Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
Alternátor A 30
Mám ho v poruše a našel jsem doma novej typ s vestavěnym reglerem..jak to předělat na novy typ?
- Jerry
- Příspěvky: 128
- Registrován: úte bře 11, 2008 12:24 am
- Bydliště: Rožmitál p. Tř.
- Kontaktovat uživatele:
Kabel od baterky připojíš, jako na starym (B+). Regulátor zapojovat nebudeš, jen odpojíš a zaizoluješ kabel ze svorky D+ (nebo R je od kontrolky dobíjení) a připojíš ho do novýho altíku, zbylý vodiče zaizoluj (15/54 je + od klíčku) Vodič DF (M) zůstane ladem, žádný napětí na něm neni. Pak to bude bezproblémů běhat...
Na avce je to trochu jinak, pod židlou řidiče musíš odpojit rozpínací relé, drát od kontrolky propojit z drátem, co vede na svorku Mo na alternátoru, ten zapojíš na novým alternátoru na svorku D+, B+ zůstává stejný a zbytek nezapojíš.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Aviáckej alternátor má svorky B+, B-, M(DF) a Mo, kontrolka je řešená pomocí rozpínacího relé, který dostane kladný napětí od svorky Mo a tím rozepne obvod kontrolky, kontrolka je tak řešená i na tatře nebo na liazu, to co popisuješ ty je škodovka se šestidiodovým alternátorem, ta má svorky B+, M a R.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů