Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda

Mildatuning
Příspěvky: 13
Registrován: čtv pro 06, 2007 3:35 pm
Bydliště: Mělnik

Motor, turbo, generalky a opravy

Příspěvek

Ahoj mame avku z roku 97 mezi typ nebo presneji jedna z poslednich na velkych kolech... motor Euro 2.... Nevi nekdo o nejakym motoru nebo o kvalitni firme na generalkovani motoru... Motor jsme nechali generalkovat ale nema moc najeto a reklamace nejde a nejak to prestalo jet... tak resime co s tim dal...
Jaky mate turba?
Jak je na strakonickym turbu omezen maximalni plnici tlak... wasgette to nema... vlastne nic na turbu... ale mensi nemecky turbo ma wasgett....
Diky
čtv pro 06, 2007 6:47 pm

HAD
Příspěvky: 1102
Registrován: sob čer 24, 2006 9:21 pm

Příspěvek

zkus ivana fulema,723952568 něco o tom ví, celej život opravuje avie, včetně těhle novejch
sob pro 15, 2007 10:59 pm

Mildatuning
Příspěvky: 13
Registrován: čtv pro 06, 2007 3:35 pm
Bydliště: Mělnik

Příspěvek

to tu nikdo nevi neco o motorecha turbech a tak..? treba jakz jsou max tlakz co to tlaci a tak..
sob pro 22, 2007 1:46 am

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Re: Motor, torbo, generalky a opravy

Příspěvek

Mildatuning píše:Ahoj mame avku z roku 97 mezi typ nebo presneji jedna z poslednich na velkych kolech... motor Euro 2.... Nevi nekdo o nejakym motoru nebo o kvalitni firme na generalkovani motoru... Motor jsme nechali generalkovat ale nema moc najeto a reklamace nejde a nejak to prestalo jet... tak resime co s tim dal...
Jaky mate turba?
Jak je na strakonickym turbu omezen maximalni plnici tlak... wasgette to nema... vlastne nic na turbu... ale mensi nemecky turbo ma wasgett....
Diky
hele ja mam přesně ten samej kus,sem jí koupil a pořad vařila a byla voda v oleji,tak mi na tom měnily vložky,písty,ojnice,šály,turbo,hlavu rovnaly,a další kraviny,no a ujel sem 800km a zase začala vařit,tak sem dal novej chladič,novou vrtuli s viskospojkou jinej termostat a furt vařila.takže sem to dal do jiný opravny daly tam jiny těsnení pod palici po 500 km sem tam přijel na přetažení hlavy,dělaly i ventily a posrali je,kouřilo to černě a nejelo to,udělali je znova pak to fungovalo a začalo to zase že vařit zhruba po 1000KM,takže je prej křivej blok že se prej musí ten motor vyndat a srovnat blok,jenže sem jim to reklamoval v listopadu a na auto eště nikdo nešahl,a to je už skoro konec prosince,že prej nema lidi,tak nevim jestli to někdo umí opravovat,možná to dát přímo do letnan. asi si to budu muset v lednu udělat sam
stř pro 26, 2007 2:22 pm

Mildatuning
Příspěvky: 13
Registrován: čtv pro 06, 2007 3:35 pm
Bydliště: Mělnik

Příspěvek

Taky jsme meli problem ze se objevoval olej ve vode... a z oddechu sla para.. a spatne chladila... problem byl vadnej vymenik voda olej.. ten nam otestovali tlakove a potvrdily ze byl spatny.. po namontovani noveho uz je to v pohode... taky jsme resily problem s chladicí vrtuli... Je tam spinana bimetalem a nejak si delala co chtela... nova je dost draha.. tak se vrtule predelala na klasickou hnanou porad motorem jako bylo u tech starsich avii
čtv pro 27, 2007 4:38 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

no mě už voda do oleje nejde,jenom to při zatížení vaří.vrtuli sem kupoval novou asi za 6000kč,draha teda je no,ale funguje to dobře,vono de o to,že ma hlavně vic lopatek kuli chlazení než ta klasicka
pát pro 28, 2007 12:56 am

Mildatuning
Příspěvky: 13
Registrován: čtv pro 06, 2007 3:35 pm
Bydliště: Mělnik

Příspěvek

jj to ma vic lopatek.. protoze obcas sepne a prodce to ochladi.. jinak kdyz se da z te stare tak bezi porad a chladi to uplne stejne.. jen nevyhoda ze se krapet dele ohriva.. a ze trochu hluci.. Jinak nam to bylo doporuceno i v servisu.. Nam tu nabizeli tu origo vrtuli za 8 tis.. Ale co mam zkusenost s prodejci dilu po melniku tak rozdili mezi nimi jsou velke.. obcas i par tisic..
pát pro 28, 2007 9:57 am

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Zdravim pánové, sice Avii neznám,ale když čtu ty ceny tak jsem si vzpoměl že na Ifách se v Německu dělá úprava chlazení a to tak že se vyhodí stávající vrtule a nabastlí se tam dva elektrické ventilátory od chladiče z osobáku ( co mají klimu) Jadnak pak se lépe reguluje teplota a i to neubírá tolik na výkonu. Ovšem je to práce pro kutily :D .
Volvo FL 614.
sob pro 29, 2007 10:25 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

no ja bych to klído i udelal,to uz jsem dělaval n žígu a na nissanu,ale v tý avče jako moc mista neni :mad: a zdruhy strany,kde misto je,tak je nacpanej intercoler,a tam se mi to už moc nezamlouvalo.ale jestli ta nova vrtule znova odejde,tak nevim,asi to nekam zvrhnu do škarpy a pujdu na pracák :D
ned pro 30, 2007 12:18 am

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

No já v letě i topím...to pomáha taky.....zapnu větrak a topení a je lip,ale ne mně :oops: ja se vařím taky
ned pro 30, 2007 11:47 am

Mildatuning
Příspěvky: 13
Registrován: čtv pro 06, 2007 3:35 pm
Bydliště: Mělnik

Příspěvek

V lete to topeni mivame vetsinou zapli.... v lete to to topi jak svin.... a v zime snad i chladi... Jaky mate turba..?
ned pro 30, 2007 1:03 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

Mildatuning píše:V lete to topeni mivame vetsinou zapli.... v lete to to topi jak svin.... a v zime snad i chladi... Jaky mate turba..?
ja sem kupoval naky německý turbo,a do tech staršich turbín se prej davaji naky česky,ale zamenit se to neda
pon pro 31, 2007 4:31 pm

Mildatuning
Příspěvky: 13
Registrován: čtv pro 06, 2007 3:35 pm
Bydliště: Mělnik

Příspěvek

Ahoj to strakonicky turbo se davalo do tech na malejch kolech do tech silnejsich motoru... jelikoz jsme meli nemecky a bylo temer po smrti tak jsme tam dali strakonicky... musi se tam dat jina priruba ale jinak pak to pasuje.. to strakonicky je vetsi.. levnejsi.. a da se i generalkovan coz nam u nemeckyho tvrdili ze nejde... vlastne kdyz se nechaj vymenit i trysky z toho silnejsiho motoru tak vlastne je z toho ten silnejsi... ale trysky jsme nedelali..
úte led 01, 2008 1:36 pm

Mildatuning
Příspěvky: 13
Registrován: čtv pro 06, 2007 3:35 pm
Bydliště: Mělnik

Příspěvek

jediny co nejak nechapu... ze na nemeckym turbu je wagette.. a na vetsim strakonickym tlak nejak omezen neni.. to nejak nechapu..
úte led 01, 2008 1:40 pm

Mildatuning
Příspěvky: 13
Registrován: čtv pro 06, 2007 3:35 pm
Bydliště: Mělnik

Příspěvek

Ahoj mam problem s avii.. euro 2.. ten motor nejak prestal tahat... je linej.. a obcas se ozyva piskani... ale od turba to nic neni.. jsem vse kontroloval.. jen je spatnej vlnovec na svodu.. profukuje.. jinak kdyz se rozjede na 85 tak driv se sundala noha z plynu a porad jela stejne... ted se musi stat porad na podlaze... spotreba je porad stejna.. jinak se ztratil ten klasickej zvuk.. kdyz se nastartuje studena... tak bezi zvukove jak atmosfera.. a po ohrati ma to klasicke aviacke cvakani.. to nedela a je to porad tichy... nema nekdo nejaky tip co stim.. napada mne seridit cerpadlo a zkontrolovat trysky... ale proc ten zvukovy projev nevim..
asi mi nezbyde nic jinyho nez az se otepli tak prekrouzkovat.. a udelat saly.. a kontrolu co se v tom motoru deje
diky
sob led 12, 2008 4:36 pm

Odpovědět

Zpět na „AVIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů