Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda

Odpovědět
Venca R
Příspěvky: 1975
Registrován: stř bře 02, 2011 12:00 pm
Bydliště: Vychodní čechy

Avia v českých rukách

Příspěvek

pát dub 22, 2016 6:14 am

ZZ69
Příspěvky: 134
Registrován: úte lis 07, 2006 8:12 pm
Bydliště: Kamenice nad Lipou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Zajímavá zpráva, Avia i Tatra v jedněch českých rukách, že by záchrana našeho nákladního autoprůmyslu?
Pokud vše vyjde, jedině dobře.
pát dub 22, 2016 7:14 am

aa..jana
Příspěvky: 184
Registrován: ned pro 31, 2006 1:24 pm

Příspěvek

Huráá, držím pěsti ! :)
pát dub 22, 2016 7:29 am

Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 993
Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jsem zvědav kdy:
a) se Avie přestěhuje do Kopřivnice
b) se objeví terénní Avie s nosností menší jak 5,5tuny (tedy pod T810 4x4)
c) se objeví prototyp T810 s kabinou Avie
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
pát dub 22, 2016 8:27 am

charontrpin
Příspěvky: 13
Registrován: úte led 17, 2012 9:52 pm
Bydliště: trpin

Příspěvek

huraa, a ted ješte liazku. prosim,prosim
Držim palec a doufam že to vydrži dele než do švestek :thumbud:
Rika se,ze male deti,blazni a filozofove mluvi pravdu. Proto deti bijeme, blazny zavirame a filozofy nechapeme.
pát dub 22, 2016 11:32 am

Honza B.
Příspěvky: 201
Registrován: stř kvě 27, 2009 7:40 pm
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek

:banana: :clap: :clap: :clap:
pát dub 22, 2016 1:30 pm

FandaP
Příspěvky: 60
Registrován: sob úno 12, 2011 6:02 pm
Bydliště: okr. Chrudim

Příspěvek

T613 - podle mě uvažuješ správně. Myslím, že T810 by mohla dostat i motor Cummins. Taky je otázka, zda T810 se nebude prodávat v civilní verzi pod značkou Avia. To by byl slušný nástupce V3S. Já totiž boudu a motor Renault nemusím.
sob dub 23, 2016 10:39 pm

FandaP
Příspěvky: 60
Registrován: sob úno 12, 2011 6:02 pm
Bydliště: okr. Chrudim

Příspěvek

Jinak držím palce, ať se to povede. Ale věřím, že to bude fungovat.

Mimochodem, D 120 4x4 vyráběla pro Avii právě tato firma ve svém závodě v Přelouči.
sob dub 23, 2016 10:42 pm

Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 993
Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

FandaP: název značky je dobrá otázka. Na trhu v ČR a SR si to dokážu představit, ale mimo tyto trhy půjdou nové vozy na 100% pod označením Tatra. Bude to levnější a rychlejší, než prosazovat neznámou značku.
A Liazákům se omlouvám, ale Liaz (Tedom) asi nemá co nabídnout..
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
ned dub 24, 2016 9:04 am

FandaP
Příspěvky: 60
Registrován: sob úno 12, 2011 6:02 pm
Bydliště: okr. Chrudim

Příspěvek

T613: Jedině, že by Avie s celkovou hmotností 18 tun prodávali pod značkou "Liaz".

S tou značkou venku nevím. Tatra je synonymum pro auto do nejtěžších podmínek, což Avia nikdy nebude.

Máš nějaké detailnější informace od zdroje nebo jen uvažuješ nahlas?
ned dub 24, 2016 9:32 am

Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 993
Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

bohužel, jen uvažuju nahlas.
Tatra je sice synonymem pro terénní auto, ale do prosazení značky jako takové bylo vloženo nemálo peněz (Austrálie, Norsko apod.). Z dalších trhů Avia prakticky zmizela. Chvilku to byla Avia, pak Daewoo Avia, pak zase Avia a nakonec tam nebylo nic. Takže všude tam by se muselo prosazovat jméno od nuly, a to stojí hodně peněz a času. Pak je prostě jednodušší a levnější na tu kabinu nalepit znáček Tatra.
Pro Liaz by to platilo rovněž, možná dokonce i o dost více, protože z trhu zmizel před drahnou dobou. Ale nedokážu určit, k čemu by Liaz Strnadovi (a tedy Tatře) byl. U Avie je to kabina, plus mají k dispozici náklaďák, který hned mohou nabízet pro hasiče.
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
ned dub 24, 2016 12:29 pm

FandaP
Příspěvky: 60
Registrován: sob úno 12, 2011 6:02 pm
Bydliště: okr. Chrudim

Příspěvek

Myslím, že uvažuješ dobře. Tu Liazkou jsem jen reagoval na příspěvek výše, protože pokud má Avia prototyp na 18 tun, tak to vykryje modelovou řadu LIAZ.

Stejně je to vtipné, když před 40ti lety se snažil LIAZ, Avia, Tatra řešit unifikovanou kabinu a ono se to teď zřejmě stane, protože na T810 se vyloženě hodí.

Jsem zvědav, zda budou dále dodávat firmě Smith - na elektromobily, byl jsem překvapen v jakých modifikacích ho v USA nabízejí - vč. školního autobusu.
ned dub 24, 2016 1:03 pm

Uživatelský avatar
Marley
Příspěvky: 365
Registrován: úte led 07, 2014 12:27 am
Bydliště: Tábor

Příspěvek

S tím Liazem jsou to jen plané řeči, nebo se něco v zákulisí něco šušká? :) jinak Strnadovi palec nahoru!!
ned dub 24, 2016 9:57 pm

FandaP
Příspěvky: 60
Registrován: sob úno 12, 2011 6:02 pm
Bydliště: okr. Chrudim

Příspěvek

Spíš jen plane řeči....
ned dub 24, 2016 10:02 pm

Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 993
Registrován: pon bře 24, 2008 12:55 pm
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Znovuzrozená Avia chce vyrábět tisíc nákladních aut ročně, mimo jiné také elektromobily. Přijme nové zaměstnance a bude spolupracovat s Tatrou. Není jisté, že výroba zůstane v pražských Letňanech.
Minimálně designové změny na plastových dílech kabiny prodělá před opětovným uvedením na trh nákladní automobil Avia řady D. Pro online deník Aktuálně.cz to uvedl majitel společnosti Czechoslovak Group Jaroslav Strnad. „Chceme, aby noví zákazníci jasně viděli, že firmu chceme nadále rozvíjet,“ dodal.
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... 5900fea04/

S tím Liazem jsou to jen plané řeči, nebo se něco v zákulisí něco šušká? Smile jinak Strnadovi palec nahoru!!
toť hodně dobrá otázka, jelikož chce Tatra koupit srbský FAP. Aby se ve FAPu nakonec nevyráběly modernizované Foxy místo těch modernizovaných Mercedesů NG :lol:
Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky, ale realista spí s Sa vz.58!
stř kvě 11, 2016 10:48 am

Odpovědět

Zpět na „AVIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů