Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
čau pánové,já se od toho s reduktorem vrátil zas spátky ke klasice. problém reduktorových startérů je v propojení cívky se statorovým vynutím. není z měděného plechu,jako u klasiky ale z kabelu,kterej má strašně slabé drátky, takže po jedné zimě je po kabelu . mám doma už čtyři se stejnou vadou. projeví se to pak dost rychle. během týdne točí pomalejc a pomalejc,až ani nehlesne. klasika odchází většinou po delším varování,začne se ,,lepit,, ale když se start zkusí znova,funguje normálně a takle to vydrží i 2 měsíce,než slehne uplně. ještě se zeptám,proč chcete nahrazovat 6V baterky 12ti voltovejma ? ty šestky jsou zatím přece normálně k dostáníDrak píše:Platí to i u paralelního zapojení, ta slabší bude cucat tu silnější, každopádně je výhodnější pořídit avii reduktorák starter a 100Ah baterku a je na věčný časy klid.
Tak to nevím, co kupuješ, možná máš šmejd z číny, nebo ti na stykač teče olej nebo nafta, ale za 10 let jsem se nesetkal s jinou závadou, než mechanickým opotřebením, nebo mechanickým poškozením, průměrná životnost reduktoráku byla u hovad snad tři roky, u dospělých šoférů klidně 5 let. Montovali sme Magnetony a těch aut mi prošlo pod rukama celkem dost.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
........ protě ten kabel sežrala sůl a nemám prostředky (nějakou bodovačku ) jak bych přidělal novej k tomu statorovýmu vynutí. tak jsem asi debil,když mi vydržel míň jak tři roky ale já holt musím jezdit i v zimě. nemluvím o číně ale magnetonu,a vzhledem k tomu,že je skoro dvakrát dražšší,vrátil jsem se ke klasice. jinak,žádné jiné opotřebení na těch čtyřech vyhozenejch není,jen ten užranej kábel
Nabijanie
Zdravim Vas.
Mam A31T, dva kasliky na baterky. Zohnal som dve "original avia" baterie - tusim FIAMM. Problem je ze tam nie je napisana ziadna hodnota Ah ani startovaci prud ani nic ine
Teraz ich potrebujem samozrejme nabit a neviem aky prud zvolit - na nete som nasiel ze FIAMM robi tieto 6V baterky do Avie asi hlavne 160 Ah - je to tak alebo mozem mat aj inu kapacitu? Nechcem ich hned prvym nabijanim uplne odrovnat
Vdaka.
Mam A31T, dva kasliky na baterky. Zohnal som dve "original avia" baterie - tusim FIAMM. Problem je ze tam nie je napisana ziadna hodnota Ah ani startovaci prud ani nic ine
Teraz ich potrebujem samozrejme nabit a neviem aky prud zvolit - na nete som nasiel ze FIAMM robi tieto 6V baterky do Avie asi hlavne 160 Ah - je to tak alebo mozem mat aj inu kapacitu? Nechcem ich hned prvym nabijanim uplne odrovnat
Vdaka.
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte srp 15, 2006 8:51 pm
- Bydliště: Pod podlahou
-
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte srp 15, 2006 8:51 pm
- Bydliště: Pod podlahou
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: úte srp 15, 2006 8:51 pm
- Bydliště: Pod podlahou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů