). Aviu by som využíval na prevoz palivového dreva, reziva sem tam nejaký ten piesok ku stavbe ap. Počul som že euro2(76kw) motory sú dosť poruchové čo je na tom pravdy?
stř lis 16, 2011 8:44 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 9:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

:D Ahoj Pišto! mně teda prošla rukama celá bývalá východní produkce náklaďáků,i Avie.Ještě jí mám 31Turbo,euro1.Musím říct že je to největší klump hned po ,,Pomstě za Sudety Ifě!))))))Koupil jsem valník od kámoše co s ní lítal dálky,abych trochu provozem po republice doplnil provoz mejch Tater.Prakticky jsem jí musel od šroubku postavit znova,udělat generálku motoru atd.Je to hrozný a konstrukčně nepovedený auto.Možná tak pro potřeby pro který si ho chceš pořídit postačí a poslouží.Ale pro podnikání v dopravě ani zadarmo.Životnost motoru,brzdových skupin,nikam pořádně nemůžeš,nikam nestřčíš ruce,katastrofa!)))Nechci ranit fanoušky tohoto skvostu československého automobilového průmyslu :D ,ale i ta bába S5T kterou tohle auto mělo nahradit ji strčí...někam.)))No a ta A75 co přišla po ní....to se taky vycajchnovali))))Rám,korba,nápravy dobrý.K tomu stoletá hnusná hnijící bouda,motor zlej sen!))Kámoš jí má několik let,a je z ní na Chochollouška.Už má třetí motor,druhou generálku,nacpal do toho tolik peněz že se to ani nevyplatí prodat,páč to nikdo nechce.)Chtěli z poválečnýho traktorovýho motoru asi udělat modernu,tak na to nacpali turbo,zvedli kompresi,trošku víc pocementovali kliku a mysleli že maj vyhráno.....neměli! :D V servisech Ti z vážnou tváří sdělí,že je normální každých 40000 měnit šály.Když ti ti prdne klika,připrav si 42000,-Kč)))Nebo si kup tureckou za půlku,ale ta ti do tří měsíců prdne hned u setrváku))))))No.....škoda mluvit))
Ale tu 31tku na to svý ,,cukání" užiješ. 8) Ahoj TTNandy
čtv pro 01, 2011 9:10 pm

rami
Příspěvky: 176
Registrován: ned lis 18, 2007 6:16 pm
Bydliště: karvinsko

Příspěvek

Vite co je zajimave ?
Vetsina podnikatelu v doprave si z Avcou vydelala na Many,Mergly a pod a vetsina ted Avcu hani.
jasne je to rozdil tridy ale je to hold auto postavene v roce 1950 tak nikdo nemuze cekat zazraky a cekat ze vydrzi veky?
Vseci porad nadavaji na Acka a nidko to neproda ale cpe prachy do nich a porad breci. Takove mam nejradeji -
proc to neproda a nekoupi stareho Mana,Iveco a pod ? Bo vi ze by je opravy staly daleko vic.

vse zalezi jak se k autu clovek chova.
čtv pro 01, 2011 10:29 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 9:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

:D Já teda nehanim,jen konstatuju...Mně teda na nic dalšího nevydělala.Ač jsem vyrost jako kluk ve vejtřasce a tatřičkách,začínal jsem soukromničit s Lízou 100.47 :D A přes všechny výhrady který k ní samozřejmně mezi fachmanama byly a budou 8) jsem s ní jako mladej fracek)ve 24letech slítal celý Německo.Nějaká Belgie a Holandsko taky bylo.)))Hned od 90týho.Za šest let mně nikde nenechala.Pak jsem toho nechal a dal se na sklápěčky Tatry.To že Avka nestála za moc je můj (a určitě nejen můj)názor čistě z technickýho hlediska.Vyvíjená asi určitě v padesátejch letech nebyla(alespon ta její česká podoba)A jestli někoho bavilo a baví kolem toho skákat,válet se pod tím,strkat do toho prachy...já mu to neberu.Ale já už si na to připadám starej a nejvíc na světě mně s.r. zbytečná práce.Na dvoře to stojí protože prodej nevrátí investice a práci do ní vloženou,a do šmelcu je mi jí líto.)))Asi jí dám klukovi na hraní!!!!)))Jak jsem už psal,nechtěl jsem se dotknout fandů!Ani probouzet něčí komplexy.... 8) Jinak díky druhovýrobám a dost zásobenejm šroťákům v těch investicích dneska už takovej rozdíl neni.Samo když si všechno od motoru po vyvaření kabiny dělám sám.Takže kdybych takhle z vraku postavil třeba MaŇase,měl bych mín starostí.Čau!!A nečilte se hned!))))))TTN
pát pro 02, 2011 11:48 pm

rami
Příspěvky: 176
Registrován: ned lis 18, 2007 6:16 pm
Bydliště: karvinsko

Příspěvek

ja se necilim,take jem rekl svuj nazor.
Chlapi kteri ji meli a porad pod tim lezeli,maji alespon na co vzpominat s usmevem :lol:
sob pro 03, 2011 7:58 am

Odpovědět

Zpět na „AVIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti