Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda
Článek jsem si přečetl ale zdá se mi, že redaktor o Avii moc neví. Přestavbu vozidel Avia řady D60/90 na 4x4 začal dělat VOP Přelouč (dnes Excalibur Army) již před 6 lety, takže to není výsledek modernizace po odkoupení Odienem. Ostatně na to ukazuje již to, že 4x4 nedělá Avia ale upravují se v jiném podniku sériové podvozky.
Kromě toho - spotřebě 11,2 l/100km se mohu jen smát. To je jen fantastický sen každého provozovatele
Kromě toho - spotřebě 11,2 l/100km se mohu jen smát. To je jen fantastický sen každého provozovatele
Historie vozů Avia 4x4 je takováto (pokud mi pamě? slouží):
První 2 prototypy Avie A21T 4x4 byly postaveny v Avii v roce 1994, ale do série se nedostaly. Typy A31T 4x4 vyráběl VOP Přelouč (viz http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=484 - druhý list zelená Avie vpravo nahoře) a myslím že i ROSS Roudnice, potom VOP začalo vyrábět i verzi 4x4 modelu A60/80 a v té době pokud vím začal tyto vozy upravovat i Hagemann. VOP vyrábělo vozy A31T za použití dílů z PV3S, kterých mělo dostatečnou zásobu na skladě (původně dělalo generální opravy "vejtřesek"),vozy A60/80 a D60/90 měly vyrobenou přední nápravu za použití dílů z přední a zadní nápravy vozů A21T. Hageman používal italskou přední nápravu značky Carraro. Chyba byla trochu v tom, že, pokud vím, používal Hagemann nápravy se stálým převodem 5,125, který u zadních náprav Avia nepatřil k těm nejspolehlivějším.
První 2 prototypy Avie A21T 4x4 byly postaveny v Avii v roce 1994, ale do série se nedostaly. Typy A31T 4x4 vyráběl VOP Přelouč (viz http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=484 - druhý list zelená Avie vpravo nahoře) a myslím že i ROSS Roudnice, potom VOP začalo vyrábět i verzi 4x4 modelu A60/80 a v té době pokud vím začal tyto vozy upravovat i Hagemann. VOP vyrábělo vozy A31T za použití dílů z PV3S, kterých mělo dostatečnou zásobu na skladě (původně dělalo generální opravy "vejtřesek"),vozy A60/80 a D60/90 měly vyrobenou přední nápravu za použití dílů z přední a zadní nápravy vozů A21T. Hageman používal italskou přední nápravu značky Carraro. Chyba byla trochu v tom, že, pokud vím, používal Hagemann nápravy se stálým převodem 5,125, který u zadních náprav Avia nepatřil k těm nejspolehlivějším.
Avie stále vyrábí, čísla jak uvádí Tom120 jsou správná.
Ta zpráva o tom, že Avie nevyrábí nákladní automobily, se možná týkala původní akciové společnosti AVIA a.s. které nákladní automobily již opravdu nevyrábí, protože výrobu a vývoj nákladních automobilů prodala firmě CXA TRADING, s.r.o., která byla následně přejmenována na Avia Ashok Leyland Motors s.r.o.
Pokud by vás zajímaly hlavní trhy, kam Avie vyváží, tak se jedná o Velkou Británii a Irsko. Bohužel na českém trhu nemá značka, díky průšvihům z doby, kdy ji ovládali Korejci, dobré jméno.
Jak jsme v Avii říkali: Korejci byli největším neštěstím Avie během celé její historie
Ta zpráva o tom, že Avie nevyrábí nákladní automobily, se možná týkala původní akciové společnosti AVIA a.s. které nákladní automobily již opravdu nevyrábí, protože výrobu a vývoj nákladních automobilů prodala firmě CXA TRADING, s.r.o., která byla následně přejmenována na Avia Ashok Leyland Motors s.r.o.
Pokud by vás zajímaly hlavní trhy, kam Avie vyváží, tak se jedná o Velkou Británii a Irsko. Bohužel na českém trhu nemá značka, díky průšvihům z doby, kdy ji ovládali Korejci, dobré jméno.
Jak jsme v Avii říkali: Korejci byli největším neštěstím Avie během celé její historie
Jo korejci temu dali, ale zase za těchto pár měsíců letošního roku sem viděl v okruhu tak 30km 3 různé fungl nové avie, tak snad to aspoń takto pujde dál
jednu mají zelenou na vození bordelu s velkým kontejnerem, druhý nějká stavební firma červenou nízký kontejner a třetí bílá už nevím co to přesně bylo, pokusím se o foto
jednu mají zelenou na vození bordelu s velkým kontejnerem, druhý nějká stavební firma červenou nízký kontejner a třetí bílá už nevím co to přesně bylo, pokusím se o foto
Tak nám v pondělí dovezou nove DAEWOO AVIA.....Typ D 90 šestikvalt...Korba je na 12 palet...3 na úzko vedle sebe.. Barva ,žlutá zase kanár....
Jediné mínus..Dig. tachograf
Byl jsem na školení ve SCANII v černovicách,ale stejnak furt je to zdááááár
No asi postoupím s AVIE A 31 na DAEWOO D90 starší co máme a ten co má DAEWOO jede na to nové...Tož mňa držte palce ať mě ho šéf dááááá...Si ho zaslůžím aj když su ve firmě nejkratší dobu
Jediné mínus..Dig. tachograf
Byl jsem na školení ve SCANII v černovicách,ale stejnak furt je to zdááááár
No asi postoupím s AVIE A 31 na DAEWOO D90 starší co máme a ten co má DAEWOO jede na to nové...Tož mňa držte palce ať mě ho šéf dááááá...Si ho zaslůžím aj když su ve firmě nejkratší dobu
Tak to je ta nová 12 tuna
Má to motor CUMMINS nese označení 120 - 160...
Převodovka ZF 6ti kvalt..
Bouda je AK Karoseria....Je to prostě úplně stejná bouda jak na starých aviáááááách.......Tím mě šéf nejvíc nasral,že nekoupil IZOTHERM s chlaďákem,ale obyč prašnáka....Vozíme zeleninu a v těch vedrech to hnije a on kůpí prašňáka.....Podle mě je to na....... Jeho boj...
Už jsem to prohnal do PRAG a zpět...Je to pohodlný,má to TEMPOMAT,MOTORVKU,Rádio na CD s MP3 atd....
ALe co vám budu vykládat...Ani to nedojelo na firmu zůstalo to viset ve Bzenci prej táhlo spojky upadlo.....špatná matka bo co....Naprosto otřesný zrcátka a to ještě mechanik jel se zklopenýma na dotaz:Nevadí ti,že jsi nic neviděl? Odpověděl ne..... V techničáku byla zapsána bílá barva místo žluté. Po dvou dních dojel mechoš vyměnit zrcátka opět dali špatné... Na starém DAEWOO jsou držáky o 7cm širší(a to má to staré DAEWOO bůdu úzkou) než na novém...Teď to bylo na garančce tak by mělo být všecko vychytaný.... říkám z obyč AVIE je to 7 nebe,ale ta bůda...to posral.......
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů