Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda

VirKing
Příspěvky: 7
Registrován: pon říj 06, 2008 10:54 pm
Bydliště: Bánovce nad Bebravou

Příspěvek

Zdravim Vas, chcem sa spytat ci mi niekto vie povedat rozmery toho kaslika na baterky (A31T) - potrebujem kupit baterku a neviem rozmery :(
Vdaka moc.
úte říj 07, 2008 7:13 am

petr j
Příspěvky: 7
Registrován: sob srp 02, 2008 8:31 am
Bydliště: budějovicko

Příspěvek

Drak píše:Platí to i u paralelního zapojení, ta slabší bude cucat tu silnější, každopádně je výhodnější pořídit avii reduktorák starter a 100Ah baterku a je na věčný časy klid.
čau pánové,já se od toho s reduktorem vrátil zas spátky ke klasice. problém reduktorových startérů je v propojení cívky se statorovým vynutím. není z měděného plechu,jako u klasiky ale z kabelu,kterej má strašně slabé drátky, takže po jedné zimě je po kabelu . mám doma už čtyři se stejnou vadou. projeví se to pak dost rychle. během týdne točí pomalejc a pomalejc,až ani nehlesne. klasika odchází většinou po delším varování,začne se ,,lepit,, ale když se start zkusí znova,funguje normálně a takle to vydrží i 2 měsíce,než slehne uplně. ještě se zeptám,proč chcete nahrazovat 6V baterky 12ti voltovejma ? ty šestky jsou zatím přece normálně k dostání
stř říj 08, 2008 8:06 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak to nevím, co kupuješ, možná máš šmejd z číny, nebo ti na stykač teče olej nebo nafta, ale za 10 let jsem se nesetkal s jinou závadou, než mechanickým opotřebením, nebo mechanickým poškozením, průměrná životnost reduktoráku byla u hovad snad tři roky, u dospělých šoférů klidně 5 let. Montovali sme Magnetony a těch aut mi prošlo pod rukama celkem dost.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
stř říj 08, 2008 8:15 pm

petr j
Příspěvky: 7
Registrován: sob srp 02, 2008 8:31 am
Bydliště: budějovicko

Příspěvek

........ protě ten kabel sežrala sůl a nemám prostředky (nějakou bodovačku ) jak bych přidělal novej k tomu statorovýmu vynutí. tak jsem asi debil,když mi vydržel míň jak tři roky ale já holt musím jezdit i v zimě. nemluvím o číně ale magnetonu,a vzhledem k tomu,že je skoro dvakrát dražšší,vrátil jsem se ke klasice. jinak,žádné jiné opotřebení na těch čtyřech vyhozenejch není,jen ten užranej kábel
stř říj 08, 2008 9:15 pm

VirKing
Příspěvky: 7
Registrován: pon říj 06, 2008 10:54 pm
Bydliště: Bánovce nad Bebravou

Nabijanie

Příspěvek

Zdravim Vas.
Mam A31T, dva kasliky na baterky. Zohnal som dve "original avia" baterie - tusim FIAMM. Problem je ze tam nie je napisana ziadna hodnota Ah ani startovaci prud ani nic ine :(
Teraz ich potrebujem samozrejme nabit a neviem aky prud zvolit - na nete som nasiel ze FIAMM robi tieto 6V baterky do Avie asi hlavne 160 Ah - je to tak alebo mozem mat aj inu kapacitu? Nechcem ich hned prvym nabijanim uplne odrovnat :(
Vdaka.
pon říj 20, 2008 11:17 pm

petr j
Příspěvky: 7
Registrován: sob srp 02, 2008 8:31 am
Bydliště: budějovicko

Příspěvek

deseti ampérama nic neskazíš, míň Ah určitě mít nebudou :wink:
úte říj 21, 2008 8:44 pm

zambo
Příspěvky: 5
Registrován: ned říj 04, 2009 9:58 pm

Příspěvek

ja tam mám tiež 2 6v a chcel by som to dať na 12v ale neviem či to napcham do kastlikov čo su na podlahe... diks.
ned lis 29, 2009 8:28 pm

cockroach33
Příspěvky: 15
Registrován: úte srp 15, 2006 8:51 pm
Bydliště: Pod podlahou

Příspěvek

Kluci poradte je lepší mít 2x12V nebo 2x6V O +-stejné kapacitě? Je to jedno?
na A30
sob pro 19, 2009 2:05 pm

Jenda
Příspěvky: 339
Registrován: pon dub 16, 2007 1:30 pm
Bydliště: Česká Lípa a Praha

Příspěvek

mhaltof: my jsme na všech aviií měli baterky předělenaý ze dvou na jednu a sloužilo to velice dobře, je míň kontaktů=méně problémů.
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
Obrázek
sob pro 19, 2009 7:54 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

já sem si ten držák převařil a nacpal jsem tam jednu baterku 12v 140AH 8) 8) 8) a vedle ní mam eště jednu,ale menší,protože mam bufíka na 24v :D
2x Nissan atleon 210
ned pro 20, 2009 3:37 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

jo a myslím že není špatný mít dvě 6Vbaterie,protože maji daleko větší kapacitu a startovací proud. neni problem je sehnat
2x Nissan atleon 210
ned pro 20, 2009 3:42 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Podle mých zkučeností bylo startování na baterku 12 V 135 Ah trochu pomalejší než nyní na nové aku 2x 6V. Mají větší startovací proud a v tom je to kouzlo. Jinak zítra jdu Avii odhlásit a končí její život. Jen jak se oteplí začne rozebírání, moc překáží.
Volvo FL 614.
ned pro 20, 2009 3:53 pm

cockroach33
Příspěvky: 15
Registrován: úte srp 15, 2006 8:51 pm
Bydliště: Pod podlahou

Příspěvek

právě nevím jestli dat dvě šestky 165Ah nebo 2 dvanactky 135Ah třeba. Mame ted 2 ty šestky a v zimě startovat jo je bida no, mame to bez topné spirály, a je to hasičská avka, tak mi poradte co je dobre k startování v mrazech, krom startovacích zdrojů, díky
ned pro 20, 2009 6:34 pm

Jenda
Příspěvky: 339
Registrován: pon dub 16, 2007 1:30 pm
Bydliště: Česká Lípa a Praha

Příspěvek

Když panujou silný mrazy, tak doporučuji startovat s eterem (ten ve spreji) a dát silnější altík než je ta slbá seriovka.
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
Obrázek
ned pro 20, 2009 7:00 pm

cockroach33
Příspěvky: 15
Registrován: úte srp 15, 2006 8:51 pm
Bydliště: Pod podlahou

Příspěvek

Jendo a v kterým místě to stříkaš? za olejovým čištičem nejspíš co? sundáš hadici z toho nebo jak teda?
ned pro 20, 2009 8:47 pm

Odpovědět

Zpět na „AVIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů