Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda

Uživatelský avatar
tomycar
Příspěvky: 24
Registrován: pát kvě 09, 2008 6:38 am
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

AVIA 65L

Příspěvek

AVIA 65L rok 1998-99

- Jaký by jste doporučili olej do motoru turbo a po kolika km???
- při lehkém podtočením motor řechtá, je to normální?
- spojkový pedál kope a přerušovaně sičí při sešlápnutí, jinak funguje. Čím to může být??
- Nevíte někdo naco je na převodovce čidlo zezhora? Na zpátečku není to je z boku. Toto je nad vístupem pohonu a á dvě kulaté kolíky na konektory??
sob kvě 10, 2008 12:49 am

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

- M7ADSIII turbo nebo turbo plus a interval max 15.000 km
- ten motor se klepe a řehtá za normálního provozu, pokud se i trošku hřeje, tak ubrat předvstřik natočením čerpadla směrem k bloku
- to dělá přepouštěč v posilovači, dokud jede, tak to neřeš, kolikrát to v tomto stavu vydrží několik let
- čidlo je na blokování startéru, u lepších výbav bylo při zařazeným kvaltu blokovaný startování
ned kvě 11, 2008 7:32 pm

Uživatelský avatar
tomycar
Příspěvky: 24
Registrován: pát kvě 09, 2008 6:38 am
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Dík za odpovědi. Prosimtě a ten olej to je 10W-40 nebo 15W-40 ???
Jo ještě: Nenašel jsem na zadních kolech klíče(excentry), jako jsem měl na A31. Přijde mne, že už hůř brzdí a zhoršila se mne ruční brzda. Neudrží mne s nákladem v kopci. Dá se to někde štelovat? Seznamuji se s ní, vyměnil jsem ji před týdnem a nemůžu sehnat literatůru.
ned kvě 11, 2008 7:53 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Je to 15W40. Excentry tam už nejsou, vzadu je stavitelná rozpěrka, teoreticky to jde nastavit přes dirku ve štítu, ale prakticky se ti to nepovede, bývá to zarezlý, takže buben dolů a rozhýbat za každou cenu, novej ten celej neřád stojí skoro 4.000 na jednu stranu, taky můžeš zkusit potáhnout lana, ty se štelujou takovým tím hliníkovým zvonkem, co je na brzdových válcích, ale s tím asi taky nehneš, nějak ten zadek kluci v letňanech nedomysleli.
pon kvě 12, 2008 7:33 pm

Uživatelský avatar
tomycar
Příspěvky: 24
Registrován: pát kvě 09, 2008 6:38 am
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak zatim dík.
pon kvě 12, 2008 9:52 pm

rami
Příspěvky: 178
Registrován: ned lis 18, 2007 5:16 pm
Bydliště: karvinsko

Příspěvek

presne jak pise Drak.
Syceni posilovace spojky by nemelo byt,ale pokud funguje,nezaobirta se tim.

Olej 15-40,treba OMV Truck LD. Od vyrobce vymena lhuta je 20 tis,ale zalezi na tobe .Pokud jezdis delsi trasy,dal bych tak kolem 15tis vymenu.Ja bych menil osobne po 10 000 km....

to cidlo na prevodovce je jak psal Drak,ale myslim ze na Ackach nebyla tato funkce zapojena.Mely to az D rady.
sob kvě 17, 2008 12:58 pm

Uživatelský avatar
tomycar
Příspěvky: 24
Registrován: pát kvě 09, 2008 6:38 am
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

dík.
ned kvě 18, 2008 10:34 am

rami
Příspěvky: 178
Registrován: ned lis 18, 2007 5:16 pm
Bydliště: karvinsko

Příspěvek

koukam,na tom avartu je ta A60 ? Pokud mas kontik tak urco po 10 tis menit olej a filtry.
ned kvě 18, 2008 11:31 am

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Některý Ačka to měly v nadstandartu, v té výbavě byla dokonce i motorovka, eberspacher a spačka z výroby.
pon kvě 19, 2008 9:35 pm

rami
Příspěvky: 178
Registrován: ned lis 18, 2007 5:16 pm
Bydliště: karvinsko

Příspěvek

Drak píše:Některý Ačka to měly v nadstandartu, v té výbavě byla dokonce i motorovka, eberspacher a spačka z výroby.
Tak to musel byt vyvoz nejaky...tady jsem to teda nevidel..... a jsem zvedav co ta motorovka delala na tom motoru :D
pon kvě 19, 2008 9:45 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Coby měla dělat, vyhazovala těsnění zpod hlavy, jako každá jiná :?
Když začaly vyrábět Ačkovou řadu, tak sem dělal v Hagemannu a potkal sem jich celkem dost, měla to tak každá desátá.
úte kvě 20, 2008 6:06 pm

rami
Příspěvky: 178
Registrován: ned lis 18, 2007 5:16 pm
Bydliště: karvinsko

Příspěvek

to mas stesti....ja nepotkal ani jednu :D
To mi je jasne ze to muselo nicit to tesneni :D
úte kvě 20, 2008 7:23 pm

Uživatelský avatar
tomycar
Příspěvky: 24
Registrován: pát kvě 09, 2008 6:38 am
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ahoj, chlapi nevíte někdo jak jsou na boku dva brzdiče a dva posilovače, jak jsou rozděleny na brzdy? Začal se mne zhoršovat zadek a teď už brzdí jen předek. Jak poznám, že oba posilovače fungujou? Kapalina nemizí, ruční brzda jde.
ned kvě 25, 2008 8:04 pm

rami
Příspěvky: 178
Registrován: ned lis 18, 2007 5:16 pm
Bydliště: karvinsko

Příspěvek

tomycar píše:Ahoj, chlapi nevíte někdo jak jsou na boku dva brzdiče a dva posilovače, jak jsou rozděleny na brzdy? Začal se mne zhoršovat zadek a teď už brzdí jen předek. Jak poznám, že oba posilovače fungujou? Kapalina nemizí, ruční brzda jde.
Levy je na predek,pravy na zadek. Valce nejsou zamenne.... na predek je jiny a zadek take i kdyz jsou vzhledove stejne.....myslim ted tu kapalinovou cast.
myslim ze bude asi v haji ten pravy valec,pokud ti brzdi jen predek....jeste koukni,jaky tam mas omezovac zadni napravy....pokud tam je kapalinovy Bosch,stava se ze paka spadne a nefunguje.
Jinak at ti nekdo slapne na brzdu,drzi ji a ty zkus povolit trubku na tom pravem valci,zda tam mas tlak...
ned kvě 25, 2008 8:34 pm

Dany
Příspěvky: 531
Registrován: čtv kvě 24, 2007 9:04 pm
Bydliště: Lázně Bělohrad

Příspěvek

Ten jeden váleček by měl mít na sobě buď červený nebo bílý proužek a ten je na přední brzdy.
ned kvě 25, 2008 8:35 pm

Odpovědět

Zpět na „AVIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů