Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda

Odpovědět
Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Alternátor A 30

Příspěvek

Mám ho v poruše a našel jsem doma novej typ s vestavěnym reglerem..jak to předělat na novy typ?
sob zář 06, 2008 12:45 pm

Uživatelský avatar
Jerry
Příspěvky: 128
Registrován: úte bře 11, 2008 12:24 am
Bydliště: Rožmitál p. Tř.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kabel od baterky připojíš, jako na starym (B+). Regulátor zapojovat nebudeš, jen odpojíš a zaizoluješ kabel ze svorky D+ (nebo R je od kontrolky dobíjení) a připojíš ho do novýho altíku, zbylý vodiče zaizoluj (15/54 je + od klíčku) Vodič DF (M) zůstane ladem, žádný napětí na něm neni. Pak to bude bezproblémů běhat...
sob zář 06, 2008 2:49 pm

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

:shock: ...diiik
sob zář 06, 2008 8:25 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Na avce je to trochu jinak, pod židlou řidiče musíš odpojit rozpínací relé, drát od kontrolky propojit z drátem, co vede na svorku Mo na alternátoru, ten zapojíš na novým alternátoru na svorku D+, B+ zůstává stejný a zbytek nezapojíš.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
sob zář 06, 2008 8:56 pm

Uživatelský avatar
Jerry
Příspěvky: 128
Registrován: úte bře 11, 2008 12:24 am
Bydliště: Rožmitál p. Tř.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Draku Kontrolka dobíjení je vždy na svorce R, asi si se upsal. M je konektor pro buzení alternátoru.
sob zář 06, 2008 9:09 pm

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Aviáckej alternátor má svorky B+, B-, M(DF) a Mo, kontrolka je řešená pomocí rozpínacího relé, který dostane kladný napětí od svorky Mo a tím rozepne obvod kontrolky, kontrolka je tak řešená i na tatře nebo na liazu, to co popisuješ ty je škodovka se šestidiodovým alternátorem, ta má svorky B+, M a R.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
ned zář 07, 2008 3:29 pm

Uživatelský avatar
Jerry
Příspěvky: 128
Registrován: úte bře 11, 2008 12:24 am
Bydliště: Rožmitál p. Tř.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To co popisuju, jsou zrovna alternátory s 9 diodama... Ty mají svorku D+ (R). Ale teď se mi rozsvítilo Avie měly třífázovej můstek bez referenčního napětí (6 diod)... A proto je tam to relé. Tak už sme se snad pochopili. 8)
pon zář 08, 2008 12:09 am

Odpovědět

Zpět na „AVIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů