Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Ty voe...14 ks za 3 měsíce? A z čeho proboha žijou dealeři? Co jsem slyšel, tak nemaj ani žádný auta na skladě, takže se na vše musí čekat do výroby...nebo si to auto dealer musí komplet zaplatit aby ho měl skladem. Což při těch prodejích asi nikdo neudělá.Tom120 píše:No, na to, že za 1-3/2007 měli v ČR jen 14 ks
Tady je link na ten článek o Avii:
http://www.autosap.cz/sfiles/zasaktual.htm#1
A těch 14 ks je taky podle SAP, tak nevim z čeho jsou živi. Ono těch dealerů taky už moc neni a většinou dělaj několik značek dohromady - např. Avia, Liaz, Tatra - a zřejmě jsou živi z oprav a GO již prodaných vozů. viz. např. http://www.pas-zabreh.cz/
http://www.autosap.cz/sfiles/zasaktual.htm#1
A těch 14 ks je taky podle SAP, tak nevim z čeho jsou živi. Ono těch dealerů taky už moc neni a většinou dělaj několik značek dohromady - např. Avia, Liaz, Tatra - a zřejmě jsou živi z oprav a GO již prodaných vozů. viz. např. http://www.pas-zabreh.cz/
Avia
Ahoj lidi.Nedalo mi to a musim poslat par radek o byvale modre ikone CSSR.
Sef nam koupil predloni funglovku.Pred tim jsme meli mana o stejne nosnosti.
Bohuzel odeslo turbo a nasledne motor.Byl to rok 1995.
Kdyz jsme videl novotou vonici avii,malem my vytryskly slzi radosti.
Pracuji v cizine,takze jsem byl patricne hrdy,ze ceska avca je u nas.
Dnes po dvou letech se stydim,co jsme to doma vyrobili.
Meli jsme na ni trikrat servis,udajne vzdy dosla nafta.
Zajimave,trikrat na dvore.
Kdyz s tim musim jet,je to utrpeni.Neco jako ergonomie je asi v Letnanech sprosty slovo.Sedacka se neda nastavit,tempomat a uzaverka ma vypinace jak z rusky lednicky.Na radio se natahnout pres pul kabiny vyzaduje trosku cviku.
Tristupnova motorovka je nesmyslne nastavena,nejde poznat prvni stupen a druhy se tretim nemaj rozdil.
Razeni je gumovy a budiky utopeny hodne dole.
Podle me je to tezce odflakly auto.
Tak asi tak muj pohled.
Sef nam koupil predloni funglovku.Pred tim jsme meli mana o stejne nosnosti.
Bohuzel odeslo turbo a nasledne motor.Byl to rok 1995.
Kdyz jsme videl novotou vonici avii,malem my vytryskly slzi radosti.
Pracuji v cizine,takze jsem byl patricne hrdy,ze ceska avca je u nas.
Dnes po dvou letech se stydim,co jsme to doma vyrobili.
Meli jsme na ni trikrat servis,udajne vzdy dosla nafta.
Zajimave,trikrat na dvore.
Kdyz s tim musim jet,je to utrpeni.Neco jako ergonomie je asi v Letnanech sprosty slovo.Sedacka se neda nastavit,tempomat a uzaverka ma vypinace jak z rusky lednicky.Na radio se natahnout pres pul kabiny vyzaduje trosku cviku.
Tristupnova motorovka je nesmyslne nastavena,nejde poznat prvni stupen a druhy se tretim nemaj rozdil.
Razeni je gumovy a budiky utopeny hodne dole.
Podle me je to tezce odflakly auto.
Tak asi tak muj pohled.
Re: Avia
Tákže..Ty jedna třístupňová motorovko. Motorovka,která se ovládá sdruženou pákou pod volantem se stěračama dohromady má 3 polohy...
1 je ON off
2motorovka je zaplá a při sdělání nohy z plynu se autmoticky zapne
3 poloha je,že si motorovku zapneš na brzdový pedál..Trošku zmáčkneš brzdy fakčí motorvka přišlápneš a máš motorovku + brzdy.
Nevím co jsi tam měl za sedačku nebo co,ale sklon sedáku se dá nastavit.Poloho zádové opěrky též...A i výška celé sedačky.
Řazení - Zvyk je železná košile...
K motoru... Všecky řady D nesou motory Cummins za to avia moc nemůže... Převodovky jsou MAN.
Rádio přes půl kabiny....Bože bože chce to polštářek pod prdel:D
A něco jako trošku velký spínače na tempomat a uzávěrku rozhází jenom rozmazlence. Ten kdo odrostl na AVII bo LIAZu je za takovou novou Avii rád.A s tou motorovkou si mě dostal:D:D:D
1 je ON off
2motorovka je zaplá a při sdělání nohy z plynu se autmoticky zapne
3 poloha je,že si motorovku zapneš na brzdový pedál..Trošku zmáčkneš brzdy fakčí motorvka přišlápneš a máš motorovku + brzdy.
Nevím co jsi tam měl za sedačku nebo co,ale sklon sedáku se dá nastavit.Poloho zádové opěrky též...A i výška celé sedačky.
Řazení - Zvyk je železná košile...
K motoru... Všecky řady D nesou motory Cummins za to avia moc nemůže... Převodovky jsou MAN.
Rádio přes půl kabiny....Bože bože chce to polštářek pod prdel:D
A něco jako trošku velký spínače na tempomat a uzávěrku rozhází jenom rozmazlence. Ten kdo odrostl na AVII bo LIAZu je za takovou novou Avii rád.A s tou motorovkou si mě dostal:D:D:D
Avia
1. je ON OFF ??To jako vypnuto zapnuto ?3 je na pedal brzdy ?Zajimavy,u nas brzdi po sundani nohy z plynu,stejne jako poloha 2.
Sedacka neustale zveda.Nejde udrzet v nizke poloze.
A jestli nemam radio po ruce mi prijde opravdu NEergonimicke.
Jezdil jsem s V3S nebo 148,takze mi neprijde,ze jsem rozmazlenej.
Bohuzel jen obcas musim ridit Avii.
Mozna se v tom svez,nez tady papouskovat manual.
Sedacka neustale zveda.Nejde udrzet v nizke poloze.
A jestli nemam radio po ruce mi prijde opravdu NEergonimicke.
Jezdil jsem s V3S nebo 148,takze mi neprijde,ze jsem rozmazlenej.
Bohuzel jen obcas musim ridit Avii.
Mozna se v tom svez,nez tady papouskovat manual.
Měchy považuj za oficiální...Děláí se zadníé náprava zatím jenom..A bylo to představený na AUTOTECU 08 4x4 je taky,,,Stryko píše:Tak jsem se doslechl že AVIA již montuje na přání měchy (pro mě nová informace) a prý zkonstruovali nové 4x4 a že se fakt povedlo kolega jí prý viděl a je to prý nádhera, jen ho prý nebudou vyrábět neb je prý dražší nežli mercedes
Mám všechny informace z druhé ruky tak to není nic oficiálního.
Stryko: tady je článek (viz link) z časopisu Automobil revue, kde se o D110/D120 s měchy zmiňovali...
http://www.avia-club.com/article_detail ... 4&lang=cze
http://www.avia-club.com/article_detail ... 4&lang=cze
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Jak se daří Avii
http://news.auto.cz/aktuality/motors-av ... il-kc.html
a ještě jen výcuc z posledního odstavce:
"Doplněno 12.9.2008, 10:00:
Letňanský výrobce nákladních aut Avia Ashok Leyland Motors (AALM) chce do dvou let zahájit výrobu těžkotonážních vozidel s nosností do 50 tun. Píšou to dnešní Hospodářské noviny (HN)."
Se zbláznili ne?
a ještě jen výcuc z posledního odstavce:
"Doplněno 12.9.2008, 10:00:
Letňanský výrobce nákladních aut Avia Ashok Leyland Motors (AALM) chce do dvou let zahájit výrobu těžkotonážních vozidel s nosností do 50 tun. Píšou to dnešní Hospodářské noviny (HN)."
Se zbláznili ne?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů