Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, Pavel Bíteš
Re: RC DAKAR
Tak základy vykopaný další kupa hlíny jako překážka To se měsíc nezastavím
V práci sleduji terén letošního Dakaru tak snad nebude slejvák žádný https://www.youtube.com/watch?v=ZUgw2GcXQUM
V práci sleduji terén letošního Dakaru tak snad nebude slejvák žádný https://www.youtube.com/watch?v=ZUgw2GcXQUM
- Pavel Šíma
- Příspěvky: 197
- Registrován: pát bře 18, 2016 11:26 pm
- Bydliště: Praha 8
Re: RC DAKAR
Tak jsme s mladým a Petrem absolvovali Den dětí na Klamovce. Chvílema to byl boj o trať. Ale vše dobře dopadlo. Závěrečná exhibice se líbila a mě jako už tradičně čeká oprava předku zelené tatry. povedlo se. Ano mladá paní nebo spíš slečna byla spokojená.
- druhá fotka KOBYLKY ÚTOČÍ - v tento okamžik nám mrňata vyhlásily pauzu, trať se stala nesjízdnou a fotka je schválně mázlá aby mě maminky neobviňovaly z čehosi I když v některých okamžicích se bylo opravdu na co koukat.
- třetí fotka dokazuje že stačí chvilka nepozornosti a je vymalováno. jen nechápu že to odnesl víc ochranný rám než nárazník který je o kousek předsunutý před rámem.
A ještě jednou díky Petrovi L. že nás v tom nenechal samotné a dorazil.
A v sobotu jsme byli na výletě v Ostravě kde jsem absolvoval v areálu firmy LIBROS jízdu jako řidič trialovou Tatrou 813 na místní překážkové trati - jedním slovem skvělé, doporučuji! Super zážitek! Není nad to, držet pevně v rukách takovou sílu!
Mimo jiné jsem zjistil že tato firma je prezentována mezi sponzory Bonver Dakar teamu a při velmi přátelském rozhovoru s majitelem, jsem se dozvěděl že zde kdysi před lety začala cesta Tomáše Vrátného do Dakaru. Tak jsem nelenil a odprezentoval svůj model (kde je logo firmy též uvedeno) a který jsem měl čistě náhodou sebou, no a to už jsme se stali hosty, protože se zde konala mimo zážitkových jízd i předváděcí akce driftovacích speciálů, konala se zde i prezentace nových modelů Tatra Phoenix a limitované série Tatra Phoenix Präzident, a soutěž o 10 tisíc Kč 3 členných týmů, kdo nejrychleji naloží 3tuny štěrku zpět na korbu Phoenixe, vítězný čas byl cca 18 minut 50 vteřin. V tom vedru to byl úctyhodný výkon! K vidění nebyla vidět jen pěkná auta!
A v Kopřivnici kde jsme zavítali na Dny techniky v areálu kopřivnického polygonu kde nás nejvíce zaujali předváděcí jízdy Tater na polygonu, hodně času jsem věnoval zkoumání konstrukce doprovodné Tatry Bonver teamu, velmi zajímavé byly některé nové i historické kousky.
Ten hroch na konci to je stánek na zmrzlinu. Čekal bych že v něm bude nějaká usměvavá dobře tvarovaná slečna nebo pani, ale bylo v něm jen nas.ané mládě hrocha. (foto nepublikovatelné)
- druhá fotka KOBYLKY ÚTOČÍ - v tento okamžik nám mrňata vyhlásily pauzu, trať se stala nesjízdnou a fotka je schválně mázlá aby mě maminky neobviňovaly z čehosi I když v některých okamžicích se bylo opravdu na co koukat.
- třetí fotka dokazuje že stačí chvilka nepozornosti a je vymalováno. jen nechápu že to odnesl víc ochranný rám než nárazník který je o kousek předsunutý před rámem.
A ještě jednou díky Petrovi L. že nás v tom nenechal samotné a dorazil.
A v sobotu jsme byli na výletě v Ostravě kde jsem absolvoval v areálu firmy LIBROS jízdu jako řidič trialovou Tatrou 813 na místní překážkové trati - jedním slovem skvělé, doporučuji! Super zážitek! Není nad to, držet pevně v rukách takovou sílu!
Mimo jiné jsem zjistil že tato firma je prezentována mezi sponzory Bonver Dakar teamu a při velmi přátelském rozhovoru s majitelem, jsem se dozvěděl že zde kdysi před lety začala cesta Tomáše Vrátného do Dakaru. Tak jsem nelenil a odprezentoval svůj model (kde je logo firmy též uvedeno) a který jsem měl čistě náhodou sebou, no a to už jsme se stali hosty, protože se zde konala mimo zážitkových jízd i předváděcí akce driftovacích speciálů, konala se zde i prezentace nových modelů Tatra Phoenix a limitované série Tatra Phoenix Präzident, a soutěž o 10 tisíc Kč 3 členných týmů, kdo nejrychleji naloží 3tuny štěrku zpět na korbu Phoenixe, vítězný čas byl cca 18 minut 50 vteřin. V tom vedru to byl úctyhodný výkon! K vidění nebyla vidět jen pěkná auta!
A v Kopřivnici kde jsme zavítali na Dny techniky v areálu kopřivnického polygonu kde nás nejvíce zaujali předváděcí jízdy Tater na polygonu, hodně času jsem věnoval zkoumání konstrukce doprovodné Tatry Bonver teamu, velmi zajímavé byly některé nové i historické kousky.
Ten hroch na konci to je stánek na zmrzlinu. Čekal bych že v něm bude nějaká usměvavá dobře tvarovaná slečna nebo pani, ale bylo v něm jen nas.ané mládě hrocha. (foto nepublikovatelné)
Naposledy upravil(a) Pavel Šíma dne pon čer 05, 2017 12:51 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: RC DAKAR
Mildo, obdivuju tvoje nadšení, resp.ten čas co s tím pro ostatní stráví !!!!! Dle videa to chápu tak, že 0řecházíš do skupiny mezi osobáčky?
Jinak zánět appendixu se mi léčí docela dobře, už jsem v benzínu vykoupal zadní nápravu a ten písek je fakt všade !!!!!
Jinak pro všechny CCčkaře, opět mi selhala přední CVD poloosa přední (jednou osička, dvakrát červík - již dám červené lepidlo) a teď nevím....
Zhubl jsem 4kg a Tatru chci dostat ze 4,3kg minimálně pod 4kg !!!!!!!
Jinak zánět appendixu se mi léčí docela dobře, už jsem v benzínu vykoupal zadní nápravu a ten písek je fakt všade !!!!!
Jinak pro všechny CCčkaře, opět mi selhala přední CVD poloosa přední (jednou osička, dvakrát červík - již dám červené lepidlo) a teď nevím....
Zhubl jsem 4kg a Tatru chci dostat ze 4,3kg minimálně pod 4kg !!!!!!!
Re: RC DAKAR
Makin já to mám jako psychoterapii spoustu věcí už nemůžu dělat na profesionální úrovni tak aspoň tak k radosti mi stačí spokojený kolektiv rc magorů. Zítra hodím nějaké foto z Kačenárny
Re: RC DAKAR
Ahoj Makine,
ja menil obe po druhy etape. Dal jsem tam cinky, stahnul rejd a bylo to.
Vylitli mi oba cerviky.
Uz loni jsem dosel k zaveru, ze pro nase zavody plati, cim jednodussi, tim lepsi. Ted se mi to jenom potvrdilo
Ja
ja menil obe po druhy etape. Dal jsem tam cinky, stahnul rejd a bylo to.
Vylitli mi oba cerviky.
Uz loni jsem dosel k zaveru, ze pro nase zavody plati, cim jednodussi, tim lepsi. Ted se mi to jenom potvrdilo
Ja
Re: RC DAKAR
Tak to mohu též potvrdit, před 2 roky jsem též zkoušel poloosy, ale rychle jsem se vrátil ke "kostím", neboť v Semíně to vydrželo asi 3 etapy.
Letos jsem pro změnu zjistil, že se mě nafoukla asi rok stará lipolka http://www.mz-racing.net/430400-lrp-ant ... 5c-li-pol/, uprostřed je o 4 mm silnější než na kraji, tak mám trochu obavy, zda ji lze ještě používat?
Objdenával jsem nějaké trubky u toho Litomyského, po 5 dnech zatím žádná odezva, je to u něho normální?
Letos jsem pro změnu zjistil, že se mě nafoukla asi rok stará lipolka http://www.mz-racing.net/430400-lrp-ant ... 5c-li-pol/, uprostřed je o 4 mm silnější než na kraji, tak mám trochu obavy, zda ji lze ještě používat?
Objdenával jsem nějaké trubky u toho Litomyského, po 5 dnech zatím žádná odezva, je to u něho normální?
Re: RC DAKAR
Šima: Super, ses teda mel pekne, pekny cestovni vikend
Šnek: Nevim, ja mam Lipo Hardcase a taky je mirne nafoukla, tedka az po Semine, v haji
Šnek: Nevim, ja mam Lipo Hardcase a taky je mirne nafoukla, tedka az po Semine, v haji
Re: RC DAKAR
Šneku, Gavi buď v klidu, max. Sherpa shoř ...otec měl doma nafoukle i o 1cm....nebál bych se toho...pokud je nechcete, beru... ...
Z požárního hlediska: - pokud nejezdíš, vybij/nabij je na STORAGE (skladování), coź je tuším 7,6V a nejlplépe je zavři do takového ruského bytelného plechového kufru
Z požárního hlediska: - pokud nejezdíš, vybij/nabij je na STORAGE (skladování), coź je tuším 7,6V a nejlplépe je zavři do takového ruského bytelného plechového kufru
- Griessl Karel
- Příspěvky: 265
- Registrován: čtv říj 14, 2010 9:57 pm
- Bydliště: Praha 10 Vršovice
Re: RC DAKAR
Co se týče lipolek, tak jsem to zjišťoval u ostatních modelářů. Mám je totiž již taky nafouklé a to jsou rok staré. Přitom mám doma další dvě lipolky, co jezdím v trialu a ty jsou staré 5 let a žádný náznak nafouknutí, jsou rovné jak prkno. A zjistil jsem toto. Jelikož v lipolkách dochází k chemické reakci, tak velice pracují se svým objemem a je prý normální, že se nafukují. Hodně záleží, v jakém obalu jsou zastavěné. Dříve se nechávalo více místa v obalu a tak nafouknutí lipolky není vidět, což je můj případ starých lipolek. Nyní, kdy se šetří na váze a prostoru v modelu, jsou lipolky zastavěné do obalu, který je bez volného prostoru a tím pádem se obaly nafukují. Toto platí o obalech hard kase. Tak jsem to přestal řešit a jezdím je dále. Při uskladńování používám mod, jak píše Makin. Po závodě je dám doma na nabíječku a navolím usklaňovací mod a nabíječka si je sama otestuje a buď je dobije, nebo vybije.
Re: RC DAKAR
Mildo, takovy nevinny press CAR aneb neschopenka nemá konce: https://vimeo.com/220622883
Re: RC DAKAR
Re: RC DAKAR
Pěkný Mildo
Jinak včera proběhlo malé testování RC Offroadsport teamu, ke kterému jsme přibrali veteránskou Tatřičku.
Vše v pohodě, jen při blbnutí na objízdném bodu se našemu Manu opět utrhlo přední kolo, takže nyní je Man převezen na dílnu a nastupuje tým servisáků, a snad opět brzy bude OK
Pár fotek
http://tomanh.rajce.idnes.cz/Testovani_Konice_9.6.2017/
Jinak včera proběhlo malé testování RC Offroadsport teamu, ke kterému jsme přibrali veteránskou Tatřičku.
Vše v pohodě, jen při blbnutí na objízdném bodu se našemu Manu opět utrhlo přední kolo, takže nyní je Man převezen na dílnu a nastupuje tým servisáků, a snad opět brzy bude OK
Pár fotek
http://tomanh.rajce.idnes.cz/Testovani_Konice_9.6.2017/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů