Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Motor A31T Euro I

Příspěvek

Měl by někdo zájem o motor po většinové poctivé GO (klika II. brus, ojnice přefutrované, vyúhlované, nové písty, vložky, srovnaná hlava o 0,15mm, čerpadlo po seřízení, nové trysky, reduktor startér, alternátor 70A, vačka a futra původní, bez vůlí) Oprava se dělala koncem dubna, člověk, kterýmu sem to skládal se pořád nemá k odběru a k zaplacení. Zabírá mi to místo a je mi to líto nechat to přes zimu válet na zemi. Motor ještě na autě neběžel, je ale vyzkoušenej na brzdě.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
ned říj 12, 2008 9:12 pm

mikac
Příspěvky: 427
Registrován: stř led 07, 2009 7:25 pm
Bydliště: Valašské klobouky- Lipina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

říkal sem o tom otcovi. Máš to ještě a za kolik ?
sob led 10, 2009 5:47 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

chlapi mám dotaz ohledně avie ty euro1 s turbem maji tyto motory chladič vzduchu nebo né do avii moc nedělám spíš do tater chtěl bych si ho dát do sklopky.
sob pro 26, 2009 7:51 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

no ty starší je neměli,a do tech novějších je dávali. myslím že se dávaly do tech stou moderní palubkou. asi od roku 95
2x Nissan atleon 210
ned pro 27, 2009 10:26 am

Uživatelský avatar
Závozník
Semex
Příspěvky: 302
Registrován: sob zář 26, 2009 1:42 pm
Bydliště: Valašsko

Příspěvek

Jo jo tak nějak, intercooler se hlavně používal co začali vyrábět avie A60-A80.
ned pro 27, 2009 10:32 am

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

dík za radu a nemáte nebo nevíte někdo o motoru euro1 za super cenu,ještě sem zapomněl klyka ze stare 31 není nahodou stejna jako 31turbo.A ještě jeden dotaz nevíte někdo kdoby přebrousil kliku za dobrou cenu ze šálky.
ned pro 27, 2009 1:09 pm

Jenda
Příspěvky: 339
Registrován: pon dub 16, 2007 1:30 pm
Bydliště: Česká Lípa a Praha

Příspěvek

Klika stejná není, super cena za motor je relativní pojem...
A kliku ti přebrousí všude možně, zkus google :wink:
v nebi nejsou žádní zajímaví lidé!
Obrázek
ned pro 27, 2009 1:14 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

no dík ja mám možnost to mít s matrošem za trojku takse ptam jestly to není drahé
ned pro 27, 2009 6:41 pm

Uživatelský avatar
jirka815
Příspěvky: 24
Registrován: ned lis 01, 2009 7:56 pm
Bydliště: Svitavsko

Příspěvek

Motory avia 31 turbo euro 1: tj.radove vstrik.cerpadlo: Typ 407.01, 407.03 provedeni bez mezichladice vzduchu - intercooler,vykon 61kw,65kw - dale typ 407.02 provedeni s mezichlazenim ,vykon 76kw.
čtv led 21, 2010 9:44 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

Chlapi potřeboval bych poradit ohledně avky,zehnal jsem motor z furgona turbo rok 95 euro1, a chtě bych se zeptat jestly tenhle motor muže mít výfuk ze staré 31 nebo origo turbo stou širokou rourou, na tom fugonovy to bylo s turba slabou a pod převodovkou to bylo rozšířený na silnou tak nevým.
stř úno 24, 2010 12:01 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

No,pokud vím,tak všechny turba by měly mít silnou trubku na výfuk,jen u jedný starý Avie turbo jsem viděl že tam byla roura tak něco mezi slabou a silnou,ale zato měla obrovskej tlumič,snad metr dlouhej :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
stř úno 24, 2010 9:43 am

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

zdravím,tady ta avka měla taky od turba tu trubku taky něco mezi slabou a silnou a tlumič je takovéj ovalnej a těškej jako krava .
stř úno 24, 2010 10:29 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

jj,ten přesně myslím,zepředu širší,a oválnej metrovej těžkej tlumič :lol:
A já si myslel že byl tak zabetonovanej sazema,což taky může bejt :lol:
No,uvidíš,tak to asi bude origo :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
stř úno 24, 2010 10:41 am

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

atmosféra měla slabou rouru s kulatým tlumičem, motory turbo euro I maji oválnej tlumič,od motoru do tlumiče silnou rouru a z tlumiče slabou jako atmosféra.a motory euro II maji oválnej tlumič,silnou rouru do tlumiče a silnou rouru z tlumiče
2x Nissan atleon 210
stř úno 24, 2010 3:52 pm

tatras2
Příspěvky: 60
Registrován: ned pro 21, 2008 11:22 pm

Příspěvek

No ty píšeš ze euro1 měly silnou rouru ale já mám od motoru slabší rouru a pod skřiní se ta roura rozšiřujea a nevypadá žeby to bylo převařeny tak co nato říkáš.
stř úno 24, 2010 8:27 pm

Odpovědět

Zpět na „AVIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti