Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
-
- pomocný admin
- Příspěvky: 2809
- Registrován: stř bře 01, 2006 3:05 pm
- Bydliště: beercity
Samozřejmě se liší, protože v Avii se dělal celokovový furgon A21FC a v Žilině furgon A21F, u kterého byla z původní kabiny jen přední stěna a dveře. Tonáž vozidel ale určoval výrobce podvozků - tedy Avia a.s. a nikoliv nástavbář!!!! Jak A21F tak i A21FC měly celkovou tonáž v základu 4300kg, ale kvůli tomu, aby ti stačilo "béčko", se vyráběly i verze u kterých byla papírově snížena hmotnost na 3500kg. Samozřejmě drobné úpravy byly - ale ty byly vynuceny tím, že vozidlo muselo splňovat předpisy pro kategorii N1, což znamenalo montáž bezpečnostních samonavijecích pásů a pár dalších úprav.Pebl píše:Skříň u furgonu ze Žiliny a z Prahy se dosti liší.
A nejsem si jistý, že furgony ze Žiliny byly v provedení pro kategorii N1 - do 3500kg, pokud vím, tak schválení se dělalo jen pro A21.1 FC a A21T-FC - viz http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=484 červený furgon na druhém listu vlevo dole
A ještě jedna věc- A15 měly celkovou tonáž myslím 3800 kg, tedy už pro řízení muselo být "C"
Naposledy upravil(a) Jirka K dne pát dub 13, 2007 9:17 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti