Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda

Odpovědět
autonaolej
Příspěvky: 3
Registrován: ned led 27, 2008 2:19 pm
Kontaktovat uživatele:

avia 31 nastavení čerpadla

Příspěvek

prosím někoho kdo ví jak správě nastavit vstřikovací čerpadlo vuči motoru měnil jsem čeradla a asi se pohl motor a ted nemohu najít tu správnou poluhu prosi někoho kdo má nákres nebo ví jak.

Moc moc děkuji spěchá
pon led 28, 2008 9:28 am

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

jak tam nasazuješ čerpadlo,tak se koukni a mezi to zubate kolo a obal a najdeš tam půl diry a na tom zubatem kole taky půl díry.....když to natočiš tak aby tam byla celá díra ,,,,tak tam dej vrták a nasad....samo že prvni válec v horní uvrati....uvidiš to na klice.....může se ti stat,že to dáš o 180° opačně......tak přetoč motor.....klika se otači dvakrat než čerpadlo.....jasný jo?
pon led 28, 2008 8:00 pm

autonaolej
Příspěvky: 3
Registrován: ned led 27, 2008 2:19 pm
Kontaktovat uživatele:

čerpadlo

Příspěvek

to jsem zkoušel na setrváku jou rysky tak sem to dal na ně a nemohl sem nastartovat tak sem použil startovací sprej bylo sundané sání a chytlo to nesmírné otáčky na plyn bez reakce musel sem vyrvat přívod paliva aby to chcíplo to sem zkoušel tak asi 4 a vždy to samé
pon led 28, 2008 9:05 pm

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

A to čerpadlo je ověřené?....aby byl funkčni reg,otaček
úte led 29, 2008 5:03 pm

autonaolej
Příspěvky: 3
Registrován: ned led 27, 2008 2:19 pm
Kontaktovat uživatele:

ČERPADLO

Příspěvek

ano je ověřené ale spíš mě nejde do hlavy dole na setrváku jsou rysky jedna označena mám tušení PMH a na převodovce je taková šípka ale je uchycena na jenom šrouku a není uprostřed teho okýnka jestli není v tom problém?
úte led 29, 2008 6:54 pm

extrem
Příspěvky: 1
Registrován: stř led 30, 2008 9:42 pm

Příspěvek

si si isty ze je to cerpadlo ok? a k tej montazi, ked ho zaaretujes napr 8mm vrtakom a ides nahodit, motor musi byt 28 stupnov pred HU, nie v HU! pri cerpadle 4M 2490 je to 24 st. musi palit prvy valec, tj prvy od zotrvacnika. pre kontrolu hod dole vicko ventilov a na stvrtom valci musi byt vyfukovy ventil pootvoreny. k tym 28 st. sa dostanes otacanim PROTI zmyslu otacania motora, z HU. rysky su od 0 po 40 st.
čtv led 31, 2008 6:31 pm

rami
Příspěvky: 178
Registrován: ned lis 18, 2007 5:16 pm
Bydliště: karvinsko

Příspěvek

presne jak pise kolega.
Sundat ventil viko.
Vyfukovy ventil u chladice se musi zavirat,na setrvaku musi mit 28 stupnu.
Pak nasunes crpadlo na zacatek steftu a musi do te dirky co je na cerpadle strcit 8 sroub.
Pokud tam vleze,zasunes cerpadlo a motujes.....pak by se jeste melo stroboskopem doladit.
ned úno 17, 2008 1:48 pm

Odpovědět

Zpět na „AVIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů