Stránka 2 z 2
Napsal: pon srp 21, 2006 1:07 am
od HAD
petr.truck píše:zajímavý mě se nestalo že bych Avku uvařil , nebu? zhýčkanej správnej chlap musí umět točit u avie kolama na místě - teda nepovede se ti to když neležíš každý týden pod autem s maznicí ono je tam čestnáct mazacích míst na té přední nápravě a když na to kydáš hnůj tak se nediv že pak seš zapřenej nohama o palubku a rveš volant obouma pazourama , jo jinak co měly říkat chlapy na starejch Barčách čí Jednostojedenáctkách tam nějaký serva neexistovaly
holt ti dnešní šoférci su zhýčkanííííííííííííííííííííííííííííí
jo tak já bych ti potom přál couvat bez posilovače do dvorku tady
http://www.smapy.cz/?query=eli%C5%A1ky+ ... izIds=none
pro upřesnění řada domů k vodě a ten třetí barák od konce, čili - parčík, šedej barák, ouzkej barák a pak velkej dvůr. a průjezd cca 2cm od nárazníku na každou stranu (kolega musel z novější avky sundat ty bezpečnostní postranice aby se tam vešel) a ještě ke všemu šikmej. v tomhle místě je ta ulice fakt nejužšší. tam prostě musíš dát plnej na fleku.
jo a to jsem zapomněl že je to samozřejmě na dlažkách...
ale co byly horší štace
Napsal: pon srp 21, 2006 9:21 am
od Petr.75
standa píše:kdysi sem s ní jezdil, myslím v neutrálu od sebe 1, k sobě 2, dolu dopředu 3, k sobě 4 , a nahoru od sebe zpátečka-( myslím, že byla jištěna kolíkem na šaltpáce( něco jako u ručky)
vím, že u tý avie co jsem s ní jezdil bylo umění zařadit tu zpátečku, většinou tam padla 1,
pak jsem jezdil už s avii s řazením na podlaze a to byla pohoda
Ja pokud si teda vzpominam-myslim ze tam byl rozdil jestli je to jeste 4-kvalt nebo peti...!V petikvaltu to myslim bylo:Z neutralu nahoru a od sebe zpatecka,nahoru a k sobe 1 a pak uz normalne do 5,ale na nejakej zajistovaci kolik si nepamatuju.On si kazdej druhej to razeni predelaval na podlahu,vykuchala se nadobka na brzdovou kapalinu,davala se pod masku a na jeji misto se dal klacek...
Doufam ze jsem to napsal spravne,kdyztak me opravte
Řazení na podlaze
Napsal: stř bře 17, 2010 2:55 pm
od jeraberk (No.755)
Zdravím, nemohl by mi prosím někdo napsat, jaké je schéma řazení na A31, mám s tím v neděli jet, a vůbec se neorientuji, moc díky.
Napsal: stř bře 17, 2010 4:11 pm
od Drak
Podle převodovky.
4kvalt má
.............1 3
.............N
R 2 4
5kvalt
R 2 4
.......................N
1 3 5
Napsal: stř bře 17, 2010 6:26 pm
od jeraberk (No.755)
Díky, moc jsi mi pomohl
Napsal: stř kvě 22, 2013 9:02 pm
od Fanda Pátek
Zdar potrebuju poradit jak radit na převodovce mam jen převodovku bez tahel mam ji v malotraktoru ,když sundan viko razeni s jakou vidlickou mam hnout jdou mi tam jen dve rychlosti a nevim jaka tam je mohl by mi někdo popsat jak potrebuju 4
Re: řazení
Napsal: pát čer 29, 2018 8:29 pm
od TATRA-BA
Máme starú aviu PHM na rozvoz nafty a teraz sa tam začali nejak miešať rýchlosti. Radenie pod volantom. Mala by byť asi 4 rýchlostná prevodovka. Radilo sa odseba 1,stred neutral, dole 2, stlačiť paku dole , zaradiť hore 3 stlačená páka dole zaradiť dole 4. A spiatočka páku potiahnuť hore a zaradiť hore. A teraz sa ťažko zaraduje 1 keď ju chcem zaradiť z neutrálu,tak ako sa normálne radí, tak tam zaradí neviem čo za rýchlosť a avia po rovine síce ide, ale cítiť že na nejaký vysoký stupeň, cítiť odpor, ale do kopca nevládze. Tú jednotku treba hladať, minule som ju hladal asi 2 minúty, mixoval som stou pákou hore dole. Predtým to fungovalo v pohode, nevie niekto čo sa stým mohlo stať?