Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, Pavel Bíteš
Re: RC DAKAR
Ohledně parametrů bran dám určitě vědět. Včera jsem dopsal aplikaci na počítač a mám hotovej přijímač do PC. Teďka budu dávat dohromady ještě elektroniku bran.
Je to z 80ti procent hotovy,abych to mohl začít testovat s modelama. Jinak na světelnéch modulech taky pracuju. Čekám ještě na nějaky součástky a musím udělat
krabičky. Během listopadu by mohly být první kusy k odeslání
Je to z 80ti procent hotovy,abych to mohl začít testovat s modelama. Jinak na světelnéch modulech taky pracuju. Čekám ještě na nějaky součástky a musím udělat
krabičky. Během listopadu by mohly být první kusy k odeslání
Re: RC DAKAR
covece Milo, ty jedes! vypada to, ze pristi sozona bude zaae o fous lepsi!
Re: RC DAKAR
no valíte pěkně, už mám vymyšlené dvě varianty konstrukcí těch bran
- WMA
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 266
- Registrován: pát říj 11, 2013 6:59 pm
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: RC DAKAR
Ahoj, tak termíny takhle?
RC Pre-Proloog Sosnova .... 21.3. (když bude)
RC Highlands Rally .... 25.4.
RC Pharaons Rally .... 23.5.
RC Dakar Rally ... 4.-5.7.
RC Silkway Rally .... 22.8.
RC AfricaEcoRace .... 19.9.
RC Pre-Proloog Sosnova .... 21.3. (když bude)
RC Highlands Rally .... 25.4.
RC Pharaons Rally .... 23.5.
RC Dakar Rally ... 4.-5.7.
RC Silkway Rally .... 22.8.
RC AfricaEcoRace .... 19.9.
-
- Příspěvky: 93
- Registrován: pon zář 25, 2017 9:03 am
- Bydliště: Vysočina
Re: RC DAKAR
Zdar mě by to takhle rozhodně vyhovovalo už mám rozplánovanej celý rok.
A ještě se chci zeptat jak to tedy bude s pravidly a co vše tedy bude muset být v autě a na autě.
A ještě se chci zeptat jak to tedy bude s pravidly a co vše tedy bude muset být v autě a na autě.
Re: RC DAKAR
termíny sedí jenom změňte Highlands Rally spět na CENTRAL EUROPEAN RALLY
hodím to na stránky a zde jsou úpravy technických podmínek červeně je přidáno zeleně bude odebráno
Měřítko modelu je od 1:16 do 1:12.
Základní rozměry modelu: Šířka náprav s koly maximum do 220 mm.
Model Trucku musí být podle skutečné předlohy, která jela skutečný závod například: Dakar, Silk Way Rally, Africa Eco Race nebo ostatní maratónské soutěže. Výjimka je pro skutečně postavené předlohy, které z nějakého důvodu se nemohli zúčastnit skutečného závodu.
Kabina musí odpovídat skutečnému typu předlohy a je samostatně oddělena od nástavby. Kabina a nástavba nesmí být z lexanu pouze doplňky kabiny.
Pneumatiky vnějšího průměru do 100 mm.
U modelů 1:12 jsou povoleny maketové MIL-SPEC ZXL nebo MUD PLUGGER 1.9 ._vyrd14_683zxl1_9_6.jpg
Počet náprav je dle předlohy.
Truck musí mít interiér, posádku dle skutečné předlohy, řidič + navigátor + mechanik, nebo řidič + navigátor.
Kabina má ochranný rám vnější a vnitřní dle předlohy. U vnitřního rámu stačí pouze částečná imitace.
Osvětlení min. 2x světlomet čelní, 2x červené koncové světla.
Minimálně 80% reklam a zbarvení dle předlohy.
Vezená výbava 2x použitelné pneu, (je li z důvodu konstrukčního řešení podvozku modelu, je výjimka v podobě úpravy pneu vyříznutím, zkrácením nebo zmáčknutím pouze za podmínky, kdy jsou rezervy pneumatik na modelu uloženy v prostoru dle předlohy), vyprošťovací plech, lopata.
Záchytná oka pro možnost tahání lanem, + 1 ks lopatka pro vyproštění při zapadnutí v písku velikosti kávové lžičky, + lano k postavení na kola při převrácení, vytažením a vlečení jiného vozidla. Doplňky mohou být na trucku pevně připevněny, nebo je může jezdec mít po ruce k okamžitému použití, jako druhé obložení.
Rozdělení modelů do tříd truck T1, T2, T3, T4.
T1. super produkce
Truck je postavený dle pravidel rc truck rally a svojí konstrukcí podvozku kopíruje předlohu (tuhé nebo nezávislé nápravy) Motor třídy 540, napájení LiPol 7,4V 2čl., nebo NiMH a jiné podobné 6čl.
T2. hybrid produkce
Truck je postavený dle pravidel rc truck rally a svojí konstrukcí podvozku vůbec nekopíruje předlohu (tuhé nápravy na voze Tatra nezávislé na voze Liaz, nebo kombinace tuhá+nezávislá) Motor třídy 540, napájení LiPol 7,4V 2čl., nebo NiMH a jiné podobné 6čl.
T3. veterán produkce
Truck je postavený dle pravidel rc truck rally. Motor třídy 540, napájení LiPol 7,4V 2čl., nebo NiMH a jiné podobné 6čl.
Předloha modelu - 20 let a více od aktuálního data!
T4. scale produkce
Truck je postavený dle pravidel rc truck rally a musí věrně kopírovat předlohu.
1. umístění motoru dle předlohy trucku
2. podvozek dle předlohy trucku (lichoběžníkové, pevné, tatrovácké)
3. model je opatřen zvukovým modulem
Motor nax. třídy 540, napájení LiPol 7,4V 2čl., nebo NiMH a jiné podobné 6čl.
Zelená karta
Povolení účasti v závodu.
Truck je nedostavěný dle pravidel rc truck rally, jede závod jenom jako test.
Povoluje ředitel závodu!
(…každý modelář si je vědom výkonu svého motoru, zná převody převodovky, zná konstrukci a hmotnost svého modelu, proto si volí motor dle svého uvážení, aby dosáhl správné užitkové rychlosti bezpečné pro okolí a sebe samotného…)
Cílem rc truck rally je zachovat vzhled modelů a setkání na vysoké úrovni.
hodím to na stránky a zde jsou úpravy technických podmínek červeně je přidáno zeleně bude odebráno
Měřítko modelu je od 1:16 do 1:12.
Základní rozměry modelu: Šířka náprav s koly maximum do 220 mm.
Model Trucku musí být podle skutečné předlohy, která jela skutečný závod například: Dakar, Silk Way Rally, Africa Eco Race nebo ostatní maratónské soutěže. Výjimka je pro skutečně postavené předlohy, které z nějakého důvodu se nemohli zúčastnit skutečného závodu.
Kabina musí odpovídat skutečnému typu předlohy a je samostatně oddělena od nástavby. Kabina a nástavba nesmí být z lexanu pouze doplňky kabiny.
Pneumatiky vnějšího průměru do 100 mm.
U modelů 1:12 jsou povoleny maketové MIL-SPEC ZXL nebo MUD PLUGGER 1.9 ._vyrd14_683zxl1_9_6.jpg
Počet náprav je dle předlohy.
Truck musí mít interiér, posádku dle skutečné předlohy, řidič + navigátor + mechanik, nebo řidič + navigátor.
Kabina má ochranný rám vnější a vnitřní dle předlohy. U vnitřního rámu stačí pouze částečná imitace.
Osvětlení min. 2x světlomet čelní, 2x červené koncové světla.
Minimálně 80% reklam a zbarvení dle předlohy.
Vezená výbava 2x použitelné pneu, (je li z důvodu konstrukčního řešení podvozku modelu, je výjimka v podobě úpravy pneu vyříznutím, zkrácením nebo zmáčknutím pouze za podmínky, kdy jsou rezervy pneumatik na modelu uloženy v prostoru dle předlohy), vyprošťovací plech, lopata.
Záchytná oka pro možnost tahání lanem, + 1 ks lopatka pro vyproštění při zapadnutí v písku velikosti kávové lžičky, + lano k postavení na kola při převrácení, vytažením a vlečení jiného vozidla. Doplňky mohou být na trucku pevně připevněny, nebo je může jezdec mít po ruce k okamžitému použití, jako druhé obložení.
Rozdělení modelů do tříd truck T1, T2, T3, T4.
T1. super produkce
Truck je postavený dle pravidel rc truck rally a svojí konstrukcí podvozku kopíruje předlohu (tuhé nebo nezávislé nápravy) Motor třídy 540, napájení LiPol 7,4V 2čl., nebo NiMH a jiné podobné 6čl.
T2. hybrid produkce
Truck je postavený dle pravidel rc truck rally a svojí konstrukcí podvozku vůbec nekopíruje předlohu (tuhé nápravy na voze Tatra nezávislé na voze Liaz, nebo kombinace tuhá+nezávislá) Motor třídy 540, napájení LiPol 7,4V 2čl., nebo NiMH a jiné podobné 6čl.
T3. veterán produkce
Truck je postavený dle pravidel rc truck rally. Motor třídy 540, napájení LiPol 7,4V 2čl., nebo NiMH a jiné podobné 6čl.
Předloha modelu - 20 let a více od aktuálního data!
T4. scale produkce
Truck je postavený dle pravidel rc truck rally a musí věrně kopírovat předlohu.
1. umístění motoru dle předlohy trucku
2. podvozek dle předlohy trucku (lichoběžníkové, pevné, tatrovácké)
3. model je opatřen zvukovým modulem
Motor nax. třídy 540, napájení LiPol 7,4V 2čl., nebo NiMH a jiné podobné 6čl.
Zelená karta
Povolení účasti v závodu.
Truck je nedostavěný dle pravidel rc truck rally, jede závod jenom jako test.
Povoluje ředitel závodu!
(…každý modelář si je vědom výkonu svého motoru, zná převody převodovky, zná konstrukci a hmotnost svého modelu, proto si volí motor dle svého uvážení, aby dosáhl správné užitkové rychlosti bezpečné pro okolí a sebe samotného…)
Cílem rc truck rally je zachovat vzhled modelů a setkání na vysoké úrovni.
- Jozef Dojčar
- Příspěvky: 1163
- Registrován: ned kvě 07, 2006 8:26 pm
- Bydliště: Jedovnice
Re: RC DAKAR
Já mám trošku problém s tím pravidlem, kdy na autě musí být plechy nebo lopata či obojí, když ve finále to může každý nést v kapse, ale v závodě to nakonec nikdo nepoužije, protože je mnohem rychlejší zaháknout za nárazník provázek a model z díry vytáhnout rukou. Já bych toto pravidlo zrušil.
Re: RC DAKAR
Ta možnost tam je každý si vybere, na autě je to ve většině případů imitace, aby byla co nejlehčí a vypadalo to modelářky
Jen bych to nepenalizoval a nevytýkal, větší problém jsou vyprošťovací oka a minimální osvětlení.
Je li někdo převrácený a chcete si rychle poct tak pak zjistíš, že nemá nikde za co dát lano
Světla, někdo nemá vůbec a na noc si přidělá nějaké světlo
Jen bych to nepenalizoval a nevytýkal, větší problém jsou vyprošťovací oka a minimální osvětlení.
Je li někdo převrácený a chcete si rychle poct tak pak zjistíš, že nemá nikde za co dát lano
Světla, někdo nemá vůbec a na noc si přidělá nějaké světlo
Re: RC DAKAR
Jj koukal jsem kluci...,velkej úspěch, moc pěkně namluveny a natočený...
- Jozef Dojčar
- Příspěvky: 1163
- Registrován: ned kvě 07, 2006 8:26 pm
- Bydliště: Jedovnice
Re: RC DAKAR
Pepiku, poslal bys mi specifikaci toho lepidla na hridele?
Re: RC DAKAR
Ahoj. Pořad v TV byl výborný. Měli to pěkně udělané a sestříhané. Laici měli jedinečnou možnost srovnat závody a techniku RC osobáků a RC kamionů. Kolegové, kteří nás "slovně" reprezentovali, byli naprosto profesionální .
K termínům 2020: Za mne OK, stejně to budu řešit, až se to bude blížit. Ještě je potřeba na tyto termíny objednat to správné počasí .
K pravidlům: Za mne vcelku OK, souhlasím s tím, co navrhuje Milda.
- Vezenou výbavu (lopatka, vyjížděcí plech) bych ponechal. Většina z nás to v kamionu již má a myslím si, že to tam patří. Je to maketový doplněk a i skutečné kamiony si to vozí. Cenově ani hmotnostně to nikoho nezrujnuje. Stavíme přece auta modelově co nejvíce odpovídající skutečnosti. Druhou lopatku, vyjížděcí plech a tažné lano bude mít každý "jezdec" v kapse.
- Co se týká rezervních kol nebo pneumatik - souhlasím s tím, co navrhuje Milda, ale přidal bych tam, že je možné je vynechat nebo upravit jenom v případě, pokud to opravdu konstrukce modelu neumožňuje. V tomto případě je ale nutné chybějící kola nebo části pneu dovážit balastní zátěží.
- Kladl bych důraz na to, aby vpředu a vzad byla tažná oka nebo funkční "přípojka" podle skutečnosti a pokud možno i nahoře pro postavení lanem na kola v případě převrácení.
- Dále bychom měli prodiskutovat, jak to bude se stavěním na kola v případě boudy a jak to bude obecně s penalizacemi - mělo by to být platné a neměnné pro celý ročník 2020 (bouda, neprojetí úseku, nedokončení etapy, výměna auta v průběhu závodu, za jakých podmínek a kým může být nefunkční kamion dotažen do cíle a jaký benefit získá ten, který se "obětuje", atd.).
K termínům 2020: Za mne OK, stejně to budu řešit, až se to bude blížit. Ještě je potřeba na tyto termíny objednat to správné počasí .
K pravidlům: Za mne vcelku OK, souhlasím s tím, co navrhuje Milda.
- Vezenou výbavu (lopatka, vyjížděcí plech) bych ponechal. Většina z nás to v kamionu již má a myslím si, že to tam patří. Je to maketový doplněk a i skutečné kamiony si to vozí. Cenově ani hmotnostně to nikoho nezrujnuje. Stavíme přece auta modelově co nejvíce odpovídající skutečnosti. Druhou lopatku, vyjížděcí plech a tažné lano bude mít každý "jezdec" v kapse.
- Co se týká rezervních kol nebo pneumatik - souhlasím s tím, co navrhuje Milda, ale přidal bych tam, že je možné je vynechat nebo upravit jenom v případě, pokud to opravdu konstrukce modelu neumožňuje. V tomto případě je ale nutné chybějící kola nebo části pneu dovážit balastní zátěží.
- Kladl bych důraz na to, aby vpředu a vzad byla tažná oka nebo funkční "přípojka" podle skutečnosti a pokud možno i nahoře pro postavení lanem na kola v případě převrácení.
- Dále bychom měli prodiskutovat, jak to bude se stavěním na kola v případě boudy a jak to bude obecně s penalizacemi - mělo by to být platné a neměnné pro celý ročník 2020 (bouda, neprojetí úseku, nedokončení etapy, výměna auta v průběhu závodu, za jakých podmínek a kým může být nefunkční kamion dotažen do cíle a jaký benefit získá ten, který se "obětuje", atd.).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů