Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
avia a zima
tak jsem dneska po 12 dnech chtěl nastartovat avii a vona na podruhý chytla chvilku běžela na volnoběh a pak pomalu vzdechlabylo -10stupnů.pak jsem jí už nenastartoval,vybil jsem baterku,tak jsem startoval dál přes kabely,koukal jsem na naftu,jestli nezmrzla-nezmrzla,proměřil jsem žhavící svíčky,všechny jsou ok,povolil jsem všechny trubičky od vstřiků,a to už se trochu chytla pustil jsem ji na volnoběh a zase konec.a zase několikrat nic. pak se mi podařila natočit tak jsem jí držel ve vyšších otačkach tak pět minut a pak už to bylo ok.motor sem loni komplet generálkoval takže šlape dobře,čím to muže být?nekvalitní nafta? a nebo je možný že jak chytla,a pak sama vzdechla že se motor přechlastal?ale diesel se snad přechlastat nemuže,ne? jinak je to motor A65turbo euro II
2x Nissan atleon 210
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: ned led 27, 2008 4:44 pm
No moje zkušenosti v zimě s AVII. Když jsem začínal měl jsem avii jak ty. S tím motorem jsem nejsem jistý jestli to byl jak ten tvůj,ale měl už TURBO a takové to jiné sání. V zimě jsem pravidelně startoval kabelama,když jsem nedal předehřev. Když byl předehřev na těch 50°C to tak šlo. A stačil jeden brnk a motor šlapal. No a potom to startování šlo čím dál tím víc z tuha aji když bylo nad nulou..Avka ne a né chytit a po zimě když jsem to startování přetrpěl tak mě elektrikář řekl,že celou žimu nešlo žhavení tak asi tak Jinak teď na avii pořád zlobí elektrika,ale to kolegovy né mě:)Mám jinou. A startér se tam dělá 3x za rok což asi není normální. Jinak na ni vzpomínám rád Ale takové to ležení pod avií,dělat startér,altec, večně blby světla,hořeli pojistky,chladič tekl,únik oleja,nafta padala.Péra dělat(věčně 4500kg) Né díky už nechci:)
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
Cibka Express.
Re: avia a zima
AVIA nie je auto ale CHLIEV , však to ani v lete poriadne nechytá
Re: avia a zima
Praga RN píše:AVIA nie je auto ale CHLIEV , však to ani v lete poriadne nechytá
omyl. Pokud mas dobre udelane cerpadlo a motor neni po smrti,tak chyta dobre.
Ty uz mas D Cummins E 4 ,zeg.u.g.a píše:No moje zkušenosti v zimě s AVII. Když jsem začínal měl jsem avii jak ty. S tím motorem jsem nejsem jistý jestli to byl jak ten tvůj,ale měl už TURBO a takové to jiné sání. V zimě jsem pravidelně startoval kabelama,když jsem nedal předehřev. Když byl předehřev na těch 50°C to tak šlo. A stačil jeden brnk a motor šlapal. No a potom to startování šlo čím dál tím víc z tuha aji když bylo nad nulou..Avka ne a né chytit a po zimě když jsem to startování přetrpěl tak mě elektrikář řekl,že celou žimu nešlo žhavení tak asi tak Jinak teď na avii pořád zlobí elektrika,ale to kolegovy né mě:)Mám jinou. A startér se tam dělá 3x za rok což asi není normální. Jinak na ni vzpomínám rád Ale takové to ležení pod avií,dělat startér,altec, večně blby světla,hořeli pojistky,chladič tekl,únik oleja,nafta padala.Péra dělat(věčně 4500kg) Né díky už nechci:)
Tomik píše:filtr na naftu je starej tak 9 měsíců,takže si myslím že by měl bejt vpohodě,ale dobrej nápad,mohlo by tím proudit mín nafty,ale nezdá se mi to
Kolik si za 9 mesicu najel KM ?
Ja bych take prvne vymenil filtr a pak laboroval pripadne co dal.
A 31 E2 ma blbe reseny ten palivak...... uz jsem videl,ze ho mivaji zabaleny aby na neho tak nefoukalo,nebo jsem videl,ze byl omotany foliji na vyhrev zrcatek a zapojoval se do zapalovece.....takze vyhrivany filtr
Jo jo Rami:)
Takže... Tady důkaz,že je stále potřeba Avce pomáhat ráno:D
Klikni na zvětšení:)
A moje Nataša Euro 4 cummins:) V zimě:D Zatím jsem vždy natočil i při těch - 16°C . Ten den kdy zamrzla SCANIA avia A60 a DAEWOO D 90 jsem jezdil. A taky jako jedina AVIE jezdila ta zelená nahoře na fotce..Jen se jí vždycky ráno musí pomoct startovacím vozíkem:)
Takže... Tady důkaz,že je stále potřeba Avce pomáhat ráno:D
Klikni na zvětšení:)
A moje Nataša Euro 4 cummins:) V zimě:D Zatím jsem vždy natočil i při těch - 16°C . Ten den kdy zamrzla SCANIA avia A60 a DAEWOO D 90 jsem jezdil. A taky jako jedina AVIE jezdila ta zelená nahoře na fotce..Jen se jí vždycky ráno musí pomoct startovacím vozíkem:)
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
Cibka Express.
JJ...vime....znamy ma starou dobrou A 31 a kdyz byly ty treskute mrazy (ted nevim presne asi tri roky zpatky) Jediny dojel na firmu a vseci s modernima auty cumeli,jak to ze jede
Samo,ze obcas ji treba pomoct,uz ty auta neco pamatujou,ale ruku na srdce......myslim ze vetsina dopravcu vydelala na nove auta starymi dobrymi Avcama....
Souhlasite
Samo,ze obcas ji treba pomoct,uz ty auta neco pamatujou,ale ruku na srdce......myslim ze vetsina dopravcu vydelala na nove auta starymi dobrymi Avcama....
Souhlasite
Nezlobí...Akorát nádrž je hodně zastrčená u rámu takže to nalívání je takové zajímavé Jinak auto bez problému..Samozřejmě žárovky a také pí*oviny jsou furt. Teď mě v palubce přestalo svítit podsvícení sklonu světel a mlhovka,ale to je prkotina. Až bude mět 100 tisíc tak se pokusím udělat recenzi jak v Trucku
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
Cibka Express.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů