Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
-
- Příspěvky: 427
- Registrován: stř led 07, 2009 7:25 pm
- Bydliště: Valašské klobouky- Lipina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Avia v českých rukách
ted sem to viděl a vyrazilo mě to dech,teda podle toho skicu to vypadalo o moc líp,ale toto néééé a zase asi enom čtyřválce
LF 45.170 7,5t
LF45.220 12 T
Re: Avia v českých rukách
Tak nevypadá to špatně, ale také se nějak nemůžu ubránit pocitu, že původní "Déčko" se mi líbilo víc. Podle mého názoru by ta maska byla lepší v barvě kabiny, takhle je tam moc černé. A co se týče světlometů, tak na těch fotkách vypadají, že jsou od Helly a podobné jako na Tatrách Terrno1 Facelift, takže to může být z důvodu dodavatelských (stejný typ a dodavatel pro obě značky) anebo Autopal Nový Jičín, který má zahraničního vlastníka a vyrábí světlomety pro osobní automobily, už světlomety, kterých asi nebudou statisíce, nechtěl vyrábět. Ale to jenom hádám.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
Re: Avia v českých rukách
No, mě to až tak vzhledově neuráží, asi nějaký důvod ke změně měli (nedostupnost světel ...) . Spíš mě vadí ty světla v tom nárazníku, tam budou hodně na ráně. Koncept světla nad nárazníkem měl výhodu v tom že byla světla alespoň trochu chráněná a v prípadě poškození nárazníku jsi vyměnil kus relativně levného plastu (a samozřejmě porovnal ten plech pod tím).
Re: Avia v českých rukách
Ty světla na déčko se daj normálně koupit takže je někdo vyrábět musí tak proč tam dávaj takovej hnus?
Re: Avia v českých rukách
Taky přidám svou trošku do mlýna:
1) Světla se určitě vyrábějí a určitě budou dál, minimálně pro Indy, ale není to Autopal, ale nějaká Korea...
2) Za mě facelift je paráda, zejména nový NÁRAZNÍK SE SVĚTLY . U masky je složité zaplnit tak velkou plochu, tak použili lesklý plast, nejsou dneska jediní, tak proč ne. Celkově je to podařený pokus budku trochu i "zhranatit".
3) Náběh výroby se prý zpožďuje kvůli tomu, že celý proces je časově náročnější, než se čekalo.
Jsem zvědaví, jaké budou používat díly, resp. dodavatele a jestli budou aj nějaké změny ve vnitř v kabině.
Těm co se nelíbí, buďte trochu shovívaví
1) Světla se určitě vyrábějí a určitě budou dál, minimálně pro Indy, ale není to Autopal, ale nějaká Korea...
2) Za mě facelift je paráda, zejména nový NÁRAZNÍK SE SVĚTLY . U masky je složité zaplnit tak velkou plochu, tak použili lesklý plast, nejsou dneska jediní, tak proč ne. Celkově je to podařený pokus budku trochu i "zhranatit".
3) Náběh výroby se prý zpožďuje kvůli tomu, že celý proces je časově náročnější, než se čekalo.
Jsem zvědaví, jaké budou používat díly, resp. dodavatele a jestli budou aj nějaké změny ve vnitř v kabině.
Těm co se nelíbí, buďte trochu shovívaví
Re: Avia v českých rukách
Me se facelift libi a co jsem pochopil tak euro6 by melo vypadat zase trosku jinak.
Re: Avia v českých rukách
Tak to uvedeme celé na pravou míru... Model Euro6 bude vypadat stejně jako tento.
Co se týče vzhledu vozidel, tak je asi jasné že se ne všem můžeme zavděčit a né všem se to vždy bude líbit.
Samozřejmě jsem rad i za negativní názory a myšlenky.
Co se výroby světel týče tak jejich výroba stále probíhá, protože bývalý vlastník auto stále vyrábí.
A pokud jde o umístění, tak koncepce světel v masce je jíž dávno a dávno za námi..
Asi tak..
V případě zájmu Vám zodpovím rád další otázky...
Vladimír Novák
Co se týče vzhledu vozidel, tak je asi jasné že se ne všem můžeme zavděčit a né všem se to vždy bude líbit.
Samozřejmě jsem rad i za negativní názory a myšlenky.
Co se výroby světel týče tak jejich výroba stále probíhá, protože bývalý vlastník auto stále vyrábí.
A pokud jde o umístění, tak koncepce světel v masce je jíž dávno a dávno za námi..
Asi tak..
V případě zájmu Vám zodpovím rád další otázky...
Vladimír Novák
Re: Avia v českých rukách
Ty čočky svítí líp nebo je to jenom výrobně jednodušší? U sedmičkový tatry se vrátily k velkým světlům prý protože čočky nesvítily dobře. Nedopadne to tady taky tak?
Re: Avia v českých rukách
Jsem zvědav, jestli se jim podaří rozjet výrobu v nějakých zajímavých počtech.
Re: Avia v českých rukách
->Venca L60: A nebylo to náhodou kvůli vodotěsnosti a ne svítivosti?
AVIA PŘEDSTAVILA NOVÝ VŮZ I PROSTORY
"..né ve vězení jsem nebyl,já to dostal podmíněně skrz traktor....."
Re: Avia v českých rukách
Pane Tohle není vobyčejnej nákladák To je TATRA
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Re: Avia v českých rukách
Historické video o tom ako to vlastne všetko začalo
https://m.facebook.com/groups/151987345 ... composer=0
https://m.facebook.com/groups/151987345 ... composer=0
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů