Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, Pavel Bíteš
- Jozef Dojčar
- Příspěvky: 1163
- Registrován: ned kvě 07, 2006 8:26 pm
- Bydliště: Jedovnice
Re: RC DAKAR
Domácí úkol
Z čipu odstranit starou folii, nalepit ho do prostoru libovolně mezi přední a zadní nápravu a přelepit obyčejnou průsvitnou tenkou lepící páskou, v okolí do 30 mm čipu by se neměl nacházet žádný kov ani drátek ke světlům pokud to tedy je možné Jinak dochází k zarušení čipu a delšímu načítání
pak to načte 100% do 2 sekund pokud se tam zastaví
Zlepšovák
Brány start a cíl musí být minimálně od sebe 3 m dochází k vzájemnému rušení a zpomalení načítání !!!!!! Brány jsou opatřeny zpomalovacím retardérem pod čtečkou a každý závodník zastaví tak aby byl retardér mezi koly, pak to načte 100% do 2 sekund pokud se tam zastaví
Cílová rampa je opatřena video kamerou a hodinami. Pokud nedojde k načtení čipu do 5 s. závodník odjíždí a pak se mu čas napočítá z video záznamu dle hodin. Rampy mají nové baterie a jako další možnost trafo stanici do sítě.
Z čipu odstranit starou folii, nalepit ho do prostoru libovolně mezi přední a zadní nápravu a přelepit obyčejnou průsvitnou tenkou lepící páskou, v okolí do 30 mm čipu by se neměl nacházet žádný kov ani drátek ke světlům pokud to tedy je možné Jinak dochází k zarušení čipu a delšímu načítání
pak to načte 100% do 2 sekund pokud se tam zastaví
Zlepšovák
Brány start a cíl musí být minimálně od sebe 3 m dochází k vzájemnému rušení a zpomalení načítání !!!!!! Brány jsou opatřeny zpomalovacím retardérem pod čtečkou a každý závodník zastaví tak aby byl retardér mezi koly, pak to načte 100% do 2 sekund pokud se tam zastaví
Cílová rampa je opatřena video kamerou a hodinami. Pokud nedojde k načtení čipu do 5 s. závodník odjíždí a pak se mu čas napočítá z video záznamu dle hodin. Rampy mají nové baterie a jako další možnost trafo stanici do sítě.
Re: RC DAKAR
Plán a trasa rc závodu SILK WAY 2020 je na světě. Letošní RC SILK WAY se pojede řečištěm, kde bude mít hlavní slovo počasí a to konkrétně déšť. Řečiště vystřídají písečné průsmyky, skaliska, obrovské duny prorostlé trávou, rychlé šotolinové pisty a zrádné travnaté pláně. O vítězi se rozhodne v 10-ti etapách, které budou opravdu dost dlouhé a to už v sobotu 22. 8. 2020 na Kačenárně v Novém Veselí.
1. etapa prolog
Prolog seznámí závodníky s velice technickou tratí, která vede řečištěm, dunovým polem s několika strmými výjezdy na zatravněné duny. Výsledek etapy bude důležitý pro start do druhé spojovací etapy s časovým limitem a následným startem do třetí, ale už ostré etapy.
Druhá spojovací etapa je jedna z nejdelších etap, kde nejde nic získat, ale na opak ztratit. Spojovací etapa louži k seznámení se s krajinou, prověření strojů a jejich pilotů. Startovat se bude hromadným startem ve třech vlnách s 30 vteřinovým odstupem. Minimální čas k dokončení etapy je 20 minut a maximální 25 minut. Závodníci si musí v nesnázích vzájemně pomáhat aby nebyli penalizováni při převrácení a pozdní příjezd.
Třetí a čtvrtá etapa provede závodní rc karavanu na jižní část poloostrova do písečných oblastí s menšími dunovými poli, ale zato velice technickými. Bude se jednat o nejrychlejší etapy celého závodu.
Pátá a šestá etapa bude nejdelší rychlostní test celého závodu. Ten kdo je zvládne bez problémů vytvoří si tak bezpečný náskok a naději na dobré umístění. K jižní části se přidá i severní smyčka z poloviny rychlým technickým lesním úsekem a s největším nejtechničtějším kopcovitým polem, kde si musí závodníci hledat sjízdnou cestu. Ve výhodě budou týmoví závodníci, kteří si můžou okamžitě vypomoct v obtížném a nepřehledném terénu.
Sedmá a osmá etapa bude maratonská bez servisu. Ten kdo šetří auto a palivo tak ji zvládne bez úhony. Opravy budou moci závodníci řešit pouze v měřeném speciálu. Znovu se pozná týmový duch závodníků, vzájemná pomoc bude v trablech rozhodující. Trať povede valem zvaný Mordor se strmými výjezdy a sjezdy, kde je nejvíce potřeba palivo do motorů, následně velmi rychlou střední pasáží s vjezdem do již obávaného lesa plného otravných moskytů. Nebezpečí může číhat i ve Skalním městě v podobě těsných průsmyků. Ten kdo zvládne tento test, může se těšit zaslouženě na večeři.
Devátá a desátá noční speciálka přivede už unavené závodníky na tolik vytoužené pódium. Speciál se pojede po celém obvodu poloostrova, trať už nebude tak náročná, ale zato bude důležitá dobrá navigace a výkonná světla aby závodníci uviděli cíl
1. etapa prolog
Prolog seznámí závodníky s velice technickou tratí, která vede řečištěm, dunovým polem s několika strmými výjezdy na zatravněné duny. Výsledek etapy bude důležitý pro start do druhé spojovací etapy s časovým limitem a následným startem do třetí, ale už ostré etapy.
Druhá spojovací etapa je jedna z nejdelších etap, kde nejde nic získat, ale na opak ztratit. Spojovací etapa louži k seznámení se s krajinou, prověření strojů a jejich pilotů. Startovat se bude hromadným startem ve třech vlnách s 30 vteřinovým odstupem. Minimální čas k dokončení etapy je 20 minut a maximální 25 minut. Závodníci si musí v nesnázích vzájemně pomáhat aby nebyli penalizováni při převrácení a pozdní příjezd.
Třetí a čtvrtá etapa provede závodní rc karavanu na jižní část poloostrova do písečných oblastí s menšími dunovými poli, ale zato velice technickými. Bude se jednat o nejrychlejší etapy celého závodu.
Pátá a šestá etapa bude nejdelší rychlostní test celého závodu. Ten kdo je zvládne bez problémů vytvoří si tak bezpečný náskok a naději na dobré umístění. K jižní části se přidá i severní smyčka z poloviny rychlým technickým lesním úsekem a s největším nejtechničtějším kopcovitým polem, kde si musí závodníci hledat sjízdnou cestu. Ve výhodě budou týmoví závodníci, kteří si můžou okamžitě vypomoct v obtížném a nepřehledném terénu.
Sedmá a osmá etapa bude maratonská bez servisu. Ten kdo šetří auto a palivo tak ji zvládne bez úhony. Opravy budou moci závodníci řešit pouze v měřeném speciálu. Znovu se pozná týmový duch závodníků, vzájemná pomoc bude v trablech rozhodující. Trať povede valem zvaný Mordor se strmými výjezdy a sjezdy, kde je nejvíce potřeba palivo do motorů, následně velmi rychlou střední pasáží s vjezdem do již obávaného lesa plného otravných moskytů. Nebezpečí může číhat i ve Skalním městě v podobě těsných průsmyků. Ten kdo zvládne tento test, může se těšit zaslouženě na večeři.
Devátá a desátá noční speciálka přivede už unavené závodníky na tolik vytoužené pódium. Speciál se pojede po celém obvodu poloostrova, trať už nebude tak náročná, ale zato bude důležitá dobrá navigace a výkonná světla aby závodníci uviděli cíl
Re: RC DAKAR
trasu známe tak kdo pojede tak se hlaste Šnekovi na startovní listinu
Sil Way menu je guláš oběd a večeře steak 150 + chleba
Pivo točené 10 BERNARD 25 KČ
Sil Way menu je guláš oběd a večeře steak 150 + chleba
Pivo točené 10 BERNARD 25 KČ
Re: RC DAKAR
Re: RC DAKAR
Ti závidím Chmeldo, já jsem z modelařinou ještě vyčerpán Všechnu energii jsem nechal na Kačenárně
Tak snad na podzim
Tak snad na podzim
- Jozef Dojčar
- Příspěvky: 1163
- Registrován: ned kvě 07, 2006 8:26 pm
- Bydliště: Jedovnice
Re: RC DAKAR
Buď v klidu Mildo. Já mám uhláka rozbitého a ještě nevím, jestli budu mít chuť ho dát do týdne do použitelného stavu...
- Jozef Dojčar
- Příspěvky: 1163
- Registrován: ned kvě 07, 2006 8:26 pm
- Bydliště: Jedovnice
Re: RC DAKAR
Ahoj. Přijedu v pátek večer.
Také si objednávám plnou penzi.
Také si objednávám plnou penzi.
Re: RC DAKAR
Re: RC DAKAR
Mildo, to znamená nejezdit od Rosičky, ale objet to přes Veselí? A za okno auta dát to "povolení"?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů