Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
když se dají dvě 12V baterie,tak to bude špatně dobíjet,respektive se bude dobíjet jen jedna.jinak dříve sme měli vydechlou odtahovku byla to turbo,a stříkal jsem jí před startem čistič na brzdy přímo do sání,ale jen trochu před startem,možná i při startu.fakt jen trochu protože pak je to mazec,jinak funguje i líh.
2x Nissan atleon 210
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
Zajímavé je že moje Avia měla dvě 6 v baterky vpředu a vzadu v kastlíku byla jedna 12 V 135 Ah a vše se dobíjelo na jeden altík. Ale startovalo to na všechny společně, jelikož to bylo přímo spojené mezi všema Aku. Jinak s tím silnějším altíkem je to svatá pravda. Když mi odešly za sebou v krátkým čase dva altíky na Ifě tak jsem se naštval a vytáhnul jesem náhradní Modeo altík 90 A a ten tam pasoval skvěle, včetně zapojení. Jen jsem vyměnil řemenici. Nyní se obě Ifácké baterky 12 V,135 Ah dobíjejí skvěle a ani stálé svícení nesnižuje nabití.
Volvo FL 614.
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte srp 15, 2006 8:51 pm
- Bydliště: Pod podlahou
Vím že sem nevymyslel nic převratného ale musím se o to podělit
vymyslel jsem díru pro vstřikování toho spreje do sání,
stačí koupit bowdenový šroub M6 ( v každé specialce na kola používá se na brzdové lanko pod řidítkami na seřízení brzd- taková převrtaná šestka šroub s kulatou hlavičkou) 6kč
2x podložky šestky 1kč
matička šestka 1kč
matička s krytem (matička s čepičkou) šestka 1,5kč
převrtat potrubí olejového čističe mezi filtrem a sáním motoru v dobře přístupném místě ( nejlépe v koleni filtru)
vyčistit od pilin
dát zevnitř ten bowden s podložku, z venčí dat podložku a matičku, a je to
stačí do toho bowdenu stříknout sprej(sprej musí mit tyčinku), a pak matičkou s čepičkou to zaštoubovat a pak bez žhavení natočit
start k nezaplacení
vymyslel jsem díru pro vstřikování toho spreje do sání,
stačí koupit bowdenový šroub M6 ( v každé specialce na kola používá se na brzdové lanko pod řidítkami na seřízení brzd- taková převrtaná šestka šroub s kulatou hlavičkou) 6kč
2x podložky šestky 1kč
matička šestka 1kč
matička s krytem (matička s čepičkou) šestka 1,5kč
převrtat potrubí olejového čističe mezi filtrem a sáním motoru v dobře přístupném místě ( nejlépe v koleni filtru)
vyčistit od pilin
dát zevnitř ten bowden s podložku, z venčí dat podložku a matičku, a je to
stačí do toho bowdenu stříknout sprej(sprej musí mit tyčinku), a pak matičkou s čepičkou to zaštoubovat a pak bez žhavení natočit
start k nezaplacení
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte srp 15, 2006 8:51 pm
- Bydliště: Pod podlahou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů