Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, Pavel Bíteš
Re: RC DAKAR
Díky za info. Bohužel jsem tě prve špatně pochopil, čekal jsem, že to bude k dostání jako hotový model. On ten můj kamarád není modelář, jen sběratel.
!LIAZ 4life!
Re: RC DAKAR
Tak zítra dám návrh pravidel pro stavbu modelů RCTR na rok 2022 a úpravu pravidel na příští rok
nebude to tak drastické, bude to vycházet z logiky věci a schopnosti dodržování pravidel
nebude to tak drastické, bude to vycházet z logiky věci a schopnosti dodržování pravidel
Re: RC DAKAR
Dle mého myšleno tak , že do roku 2022 přechodné období než začnou platit nové tech. podmínky pro stavbu a přejímky , tak aby ten kdo staví nové auto a chce s ním jezdit víc sezon se už mohl připravit na změny …..
KALENDÁŘ AKCÍ 2019 ZDE
RC KAMAZ Team https://www.facebook.com/RC-KAMAZ-Team- ... 8/?fref=ts
RC Truck Rally Dakar https://www.facebook.com/rctruckracing/?fref=ts
RC KAMAZ Team https://www.facebook.com/RC-KAMAZ-Team- ... 8/?fref=ts
RC Truck Rally Dakar https://www.facebook.com/rctruckracing/?fref=ts
Re: RC DAKAR
Ano pravidla pro stavbu modelů budou to platný od 2020
Pravidla závodů budou platit už na příští rok
Budu muset zřídit ještě jedny stránky na pravidla a stávající budou na aktuality protože jsou zdarma a mají omezenou kapacitu https://pravidla-rctr-2012.estranky.cz/ večer to budu krmit
Pravidla závodů budou platit už na příští rok
Budu muset zřídit ještě jedny stránky na pravidla a stávající budou na aktuality protože jsou zdarma a mají omezenou kapacitu https://pravidla-rctr-2012.estranky.cz/ večer to budu krmit
Re: RC DAKAR
REGULE PRO STAVBU JSOU NAKRMENÝ https://pravidla-rctr-2012.estranky.cz/
Re: RC DAKAR
ty jsi nahlásil a začal stavbu DAFa do roku 2020 tak máš výjimku
to se bude týkat hlavně co budou stavět nová auta 2022, ty stávající se tomu vyhnou to by jsme tě zazdili a i ostatní a to si nemůžu dovolit to by byla politická sebevražda proto jsem to musel očesat to by byl konec
PRO JISTOTU JSEM TO TAM DOPLNIL
to se bude týkat hlavně co budou stavět nová auta 2022, ty stávající se tomu vyhnou to by jsme tě zazdili a i ostatní a to si nemůžu dovolit to by byla politická sebevražda proto jsem to musel očesat to by byl konec
PRO JISTOTU JSEM TO TAM DOPLNIL
Re: RC DAKAR
Tak to jsem rád, já už se bál, že budu muset udělat GO Ginafa, abych měl příští rok s čím jezdit
Re: RC DAKAR
nějak tak by mohl vypadat etapový list
V prvním sloupci bude pořadí na startu dle výsledků předchozí etapy.
Druhý a ostatní sloupce musí každý kdo dojede do cíle vyplnit sám!
sloupec CÍL vyplní jezdec okamžitě po dojetí do cíle a následném zaparkování modelu a dál vyplní penále a asistenci a nakonec podepíše a počká pro kontrolu následujícího co dorazil do cíle, který se zapíše totéž v následujícím pořadí. Poté co vyplnil a podepsal ve správném pořadí může s modelem odejít servisovat model do svého bivaku.
Nejdřív vysvětlím asistenci, A1 je pomoc vyproštění nebo postavení modelu, P2 je dotažení modelu do cíle. Jezdec udělá svislou čárku do políčka, za každou asistenci jednu čárku.
Penalizace P1 je převrácení modelu za pomocí cizí asistence, P2 nasazení modelu bez pomocí asistence, P3 neprojetí sekce, P4 nedokončení etapy P5 tam napsané neni, ale znamená nenastoupení do etapy.
Kritéria a hodnoty penalizací P1 až P5 budou vypsány v pravidlech.
Re: RC DAKAR
Tak dnes jsem si vzpomněl na ,,Rychlé šípy" a to přímo na ježka v kleci kdy přemýšleli jak ho dostat ven. Zato já přemýšlím jak ho dostat dovnitř. Respektive jak dostat ochrannou konstrukci do kabiny. Z vrchu je to úzké a zespodu jsou dorazy na podlahu a již zmíněnou konstrukci a teď babo raď + malá ochutnávka pokračování.
Re: RC DAKAR
Chmeldo vím o čem píšeš
Oldřich Kaiser & Jiří Lábus - Loď v láhvi
https://www.youtube.com/watch?v=RKdHrFgH0bE
Jinak jsem trochu upravil ty pravidla
Základní pravidla závodů RCTR
Sekce v etapách, kde je zákaz vstupu pro piloty do prostoru tratě jsou označeny červeně. V ostatních místech se běží vedle tratě, kromě míst, kde to jinudy, než po trati není možné. Uzavřené odbočky pro vozidla jsou označené bíle.
Do prologu (1. etapa) se startuje v pořadí, které určí pořadatel, zpravidla s přihlédnutím k výsledkům předešlého závodu. Do dalších etap se startuje v pořadí etap předešlých. Piloti jsou povinní dodržet startovní čas a pořadí dle Etapového listu. Každý jezdec má 1 x žolík na odložení startu o 15 minut.
Po dojetí do cíle etapy je každý pilot povinen zapsat do Etapového listu pořadí příjezdu, případnou penalizaci, asistenci, podpis a pro kontrolu čekat na následujícího jezdce.
Časový limit na etapu je 45 minut od startu prvního vozidla.
Kromě výše uvedených případů se nesmí soutěžící vozidla dotýkat, a to ani nohou.
INCIDENTY NA TRATI
V případě zapadnutí během závodu se používá vyprošťovací plech. Pouze v případě uvíznutí podvozkem na pevné překážce, nebo vyjetím z tratě do houští lze použít k vytažení lano. Tahá se jen směrem vzad!
P1.- 1 minuta.
V případě převrácení se čeká na vozidlo, které jede za námi a dobrovolně asistuje za pomocí tažného lana převrácení vozidla na kola. Asistence se nesmí provádět zpětně po projetí cíle a ve vzdálenosti větší než 1 metr od převrácení.
V případě, že vozidlo brání v průjezdu, rukou se dá mimo trať, opět ale na bok! Následně po průjezdu soupeře a jeho asistence za pomocí tažného lana se staví na kola.
V případě, že někdo zaviní převrácení soupeřova vozidla fyzickým kontaktem, dostává penalizaci 1 minutu on, ne poškozený.
V cíli je jezdec povinen si zapsat penalizaci a asistenci!
P2.- 2 minuty
V případě převrácení se nečeká na vozidlo, které jede za námi. Na kola se staví okamžitě a pokračuje se v jízdě.
V cíli je jezdec povinen si zapsat penalizaci.
P3.- 5 minut
V případě, pokud není v silách vozidla nebo pilota část trati nebo překážku zdolat, může ji objet, za což náleží penalizace 5 minut za každou neprojetou překážku.
P-4. 45 minut
V případě nedojetí etapy. Časový limit na etapu je 45 minut.
P-5. 60 minut
V případě nenastoupení do etapy a zatajení penalizace.
DISKVALIFIKACE
V případě opakovaného zatajování penalizace!
(zatajení znamená nezapsání do Etapového listu)
A1.- asistence při stavění na kola pomocí lana.
A2.- asistence dovlečení jiného vozidla do cíle pomocí lana.
(vlečené a tažné vozidlo si může najít jinou sjízdnou cestu i mimo trať, ale musí ji alespoň kopírovat.
Při opravě během závodu se dá vozidlo mimo dráhu, případně je odneseno do bivaku. Po opravě se pokračuje z místa, odkud bylo odneseno.
Kromě výše uvedených případů se nesmí soutěžící vozidla dotýkat, a to ani nohou.
Oldřich Kaiser & Jiří Lábus - Loď v láhvi
https://www.youtube.com/watch?v=RKdHrFgH0bE
Jinak jsem trochu upravil ty pravidla
Základní pravidla závodů RCTR
Sekce v etapách, kde je zákaz vstupu pro piloty do prostoru tratě jsou označeny červeně. V ostatních místech se běží vedle tratě, kromě míst, kde to jinudy, než po trati není možné. Uzavřené odbočky pro vozidla jsou označené bíle.
Do prologu (1. etapa) se startuje v pořadí, které určí pořadatel, zpravidla s přihlédnutím k výsledkům předešlého závodu. Do dalších etap se startuje v pořadí etap předešlých. Piloti jsou povinní dodržet startovní čas a pořadí dle Etapového listu. Každý jezdec má 1 x žolík na odložení startu o 15 minut.
Po dojetí do cíle etapy je každý pilot povinen zapsat do Etapového listu pořadí příjezdu, případnou penalizaci, asistenci, podpis a pro kontrolu čekat na následujícího jezdce.
Časový limit na etapu je 45 minut od startu prvního vozidla.
Kromě výše uvedených případů se nesmí soutěžící vozidla dotýkat, a to ani nohou.
INCIDENTY NA TRATI
V případě zapadnutí během závodu se používá vyprošťovací plech. Pouze v případě uvíznutí podvozkem na pevné překážce, nebo vyjetím z tratě do houští lze použít k vytažení lano. Tahá se jen směrem vzad!
P1.- 1 minuta.
V případě převrácení se čeká na vozidlo, které jede za námi a dobrovolně asistuje za pomocí tažného lana převrácení vozidla na kola. Asistence se nesmí provádět zpětně po projetí cíle a ve vzdálenosti větší než 1 metr od převrácení.
V případě, že vozidlo brání v průjezdu, rukou se dá mimo trať, opět ale na bok! Následně po průjezdu soupeře a jeho asistence za pomocí tažného lana se staví na kola.
V případě, že někdo zaviní převrácení soupeřova vozidla fyzickým kontaktem, dostává penalizaci 1 minutu on, ne poškozený.
V cíli je jezdec povinen si zapsat penalizaci a asistenci!
P2.- 2 minuty
V případě převrácení se nečeká na vozidlo, které jede za námi. Na kola se staví okamžitě a pokračuje se v jízdě.
V cíli je jezdec povinen si zapsat penalizaci.
P3.- 5 minut
V případě, pokud není v silách vozidla nebo pilota část trati nebo překážku zdolat, může ji objet, za což náleží penalizace 5 minut za každou neprojetou překážku.
P-4. 45 minut
V případě nedojetí etapy. Časový limit na etapu je 45 minut.
P-5. 60 minut
V případě nenastoupení do etapy a zatajení penalizace.
DISKVALIFIKACE
V případě opakovaného zatajování penalizace!
(zatajení znamená nezapsání do Etapového listu)
A1.- asistence při stavění na kola pomocí lana.
A2.- asistence dovlečení jiného vozidla do cíle pomocí lana.
(vlečené a tažné vozidlo si může najít jinou sjízdnou cestu i mimo trať, ale musí ji alespoň kopírovat.
Při opravě během závodu se dá vozidlo mimo dráhu, případně je odneseno do bivaku. Po opravě se pokračuje z místa, odkud bylo odneseno.
Kromě výše uvedených případů se nesmí soutěžící vozidla dotýkat, a to ani nohou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host