Stránka 2 z 2

Napsal: pon srp 21, 2006 1:07 am
od HAD
petr.truck píše:zajímavý mě se nestalo že bych Avku uvařil , nebu? zhýčkanej správnej chlap musí umět točit u avie kolama na místě - teda nepovede se ti to když neležíš každý týden pod autem s maznicí ono je tam čestnáct mazacích míst na té přední nápravě a když na to kydáš hnůj tak se nediv že pak seš zapřenej nohama o palubku a rveš volant obouma pazourama , jo jinak co měly říkat chlapy na starejch Barčách čí Jednostojedenáctkách tam nějaký serva neexistovaly :lol: :lol: holt ti dnešní šoférci su zhýčkanííííííííííííííííííííííííííííí :valetsesmihy:
jo tak já bych ti potom přál couvat bez posilovače do dvorku tady
http://www.smapy.cz/?query=eli%C5%A1ky+ ... izIds=none

pro upřesnění řada domů k vodě a ten třetí barák od konce, čili - parčík, šedej barák, ouzkej barák a pak velkej dvůr. a průjezd cca 2cm od nárazníku na každou stranu (kolega musel z novější avky sundat ty bezpečnostní postranice aby se tam vešel) a ještě ke všemu šikmej. v tomhle místě je ta ulice fakt nejužšší. tam prostě musíš dát plnej na fleku.
jo a to jsem zapomněl že je to samozřejmě na dlažkách...

ale co byly horší štace

Napsal: pon srp 21, 2006 9:21 am
od Petr.75
standa píše:kdysi sem s ní jezdil, myslím v neutrálu od sebe 1, k sobě 2, dolu dopředu 3, k sobě 4 , a nahoru od sebe zpátečka-( myslím, že byla jištěna kolíkem na šaltpáce( něco jako u ručky)
vím, že u tý avie co jsem s ní jezdil bylo umění zařadit tu zpátečku, většinou tam padla 1,

pak jsem jezdil už s avii s řazením na podlaze a to byla pohoda
Ja pokud si teda vzpominam-myslim ze tam byl rozdil jestli je to jeste 4-kvalt nebo peti...!V petikvaltu to myslim bylo:Z neutralu nahoru a od sebe zpatecka,nahoru a k sobe 1 a pak uz normalne do 5,ale na nejakej zajistovaci kolik si nepamatuju.On si kazdej druhej to razeni predelaval na podlahu,vykuchala se nadobka na brzdovou kapalinu,davala se pod masku a na jeji misto se dal klacek...:-)Doufam ze jsem to napsal spravne,kdyztak me opravte :oops:

Řazení na podlaze

Napsal: stř bře 17, 2010 2:55 pm
od jeraberk (No.755)
Zdravím, nemohl by mi prosím někdo napsat, jaké je schéma řazení na A31, mám s tím v neděli jet, a vůbec se neorientuji, moc díky.

Napsal: stř bře 17, 2010 4:11 pm
od Drak
Podle převodovky.

4kvalt má
.............1 3
.............N
R 2 4

5kvalt
R 2 4
.......................N
1 3 5

Napsal: stř bře 17, 2010 6:26 pm
od jeraberk (No.755)
Díky, moc jsi mi pomohl :D

Napsal: stř kvě 22, 2013 9:02 pm
od Fanda Pátek
Zdar potrebuju poradit jak radit na převodovce mam jen převodovku bez tahel mam ji v malotraktoru ,když sundan viko razeni s jakou vidlickou mam hnout jdou mi tam jen dve rychlosti a nevim jaka tam je mohl by mi někdo popsat jak potrebuju 4 :think:

Re: řazení

Napsal: pát čer 29, 2018 8:29 pm
od TATRA-BA
Máme starú aviu PHM na rozvoz nafty a teraz sa tam začali nejak miešať rýchlosti. Radenie pod volantom. Mala by byť asi 4 rýchlostná prevodovka. Radilo sa odseba 1,stred neutral, dole 2, stlačiť paku dole , zaradiť hore 3 stlačená páka dole zaradiť dole 4. A spiatočka páku potiahnuť hore a zaradiť hore. A teraz sa ťažko zaraduje 1 keď ju chcem zaradiť z neutrálu,tak ako sa normálne radí, tak tam zaradí neviem čo za rýchlosť a avia po rovine síce ide, ale cítiť že na nejaký vysoký stupeň, cítiť odpor, ale do kopca nevládze. Tú jednotku treba hladať, minule som ju hladal asi 2 minúty, mixoval som stou pákou hore dole. Predtým to fungovalo v pohode, nevie niekto čo sa stým mohlo stať?