Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Párkrát jsem mluvil přímo s vedením automobilky a podle toho, co říkali, jsem měl pocit, že je to míněno vážně. Údajně se začíná pracovat na nové kabině (ale nevím, pro jakou kategorii vozidel).
pon zář 15, 2008 12:29 am

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

"Avia Ashok Leyland Motors měl loni podle nekonsolidovaných výsledků ztrátu 250,67 milionu korun při tržbách 668 milionů korun." ...to zní děsivě.
...více zde: http://news.auto.cz/ekonomika/avia-sedm ... ustet.html
stř lis 26, 2008 6:48 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Spíš než ztráta je děsivá záporná hodnota vlastního kapitálu v obdobné výši. Na druhou stranu je Avia součástí Hinduja Group, což ji poskytuje zázemí, o jakým se některým firmám ani nesnilo. Takže pokud stávající vlastníci nezmění plány, může být Avia více méně v klidu. Ikdyž ze stávající krize určitě radost nemají.
stř lis 26, 2008 7:24 pm

Uživatelský avatar
Frigo
Příspěvky: 30
Registrován: úte úno 12, 2008 8:44 am
Bydliště: Liberecko

Příspěvek

Stryko píše:Díky klucí já to pročtu jinak v AVII aut stojí dost ale práce bohužel stojí také což je škoda jediný provoz který stále jede na plné obrátky je lakovna a ta bohužel lakuje pro konkurenci :?
jestli myslíš DAF tak i to začátkem prosince skončilo a nejspíš se to už znovu nerozjede, DAF ve Westerlu a v Eindhovenu propustil celkem 1200 lidí a předpokládá se že objem výroby jaký byl se hodně dlouho nepovede obnovit.
A to měli s Avii kontrakt na 3 roky a vydrželo to s bídou 8 měsíců
ned pro 28, 2008 1:40 am

Jirka K
Příspěvky: 13
Registrován: ned led 07, 2007 5:59 pm

Příspěvek

Musel jsem se hořce pousmát, když jsem si přečetl tuhle zprávu na avijáckém webu:

"Praha 24.3. 2009. Letňanská automobilka Avia Ashok Leyland Motors nabízí od začátku letošního roku prodlouženou garanci na veškeré nákladní vozy na tři roky, čímž pomáhá svým zákazníkům čelit tvrdému podnikatelskému prostředí v době recese automobilového průmyslu."

Začátkem letošního roku totiž propustili skoro všechny pracovníky vývoje. Zůstalo jen pár pracovníků, které by šlo spočítat na prstech jedné ruky a kteří mají za úkol jen zhomologovat Avii s motorem EURO5. S těmito homologacemi pak pravděpodobně Indové prchnou zpět do Indie a výroba v Avii pomalu skončí, protože už není nikdo, kdo by mohl pracovat na nových modelech vozu a starat se o řešení problémů ve výrobě.

Takže slibovat tříletou záruku na Avii je asi to samé, jako když vám pokrývač s rozvinutou neléčitelnou rakovinou dá na střechu celoživotní záruku :(
úte dub 14, 2009 8:05 pm

Odpovědět

Zpět na „AVIA“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti